[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reefun

Reefun SH101510

Leuk Bevonden:
    0
    Joh maak je niet zo druk. Rampage ziet nog wel meer dingen vliegen die er niet zijn. Nog even en hij gaat beweren dat Elvis en Micheal Jackson nog leven :+

2. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik speelde net Groundwar, had een Belg bij de tegenstanders 91 - 12.
    WTF

3. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef je groot gelijk, alleen jammer dat bijna iedereen die ik ken alleen tot bijna alleen maar public's speelt... We spelen wel GB enzo, maar niet zo veel dat je ons bijna GB Warrior kunt noemen ;)

4. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Ik speel eigenlijk ook nauwelijks GB :p Zelfs nog een stapje verder als dat :9

5. Reefun

Reefun SH101510

Leuk Bevonden:
    0
    Is er zoveel te doen op clan gebied met de X360 dan?

Bedoel, In clan verband spelen is altijd nog leuker als in public idd (alhoewel gewoon met vrienden spelen ook leuk is). Maar dan nog belangrijker het naar een tournooi toe werken. De PCW's, de wars... brilliant gewoon.

Maar goed... Denk niet dat ik genoeg tijd over hou om echt in clan verband te gaan spelen, Alhoewel er ergens altijd wel iets blijft hangen om het toch weer'ns te gaan proberen....
    Maar vroeger deed ik dit altijd via de PC. Veel makkelijker qua clan onderhoud (IRC, Teamspeak, fora's) ; Alles doe je achter een en hetzelfde systeem.

Hoe werkt het met de X360 dan?

6. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    http://www.decerto.net/forums/

Er zijn niet veel nederlandse clans die daar spelen echter, ken er maar 5 ofzo die op dat nivo spelen. (mw2, xbox360)

7. Reefun

Reefun SH101510

Leuk Bevonden:
    0
    Joh... SK.... Daar keek ik vroeger altijd nog tegen op. Grêppig :)
    HeatoN was een beest....

8. PheniXz

PheniXz Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yoh momma..

9. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik had allang bedacht dat je die screen had kunnen editten, maar had geen zin om op je te reageren, nu doe ik dat toch, waarom kom je je hier presenteren als een soort winnaar, terwijl je gewoon fucking vals speelt voor een fucking symbooltje achter je naam? En je hoeft je niet te verschuilen achter je quasi wetenschappelijke testje want je acties zijn gewoon abominabel en inferieur, zo en nu weer on-topic.

10. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Volgens mij had ik al lang antwoord gegeven op die vragen? ;) Je ziet er trouwens vrij jaloers uit?

11. PheniXz

PheniXz Member

Leuk Bevonden:
    0

Zijn acties abominabel en inferieur? gast praat even nederlands ofzo 80% van dit forum weet volgens mij niet wat je hier zegt.. ik durf te wedden dat hy en elke andere speler van me team jou wel even op je plekje kan zetten;) Who cares dat ie dat heeft gedaan oke? misschien toch wel keer leuk om te posten? als mensen hard aan het zweten zijn voor een hoge prestige. en dat dan in ene keer zien;) dan denk je eerst ook wel even van woow! maarja we zijn toch on-topic we praten over MW2? maarja jy praat hier over abominabel en inferieur maakt me er toch wel een beetje bang mee, btw is er iets mis met je ogen? als je een plaatje edit zie je heus wel enig verschil! xx

12. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Jaloers? Op een cheater die het spel verziekt en denkt status te behalen met zn 7e prestige fake? Dikke fail hoor, daar ben ik niet jaloers op, no way, ik speel gewoon zelf en voor de lol.

13. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Jalozie dus, dacht ik al

14. PheniXz

PheniXz Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja je speelt wel voor de lol ofniet? daarom zo gaan flamen op iemand met een 7e prestige..

15. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Blijkbaar heb jij nog nooit van photoshop gehoord? Ik gebruik het vaak en weet dat je het ook KAN gebruiken om dingen mee te faken, en nee, daar zie je geen flikker van.

Abominabel en inferieur zijn twee hele gebruikelijke woorden uit de Nederlandse taal...... Maar goed, blijkbaar is het niet "cool" om Nederlands te kunnen....

En het kan me niks schelen hoe goed je bent, cheaten is cheaten en dat je dat gaan doen in een spelletje als dit...... kom op zeg :x

16. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    aah, tering, jullie zijn echt triest, ik ga er niet eens op reageren, ga vooral lekker cheaten joh, want je hebt wel 7e prestige achter je naam staan, wat een status, wat een wereldfaam!!!! Lekker belangrijk......:x

17. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Volgens mij ben jij de enige die denkt dat het een status en wereldfaam oplevert? Als ik wou opscheppen dan had ik natuurlijk niet vertelt hoe ik eraan kwam? Reageren doe je toch wel, dus nogal nutteloos om te zeggen he _0/

18. PheniXz

PheniXz Member

Leuk Bevonden:
    0
    Happerdehap

19. PheniXz

PheniXz Member

Leuk Bevonden:
    0
    Unikz volgens my is hy echt jaloers man:/ damn

20. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    WTF, ben je ze (homo)-vriend ofzo. Volgens mij kan Gilles prima voor zichzelf opkomen :):

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina