1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik m'n looproute moet aanpassen mbv de campplekjes kan ik beter gewoon de hele match op de spawn blijven zitten.

    Nie dat ik dat doe:+, maar je punt klopt gewoon niet. Er zijn té veel campspots.
     
  2. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Klopt, maar de meesten zijn van meerdere kanten benaderbaar, dus echt safe zit je er niet en iedereen die de maps een beetje kent kent die campspots en met het juiste wapen levert dat soms juist makkelijke kills op.
     
  3. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik snap het hele dingetje niet wat mensen hebben tegen campers. Nouja, ik snap het wel, maar ik heb het gevoel dat men tactisch spelen doortrekt naar campen. En dat slaat nergens op. Als ik FFA of Domination speel ga ik niet als een gek rondrushen en negatief eindigen. Dat is onzin. Ik maak voor mezelf altijd zones die ik moet verdedigen en zo haal ik goede scores. Works for me. Het is niet campen.

    Sowieso is er bij iedere FPS die online speelbaar is altijd zoveel gezeur over campers. Campers heb je overal, geniet gewoon van de game. Stop anders gewoon lekker en ga een boek lezen.
     
  4. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja campen en 'even' op 1 punt blijven hangen word idd doorelkaar gehaald.
    Maargoed dit is een eindeloze discussie.
     
  5. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat vind ik ook, je kan ook tactischer en behoudener spelen, dat is niet meteen campen in de negatieve zin van het woord.
     
  6. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd als je dom rondrent dan word je meer gekilled dan dat je zelf iets neerschiet.

    Maar waarschijnlijk gaat hier wel op ''de pot verwijt de ketel''
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214


    8/10 keer levert een Predator toch wel 2 kills op --> Harrier. Of je hier veel kills mee maakt ligt ten eerste aan de airstrike (dus je hebt het liefst dat iemand uit je team een UAV heeft) waarmee je al een aantal kills mee kan maken en daarnaast het team waar je tegen speelt. Goed team -> Harrier uit de lucht binnen 10 sec.
    Slecht team -> care aan Harrier = veel kills. :9
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2010
  8. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Klopt, maar als ik iemand zie, die me 3x killt omdat hij met zijn AR de hele tijd op hetzelfde hoekje aimt, dan heb ik het over campen. En dat gebeurt helaas vaak zat in MW2.
     
  9. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Nou bij mij niet hoor, die Harrier voert geen flikker uit en het probleem van Predator heb ik al beschreven, ik ben blij met gewoon 1 Predator kill.
     
  10. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Als iemand mij killt dan weet ik dat ik de volgende keer even die plek in de gaten moet houden, wordt ik daar nog een keer gekilld dan maak ik er een persoonlijke opdracht van om die campert te grazen te nemen door slimmer te zijn dan hem ;) Het is ook hoe je zelf speelt heh :)
     
  11. Barloef

    Barloef Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan ben jij iemand die ervoor zorgt dat campen de moeite waard is. 2 Keer zou toch echt het absolute maximum mogen zijn dat je je laat inpakken door een camper hoor.
     
  12. kloon

    kloon Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd goed naar de killcam zien .... en dan weet je de camper zo zitten
    (ps gegroet BELG)
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    God, ben Prestige gegaan... zooooooo'n spijt van :emo:
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Toch is het jammer dat je dan verplicht die perks moet gebruiken. IMO was het in CoD4 een stuk meer gebalanceerd.
     
  15. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies.

    -Ik heb graag SP, maar dan wordt je weer gepakt door Thermals.
    -Ik heb graag Steady Aim, maar dan wordt je weer gepakt door HBS etc. etc.

    Ik haal ook gewoon dikke plus scores(gisteren nog m'n streak omhoog gebracht naar 41), maar ik erger me gewoon aan zoveel dingen, dat het plezier er een beetje vanaf gaat
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2010
  16. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Je moet je eens wat minder druk maken, want zo veel komen die HBSs niet eens voor en ook thermals zie je niet bijzonder vaak. En wat is er nou weer erg aan de thermal?

    Ik erger me aan al die mensen die wapens met zich meedragen. Ze schieten me continu neer en dan ben ik dood :mad:.
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.476
    Leuk Bevonden:
    5.064
    En mijn 6de nuke gehaald :+. Dit keer op TDM, ging erg goed :thumbs:

    Kwam trouwens nog in een match met 6 boosters :emo:. Toen ik ze de hele tijd vond en neerschoot gingen ze uiteindelijk met z'n allen weg :+. Altijd leuk om boosters dwars te zitten. Helaas in een potje later waren er andere boosters wel geslaagd om een nuke te halen :'-(
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2010
  18. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    masterscore:p [​IMG]
     
  19. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Na al dat gezeik van me, eindelijk weer eens een positief bericht;

    Gebruikte al een half maandje de AK(sinds ik 1ste prestige lvl 70 ben), maar nog nooit gebruikt met Stopping Power en FMJ, dus vandaag even geprobeerd. K/D is van 2.18 naar 2.23 gegaan, echt heerlijk. Verbaast me dat het zo snel gaat, met 18000 kills.. En als er een UAV is schiet ik die gewoon uit de lucht met een halve clip. Echt alleen maar potjes met 35-4, 41-2 etc.\o/
     
  20. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    WTF, zit nu in een potje met iemand die heet:
    (B)(A)(B)(Y)hitler


    en je zit die baby echt in die xbox knoppen op score board + ingame als hij iemand killed
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina