[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Dus HC is pas echt een campersparadijs :+
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee juist minder.
     
  3. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    ?? Meer mensen gebruiken cold blooded, je kan mensen niet opzoeken op de radar, je hoeft dus niet te verplaatsen naar een kill en meer mensen snipen? Klinkt campy.
     
  4. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    En je hebt geen killcam zodat je weet waar de camper precies zat.

    Maar word ondanks dat toch weinig gecamped omdat over het algemeen meer pro`s hardcore modes spelen en pro`s campen niet/nauwelijks.
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Idd. De meeste campers kom ik nog steeds in core modes tegen.
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    och wat zijn we weer politiek correct:emo: mag ook nergens wat over zeggen. Maak toch geen grap over die mensen die zijn omgekomen? Als ik dit over een half jaar zegt boeit niemand het, maar nu is het zo vreselijk.
     
  7. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Geen minimap nee, maar als je op start klikt zie je gewoon alles en iedereen op de radar hoor, dus breng toch maar je silencer mee ;) En bij UAV heb je wel minimap zeker? Want het eerste potje dat ik binnenkwam had meteen een minimap :)
     
  8. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    pro's spelen geen HC hoor ^^
     
  9. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik snap niet wat jullie zo leuk vinden aan HC HQ Pro, het eerste echte potje dat ik speelde echt iedereen aan het noobtuben, of schieten met AT4HS en Thumper :confused: Wss nog met Danger Close ook.

    En constant helicopters en vliegtuigen in de lucht, als het allemaal zo pro is, flikker dat er dan ook uit.
     
  10. IJsjuhh

    IJsjuhh Chick on a Mission!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu aan het spelen, maar ik werd net constant geknifed door iemand die een carepackage in zn hand had. Die glitch hadden ze toch gefixed?? Ik irriteer me er echt aan :p
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2010
  11. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Zal aan de teams gelegen hebben. Net een paar potjes gedaan, geen noobtubers of wat dan ook, en ook maar 1 harrier. Voor de rest niks. Mij bevalt het iig stukken beter dan core.
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee core wil je zeggen? Het niveau van de spelers die ik in HC tegen kom is VELEN malen hoger dan core spelers...
     
  13. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Klopt, maar als je Cold Blooded gebruikt ben je toch onzichtbaar :) En volgens mij zijn er niet zoveel die constant op start zitten te drukken op op hun map te kijken.
     
  14. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat pro's voornamelijk private matches spelen.
     
  15. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Als je het over pro's hebt die spelen geen HC hoor, die spelen eigenlijk totaal geen public of althans amper. Daarvoor zijn er andere dingen, maar wel Core.

    Of spelers in HC public beter zijn als in Core public zou ik niet weten, speel nooit public op Hardcore :)
     
  16. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Volgens mij was er sinds vandaag (of gisteren) daarvoor een nieuwe patch uit op de PC (iemand had hier het tweakers bericht erover gepost) maar nog niet beschikbaar voor de xbox.
     
  17. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Wat me ook gebeurde was dat ik na respawn binnen 1 seconde werd neergeschoten en volgens mij stond ik ook een keer naast de spawn van de vijand waar ik er 1 kon neerschieten, dat gebeurd me bij TDM of Domination nooit, maar mss was het toeval.

    Anyway, echt iedereen daar op 1 na was in prestige en sommige behoorlijk ver, dus ik vond dat ik me nog behoorlijk stand heb gehouden met 8-13 in me eerste echte potje op een van de 2 maps die ik het meest haat :p
     
  18. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Nee, je hebt Silencer nodig om onzichtbaar te zien als je schiet op de map. Ik kijk wel af en toe op start hoor, zeker als ik probeer tactischer te spelen en dat mag je toch hopen in HC HQPro.
     
  19. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Inderdaad, maak een grap over Hitler en de joden en dan is het opeens wel grappig. :emo:
     
  20. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Spawnkill had ik gister tot 2x toe. Zag ik mezelf wonderbaarlijk op de killcam van de enemy verschijnen, waarna hij me zo kon killen. Was op core overigens. Had k nog nooit meegemaakt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina