[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dan heb je overduidend minder kracht als bijvoorbeeld Sniper.
    En ik heb liever Commando dan Ninja, kan je af en toe nog iemand knifen als je de kans hebt.
     
  2. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Thermal scopes mogen wat mij betreft blijven. Dat is de enige manier dat ik nog wat kan zien in de level underpass |:-
    Maar het meest irritante level is toch echt rundown. Die moeten ze re-designen, want het klopt van geen kant.
     
  3. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Nou, met Domination weet ik wel hoe ik kills moet halen daar. Flink bij Vlag B campe. Kill stromen binnen.
     
  4. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    drop ik van de week in underpass echt super mooi in een sloot 4 packages, dacht ik van ach ik hoef eens niets, laat team het pakken.. ac130, 2x ammo en harrier.
    loopt hele team erop af en word wacked door 2 man. moet ik nog in me uppie die 2 man wegtikken en alles zelf pakken:p heerlijk
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2010
  5. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Doen ze toch niet, maar ik vind het ook. Ik zoek ook gelijk een andere lobby als ik Rundown krijg. Wat een schijtmap is dat. Voor de rest vind ik alle maps prima. Alhoewel, met FFA kan je wel een van die gebouwtjes bij de brug van B bezetten en volplempen met claymores. Ondertussen kan je iedereen uitpikken uit het raam. Lachen is dat. If you can't beat them, join them zou ik zeggen.
     
  6. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    rundown of underpass?
     
  7. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Juist, en zo blijft het hele spel volzitten met campers. Een van de redenen dat ik, en vele anderen met mij, het steeds minder speel.
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2010
  8. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Wat is volgens jullie nou de beste setup om mee te sniperen? Dus attachments, perks etc...?

    Wil nu ook wel eens dat sniperen goed onder de knie krijgen.:)
     
  9. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Vriend, ik speel liever slim dan dat ik dom rondren. Ik moet een valg verdedigen. Hoe wil je dat ik da ga doen ?
     
  10. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Barret + Thermal/FMJ en Spas + RDS,

    Perk 1: Bling Pro
    Perk 2: Stopping Power Pro
    Perk 3: Steady Aim/Commando

    Steady Aim = langer adem inhouden = :)

    Rundown en Underpass zijn echt shitmaps, ik ga altijd in dat gebouwtje bij A zitten met een sniper (bij beide maps btw :+)
     
  11. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Van de week liet ik mijn neefje even MW2 spelen en hij is geen complete noob, maar na die actie weet ik het niet zo zeker... Hij had een carepackage bij Favela en hij gooit het weg alsof hij geen controle had over zijn duimen, want werkelijk hij gooit die granaat net uit het level op een verhoogde muur. je raad het al het was een choppergunner en hij kon het niet meer pakken. Ik lag werkelijk in een deuk:lol:

    Dikke moeite doen voor die killstreak en het dan nog verneuken xD

    @Santino

    ja ik snipe bijna alleen maar8) en deze setup gebruik ik dan:
    Intervention+FMJ
    Raffica+silencer
    Perk1:confused:leight of hand pro
    Perk2:confused:topping power Pro
    Perk3:Ninja Pro

    Raffica omdat het een 1 burst kill wapen is en een goede range heeft, zelfs mét silencer heb je nog iemand dood in 1 burst. Raffica omdat je hiermee net zo snel switched naar je secondary als bijvoorbeeld een pistool.

    Ninja Pro om die verdomde HBS spelers tegen te gaan.
    Om eerlijk te zijn is de Barrett een beter wapen op papier want hij heeft een groter magazijn en is semi automatisch en een 1 shot kill wapen(persoonlijk krijg ik alleen maar hitmarkers met dat ding)
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2010
  12. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een Carepackage gegooid op Estate, bij B en die kwam daar net op het afrandje te liggen op het dak. Via die auto ernaast sprong ik een paar keer omhoog om op gelijke hoogte te komen en hield ik X ingedrukt en zelfs nadat ik weer onder de carepackage stond kon ik hem oppakken. Dus in de lucht begon die balk vol te lopen, ik viel op de grond maar die balk bleef staan en zo kan ik hem alsnog pakken :+

    E: Oh wacht, het was trouwens niet een mijn care package maar van een vriend van me maar die had de hoop opgegeven :+
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2010
  13. math1js

    math1js Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor sniper gebruik ik de Intervention + FMJ, en bij de tweede sniper class Thermal, maar voor de rest vind ik de attachments niet heel veel toevoegen, dus het liefst FMJ om ze te killen achter muurtjes etc.

