1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poud@

Poud@ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het zo bekijk 3.13 , best goed :)

Best vreemd ben zelf 1e prestige lvl 41 en heb om en nabij 9000 kills ... en dat na 3 dagen

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Ik ook zoiets, en meestal heb ik ook de hoogste kills in HCTDM of win ik met FFA.

3. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Met sommige tactische game modus maak je veel minder kills dan met bijvoorbeeld TDM he. ;)

4. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Oh had erover gekeken dat er ook deaths op die pagina staan natuurlijk. 3.13

5. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Niet helemaal, woon al me hele leven in Nederland, maar Halve familie is vlaams :) Danku en iets meer als 3.

6. robindeb91

robindeb91 Bier is lekker

Leuk Bevonden:
    0
    jij was toch diegene die aan ons vroeg om te gaan boosten? :+

anyway very nice in 4 dagen, maar hebben sommige gasten al 10 dagen gespeeld? :x.

zitten die dan non stop elke dag achter MW2... hebben jullie geen werk/school of uitgaan/ sport? ik dacht dat ik met mij 3-4 dagen al lang bezig was....

7. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Sommige gametypes zijn nu eenmaal wat meer gebaseerd op kamperen dan andere. Als je constant TDM speelt zul je een 3.0 ratio niet behouden of halen.

EDIT
    Ik zit overigens nu NET aan de 4 dagen :+

Laatst bewerkt: 15 jan 2010
  8. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Inderdaad, ik heb nu iets van 3-4 dagen er opzitten en ik moet echt uitkijken dat ik niet teveel speel. Ik sport gewoon, werk veel aan school, heb een vriendin en mijn vrienden willen natuurlijk ook wel van me horen.

Tis maar waar je prioriteiten liggen. Mw2 is verdomd mooi, maar niet zo mooi om alles ervoor te laten liggen.

9. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Nee was ene hakker ofzo, ik zei wel dat ik er geen probleem mee heb als iemand boost :)

10. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Shit, hé, net haalde ik op Terminal met me tactical knife een 5 killstreak.
    Haalde vervolgens een stuk of 4 kills met me predator en 4 kills met airstrike van me harrier alleen al. Had AC130 ingesteld en kwam tot de 23 killstreak nog 2 mensen geknifed en vervolgens ga ik op me 25e killstreak dood doordat ik iemand mis knifde, tenminste, hij was eigenlijk niet mis maar blijkbaar wel.. snap je. :+ had jammergenoeg geen nuke ingesteld.

Vriend speelde nog even door en die haalde ook een nog een AC130
    Eindstand was 54:12 :)

11. robindeb91

robindeb91 Bier is lekker

Leuk Bevonden:
    0
    dan had je nog steeds 4 kills moeten maken, vanwege predator/harrier eentje moet verwisselt worden voor nuke :9

12. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Een kd van 3.0 behouden in TDM is zeker te doen. Ik heb potjes van 40-1 en potjes van 20-10 ofzo. Hij is nu 3.19 dacht ik

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Denk het niet. Die potjes zitten er wel tussen maar zeker niet allemaal. Zeker als je clangames of tegen betere spelers speelt kun je die ratio nooit behouden.

14. Chorus

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hem toch al 4+ dagen nu, dus dan doe ik toch iets goeds:cool:

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Of je speelt ook andere gametypes naast TDM. Daarnaast kunnen echt goede spelers het misschien wel halen, maar die ben ik ondertussen nog nooit tegengekomen. Ben sowieso nog niemand van het forum tegen gekomen ^^

16. Chorus

Leuk Bevonden:
    2
    Speel alleen TDM, maar goed, je hoeft me niet te geloven hoor :)

17. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, net een potje FFA gespeeld. Dus ik stond iets van 22-8, dropt een gast een Carepackage die ik hijack. Was dus een Pavelow waarmee ik dus binnen 1 minuut 7 kills maak, had nog nooit iemand over m'n headset zo uit z'n dak horen gaan hahaha :+

18. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De meeste mensen zijn overigens wel keihard uitgeluld door die screenshot.:cool:

19. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar dat vind ik eigenlijk niks meer betekenen als dat GillesD12 extreem kansloos is.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

wat voor gametypes speel je zoal? Ik heb volgens mij aardig wat potjes meer gespeeld (in ongeveer even veel tijd denk ik, moet ik thuis ff nakijken) maar zoals ik al eerder zei vrijwel alleen in TDM. Zo heb ik geen k.d van boven de 3 maar wel boven de 2 en ook een win ratio van ruim boven de 2 maar ik loop toch een aantal prestiges op je achter :+

Ben wel benieuwd omdat ik nu gestopt ben met prestigen omdat het zo verotte lang duurt in TDM. Als het nou in andere gamemodes sneller gaat moet ik dat maar eens proberen. Kijken of ik dat leuk vind :)

(vind 3rd person trouwens ook wel lachen als afwisseling voor de TDM)

want? die jongen gaat gewoon lekker hard door de prestiges heen, dan moet hij toch wel iets goed doen lijkt me

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina