Help m een voetje, zou ik voor elke goede persoon doen op dit forum jammer Genoeg zyn die er byna niet
Nieuwe maps MW2 gelekt? Als de populaire CoD4 maps terugkomen dan koop ik deze map pack blindelings alhoewel ik dat ook zou doen zonder de maps
Ja, nieuwe mappack koop ik sowieso, maar een goede patch die glitches en bugs aanpakt en cheaters eruit flikkert zou ik ook toejuichen.
Moet eigenlijk wel fake zijn. Shipment als populaire map uit Call of Duty 4? Iedereen in mijn vriendenkring die CoD4 heeft gespeeld haat die map . Liever Crossfire als ze een aantal maps uit Call of Duty 4 erin stoppen .
A. Er komt een patch die de prestige lobbys gaat fixen, B. Ze doen niets aan cheaters kijk COD4 en WHO CARES als iemand 7th prestige is, ik ben 10th en dan HEEL FUCKING DECERTO IS 9/10 TH prestige. Aaah frustatie.
Prestige levels zou je niet per se hoeven af te laten schrikken in-game. 9 van de 10x bewijst dat alleen maar dat diegene teveel tijd heeft. Toch wel grappig dat iemand in mijn lijst 4 levels hoger is (zelfde prestige) maar toch dik 4 dagen meer ervoor nodig had Maar ja die kan dan ook gewoon niet mikken
Nee, ik ook. Vooral toen ik zag dat die jongen volgens zijn profiel 17 jaar was. Denk dat tie een achterstandje heeft, ik had hem rond de 12/13 jaar geschat.
Boosters verneuken de game niet? De meeste boosters die boosten die doen het alleen voor GB,CG etc etc clanmatches dus. Je ziet ze af en toe in een game nou woehoe, het verpest jouw game heus niet?
Jawel hoor, ontzettend irritant als je Free For All verliest omdat er een stelletje aan het boosten is.
Dat zal vast wel. Als ik meer tijd zou hebben om me actief te focusen op clanbased gamen dan zou ik dat ook doen ; Maar die luxe heb ik op het moment jammer genoeg niet (meer). Dus ja, Dan speel ik gewoon met vrienden online. Zal weliswaar nooit hetzelfde niveau hebben als clanbased gamen maar heb er wel gewoon plezier aan Toen ik nog CS speelde stopte ik een gegeven moment ook met op public servers spelen simpelweg omdat het bij lange na niet hetzelfde niveau is als clanbased. Maar ja, Toen had ik ook alle tijd