    Perk 1: Sleight of Hand Pro | Scavanger Pro
    Perk 2: Stopping Power Pro
    Perk 3: Steady Aim Pro

    Equipment claymores bij beide classes, en bij thermal smoke grenade ( kan je mensen door zien met thermal ) en bij FMJ sniper stun/flash

    De Thermal sniper gebruik ik dan alleen in Wasteland en Estate, kun je met scavanger lekker claymores zette in het de bunker/huis.
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2010
  14. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0

    Dat heb ik dus juist met die Intervention, heeft voor m'n gevoel ook iets teveel recoil, die WA2000/M21 zijn ook wel chille snipers volgens mij :9
     
  15. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb ook vaak genoeg wanneer ik moet no scopen,dus wanneer ik geen tijd heb om te wisselen, en ik ze dan raak het een hitmarker(intervention) dan gewoonweg niks meer kan doen, met de 3 andere snipers kan je nog lekker door bijven sprayen:cool:

    Ik heb trouwens nog een filmpje online gezien waarin word getoond dat wanneer je een Holographic sight op je m16 zet in tegenstelling tot een RDS de recoil stukken minder is, dus je bent preciezer op langere afstanden, dit schijnt niet te helpen bij bijvoorbeeld de Famas.
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2010
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Volgens mij sla je daar ook de spijker op zn kop. Je ben bijna verplicht om met ninja en coldblooded te spelen terwijl dit voor veel mensen helemaal niet de speelstijl is die ze het liefst willen.
     
  17. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bent niks verplicht en sommige mensen zeuren gewoon teveel.

    Onderhand weet je wel wat de 'mooie' plekjes zijn en hoe de vijanden lopen en campen.
    Als je daar je looproute op aanpast dan haal je gewoon dikke plus scores.
     
  18. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Vriend, als ik Domination speel, ga ik echt niet de hele tijd bij 1 vlag op de grond liggen oid. Miss goed voor je kills, maar er zijn nog 2 andere vlaggen die gecaptured/verdedigd moeten worden.
     
  19. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    B is wel de vlag op vele mappen waar om word gevochten. Als je bij A spawned en je capped deze plus B op bijvoorbeeld rundown dan hoef je alleen maar op de 3 bruggen te letten want zij spawnen allemaal aan de andere zijde van de map.

    Op Higrise is het helemaal er wanneer je 2 vlaggen hebt, je kan dan gewoon voor het glas bij hun spawn staan en dat maakt het bijna ONMOGELIJK voor hun om uit de spawn de komen. De tegenstander zal daar daadwerkelijk in 1 kamer constant spawnen.

    Met dit heb ik waarschijnlijk iets gepost wat je waarschijnlijk al wist maar toch, je kan voornamelijk je aandacht op 1 vlag plaatsen.
     
  20. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik wissel een beetje, ik had altijd UAV - Care Package - Predator, omdat ik weinig lange killstreaks had, laatst heb ik hem op Predator - Harrier - Chopper Gunner gezet en nu staat ie volgens mij op UAV - Predator - Harrier, bij de volgende unlock ga ik de pavelow er tussen zitten, die is toch ook best wel sterk.

    UAV is handig, maar vaak kort en levert geen direct kills
    Care Package is leuk en kan goed zijn voor de kills, maar telt niet mee voor je killstreak, plus dat je tijd en aandacht kwijt bent door het pakketje.
    Predator duurt zo lang voor ie op de grond is, ik heb te vaak dat iemand net al gekilld wordt door iemand op de grond of toch nog net dat gebouwtje in rent.
    Harrier/Hind als ze al in de lucht blijven schieten ze bar weinig mensen neer.
    Dus dat is altijd een beetje twijfelen, daarna heb je met Pavelow en CG erg sterke rewards.


    Mijn sniper setup is trouwens:

    Barret .50 cal + Heartbeat Sensor + FMJ
    SPAS12 + Grip + RDS

    Claymore
    Flashgrenades

    Bling Pro
    Stopping Power Pro
    Ninja (wil de pro s een keer halen) of Steady Aim Pro
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina