1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Zie wie ik qoute, daarin wordt medegedeeld dat ze goed met campers om kunnen gaan. Door rewards direct uit de lucht te kunnen maaien. Net zoals Coockie aangeeft maak ik daar een cynisch opmerking over, aangezien je niet alles uit de lucht kan knallen (zie aangegeven rewards). Daarom de cynisch opmerking dat ze goed met campers om kunnen gaan. Nogmaals lezen mijn zoon. Lees waarop ik reageer dan moet het niet al te moeilijk zijn waarop het zinnetje over goed met campers omgaan gaat.

    Je gaf aan dat ik duidelijker moest schrijven. Mocht het niet lukken om het nu met al die extra uitleg te begrijpen. Roep gerust dan probeer ik het nog een keer, het gemak dient immers de mens! ;)
     
  2. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar niemand zegt dat ze goed met campers zijn, ze zeggen alleen dat ze de killstreak rewards uit de lucht schieten. Je maakt er zelf van dat ze dan 'goed met campers' zijn. Daarnaast zijn de meest irritante killstreaks (lees: degene waar je het meeste kills mee kan maken) degene die je uit de lucht kan schieten, en een Nuke halen ze niet zonder een CG, tenzij het goede spelers zijn, maar die campen niet.

    Ik had heus wel door dat het cynisch was, maar je punt ontgaat me nog steeds. :+
     
  3. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Het is echt kut als je gekilled wordt door een gast met Painkiller als je op een lange streak zit. Hij heeft et niet eens verdiend :emo:
     
  4. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    headshot, painkiller of niet liggen zal ie. maar ja lukt ook niet altijd:lol:
     
  5. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd maargoed als je dat zelf insteld dan scheeld het je ook wel eens een death ;)

    Ik vind het ook vervelend maar het is nu eenmaal zo.
     
  6. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Juggernaut eruit halen en dan iets wat je 3x zoveel leven geeft erin stoppen. :emo:
    Noobtubes zijn ook zo stront irritant: ''Oh, ik kan je niet normaal killen dus hier mijn noobtube, haha!'' Lopen ze het hele level lang met dat ding mensen dood te schieten die wel normaal kunnen killen.

    Campers heb ik geen last van meer, met HQ is het logisch dat ze campen als ze de HQ hebben dus daar erger ik me niet aan. Gaat nu een stuk beter nu ik HQ speel, ratio gestegen van 1.33 naar 1.38 (En ik heb al aardig wat kills + ben 2e prestige level 38 dus dat zegt wel wat) Ja, pasgeleden zei ik dat ik niet meer voor me ratio speelde, doe ik ook niet meer, maar ik let er gewoon standaard op 8)

    UMP is echt een super goed wapen, zelfs zonder Stopping Power.
    Echt een geweldige rush class. :)
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2010
  7. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bijna 1000 kills met FAMAS worden deze gereset als ik prestige of welke challenges worden er nou precies gereset?
     
  8. Haitirocks

    Haitirocks Guest

    I kga hem denk ik ook zo halen, ben toch wel benieuwd na 3 maanden :p
     
  9. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    De prestige challenges aka de gele 'veteran' challenges onderaan (als je prestiged) blijven doortellen. De rest verdwijnt. Dus de 1000 kills blijven doortellen voor je prestige challenges en al je camo's en kills op de huidige prestige starten weer opnieuw. Op die manier kan je nog een beetje snel challenges halen en dat maakt het makkelijker om te levelen. Ook je camo's resetten. Titles en emblems hou je wel. Je killstreaks resetten zich weer.

    Het geeft de game echt weer leven als je prestiged na een tijdje 70 te zijn. Moet er niet aandenken om nu al prestige 10 te zijn.
     
  10. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit er juist om te denken om Prestige niet in te gaan, lol. Heb echt geen zin om alles kwijt te raken...
     
  11. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb sinds dit deel ook geen prestige gedaan.

    Bij de vorige 2 delen heb ik ook nooit de 10de gehaald dus met de wederom hogere rangen die je moet halen word het bij dit deel weer zo.
    Gewoon lekker lvl70 , als ik maar plezier heb :)
     
  12. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Tja, ik heb verder weinig betere games thuis liggen. En ik bleef hem toch doorspelen in de tijd (2 weken) dat echt niets lukte. Ach, ik speel eigenlijk uit verveling op de xbox. Gewoon omdat er thuis dan niks beters te doen is :). Maar nu het weer een beetje beter gaat met COD vind ik het ook weer leuker. Echt zat word ik voorlopig niet van MW2 denk ik. Er zijn genoeg wapens en challenges die je nog niet gehad of gezien hebt.
     
  13. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Dacht je serieus dat ik die rewards ook bedoelde? Knap :thumbs:
     
  14. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Filmpje was al gepost. Maar best wel een zieke kill. Héél erg veel geluk gehad die gast. :p
     
  16. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb juist andersom. met 4 1x gedaan en codje waw nooit geprestiged. zit nu op de 2e en houd het wel spannend, weer die challenges halen.
    en heb nu aardig wat prestige challenges ook vol.
     
  17. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Had net de kans om een Nuke te gooien, had ik hem niet bij me :'-(
     
  18. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Had je hem niet in je tas gestopt? Of in de zoom van je jas ergens? Weet je wel zeker dat je hem niet bij je had? :+

    Nonsubsisto? Rond half 10, paar potjes SND spelen?
     
  19. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.476
    Leuk Bevonden:
    901
    Godgloeiende!!! Heb nu al drie potjes gehad dat ik er vlak voor het einde uit wordt gegooid omdat mijn internet hapert!! Soms valt dan het internet weg voor 3 seconden en wordt ik eruit gegooid....weg score, hoi loss erbij.

    net stond ik heerlijk 24/4 in free for all, 1 minuut voor tijd, pats eruit.
     
  20. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Nah, 'k ga dan pas aan me schoolwerk beginnen, lol. xD Heb net veel MW2 en MW1 gespeeld. Search and Destroy begint echt vetter te worden. Wel kut dat ik soms disconnect. >_>
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina