1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel de carepackage, icm marathon/lightweight/commando..

    Care Package, Emergency Airdrop, and Sentry Gun marker grenades sprint speed normalized
    Sentry Guns: Improved placement detection, preventing cases of Sentry Guns inside geometry
    Model 1887: Bling using Akimbo and FMJ combination now has same range and damage as non-Bling Model 1887s
    Improved player collision removing cases of getting into geometry and 'elevators'
    Mouse latency tweaks for more mouse movement consistency
    Fixes to prevent various texture and XP hacks

    Zal wel PC zijn, wordt tijd dat de console ook komt dan..
     
  2. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    22 januari kwam die volgens mij :).
     
  3. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi!! Het is de PC versie een vriend van mij heeft hem al geupdated..
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.476
    Leuk Bevonden:
    5.064
    Ik hoop het.
     
  5. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn we weer lekker aardig :9
     
  6. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hoopt het?
    Je kan er toch niks aan doen als je in zo'n game joined, daar dat automatisch gaat?
     
  7. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook met One Man Army, je kunt weliswaar onbeperkt Claymores plaatsen, maar zodra je de 3e plaatst, ontploft de 1e. Is op HC niet altijd even handig.
     
  8. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Dan gebeurd het ook niet, want wat ik gelezen heb gebeurd het meteen na de game, ingame laten die hackers zich killen, daardoor haal je negatieve xp, en als je dan terug komt in de lobby ben je meteen lvl1. Dus als je iets niet vertrouwt meteen weggaan, dan kan je het misschien voorkomen.
     
  9. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Damn, wat ben ik dit spel ff helemaal zat. Net tot 3x toe tegen een team gespeeld waarbij ze allemaal zaten te campen. Echt allemaal. Daarna ook nog 2x Nukeboosters tegengekomen. Bad Company 2 kan niet snel genoeg uitkomen. Het is dat m'n broertje dit nog speelt, anders had het nu al op de Bazar gestaan.
     
  10. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ontploffen niet bij mij hoor bij de 3e 8)
    Of ik ben gewoon blind.
     
  11. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    jeuh! xbox doet vaag.. probeer mensen te joinen in een party loopt ie vast :'-( ik krijg 9 van de 10 dat met hostmigration en sinds vandaag loopt ie ook vast in de potjes zelf. Wss RROD aan te komen. ik ga maar is bellen
     
  12. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja, ik heb ook RROD, echt kut is dat, met de handdoekentruc doet ie het weer, wie weet voor hoe lang, maar hij is tweedehands, dus had me al voorbereid op het kopen van een nieuwe, dan is de handdoekentruc toch nog weer even mooi meegenomen ;)


    Over de recoil, die is met ACOG wel sterker dan zonder op de UMP45, net even uitgetest.
     
  13. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Lijkt die niet gewoon meer aangezien je verder inzoomt.. Als je nl. maar een korte afstand inzoomt/kijkt en je wapen beweegt o.w.v. recoil beweegt je kijker/beeld ook wat. Als je echter verder inzoomt (zoals met een ACOG) lijkt het toch gewoon dat die beweging veel groter is juist omdat je focust op een verdere afstand.
     
  14. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon even op xbox.com je hardware toevoegen aan je account, dan zie je meteen of je nog garantie hebt. Daarnaast is de garantie voor RROD 3 jaar, mijn garantie was verlopen maar heb hem gewoon opgestuurd en ik heb een nieuwe gekregen *)
     
  15. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Hij is al jaren oud, dus zal niet meer zo zijn denk ik, hoe snel had jij een nieuwe dan?

    @Dial: Ik heb het net nog een keer getest, en het kan zelfs per magazijn en ook qua afstand en ondergrond waar je op schiet verschillen, maar gemiddeld gezien heb je met RDS wat minder recoil dan met ACOG die soms erg omhoog schiet.
     
  16. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Vraagje:

    Als je voor de eerste keer in prestige gaat, krijg je er bij de wapens twee nieuwe challenges bij, in het groen. Één daarvan is 1000 headshots maken... Maar worden deze twee nou ook gereset zodra je naar tweede prestige gaat? Moet namelijk nog ongeveer 200 headshots maken met de Scar, maar ben al bijna tweede prestige...
     
  17. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    alle veteran challenges worden niet gereset bij de volgende prestige.. dus ook niet van je wapens..
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.476
    Leuk Bevonden:
    5.064
    Mijn xbox 360 was ook meer dan 3 jaar oud, en er stond dat ik garantie had tot augustus 2011 :+, dat werd toen ik hem had opgestuurd snel aangepast. Tot dat ze me een nieuwe xbox verstuurden en nu heb ik weer garantie tot 2012 :+
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2010
  19. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254

    Gelukkig maar*)

    Bedankt voor het snelle antwoord!
     
  20. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Das wel mooi, hoe doe je dat precies dan, de hardware toevoegen? En hoe lang heb je gewacht op je nieuwe?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina