1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    :emo:
     
  2. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Jezus, zet je 's morgens XBW aan, moet je 2 pagina's bitchfight doorworstelen omdat twee ongelofelijke paupers zich aangemeld hebben |:- :+
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Wat hij zegt.

    Als je alleen maar onzin kunt posten dan zijn er genoeg andere fora waar je terecht kan. Met al die loze posts ben je hier aan het verkeerde adres. Dus als je niets zinnigs hebt te posten, post dan niets.

    Nu weer gewoon ontopic.
     
  5. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.744
    Leuk Bevonden:
    9.078
    ik schaam me dood, maar ben overgestapt op een klasse met een noobtube en een bazooka met danger close. Sorry
     
  6. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Doe ik ook, Danger Close met Thumper en Claymores in Free For All. Claymore-whore ftw imo.

    Mijn kd is in 2 dagen van 1.49 naar 1.64 gegaan.
     
  7. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Nieuws: CoD: MW2 DLC exclusiviteit in detail
    Hopenlijk ergens in maart. En dan met CoD4 maps
     
  8. FLeXican

    FLeXican Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    zon inkoppertje laat ik niet liggen als je dat bedoelt? welke kut onzin berichtjes? vertel me dat nou eens alles is gereageert op iemand dus wat bedoel je?
     
  9. FLeXican

    FLeXican Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kom je vandaan in de hoeksche waard?
     
  10. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    de riot shield + blast shield is wel een goeie combo tijdens domination. Je kan goed een point capturen. Alleen maken de meeste teamleden geen gebruik van je dekking.
     
  11. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Ugh, heb ik net een edrop met 2 chopper gunners erin, kan ik ze niet te pakken krijgen. Toen ik ze probeerde te pakken startte het balkje steeds opnieuw op het einde en hebben 2 teamgenoten ze uiteindelijk gepakt. De harrier die erin zat gaf wel een multikill met de bombing run though. :p

    Blijft jammer though.
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Hey jongens, tenzij jullie op mij willen lijken ... niet verder gaan met dit kansloze gemiep. Praat lekker via PM verder.

    Ik heb een OW en BAN-voorrang pas hier op XBOX World. Hard voor moeten werken ...


    Fuck, wat flauw ... :emo:
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dat 7 van je 9 berichten gewoon compleet offtopic zijn en alleen maar gebash opleveren, zie je dat zelf niet?
    Ga m'n handen er nu verder ook niet aan vuil maken als je nog wat te zeggen hebt inderdaad even via pm doen.

    @ Ravage, wtf 2 chopper gunners en 1 harrier in 1 Emergency Airdrop? :eek: Wist helemaal niet dat er bijvoorbeeld 2 CG of 2 AC130's tegelijk in een care package konden zitten.
     
  14. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Die kans bestaat altijd. Bij elk pakketje van de Edrop wordt volgens mij opnieuw berekend wat erin komt te zitten. Tis gewoon een loterij. In theorie kan je zelfs een Ac130, CG, Pavelow en een EMP erin hebben. Dit is mijn theorie tenminste, heb nergens officiele berichten gelezen.

    Ik had laatst wel een Ac130 en een Pavelow erin. Echt roelerend.
     
  15. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Zo, nu kunnen we dus echt on topic gaan! :+
    Ik speel dit spel gewoon nu niet serieus meer, als ik dat doe dan word mijn stress gehalte te hoog dus nu denk ik: fuck mijn ratio en speel ik gewoon voor de lol. :)
     
  16. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg alleen bijna een hartaanval als ik bijna een nuke heb en soms irriteer ik me dood aan sommige teammates.

    Verder gaat het goed met de bloeddruk gelukkig :)
     
  17. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Als iedereen zo zou denken was het online gebeuren 10 keer zo leuk geweest. :)
     
  18. RapidWouter

    RapidWouter Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah, wat maakt je ratio nou eigenlijk uit..? niks toch, dient alleen maar om op te scheppen.. Alhoewel er niet veel over valt op te scheppen als campertje..
     
  19. IJsjuhh

    IJsjuhh Chick on a Mission!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou het zou wel leuk zijn als ze de leaderboards eens opschonen, lijkt me ook fijner voor mensen die wel eerlijk een enorme ratio hebben.
     
  20. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach ik hecht er wel waarde aan , wat is er leuk aan als je ratio 0.30 is ofzo?

    Maargoed als je objectives moet halen dan moet je idd niet in een hoekje gaan zitten wachten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina