1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik!

    //Edit

    Oh het helpt als ik online aangemeld sta :lol:
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2010
  2. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook!

    E: Nvm, ik ga even Fifa spelen voor dat Xbw toernooi denk ik.
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2010
  3. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, ik ben Prestige toch maar ingegaan...Ben nu lvl1, 'k ga morgen wel ff 10 leveltjes omhoog denk ik. :p
    Ik hoop dat ik in deze Prestige de titel behaal waar je 1000 Intervention Headshots moet maken. Dit is gelijk ook de laatste Prestige waar ik inga, denk ik. :p
     
  4. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    *Is eergisteren in prestige gegaan en nu alweer level 42 :emo:

    Maar levelde gewoon heel snel, dus heb niet veel gespeeld ofzo (even veel als de vrienden waar ik mee speel, en die haal ik al bijna weer in 8))
     
  5. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar begin je gewoon weer met 0 headshots?
     
  6. UltiMat3 Hero

    UltiMat3 Hero Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    ja je begint weer met 0 headshots alleen als je dan weer in prestige gaat blijven ze wel staan.
     
  7. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus als ik bv 800 headshots heb, en ik ga Prestige 2 binnen, dan hou ik mijn 800 headshots nog? Dat lijkt me wel chill, dan zou ik het niet erg vinden om door te gaan met Prestige. :)
     
  8. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, die behoud je dus
     
  9. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Oui, Prestige Challenges.

    //Edit

    Lalala :mad:
     
  10. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel jammer dat ik mijn ACR, TAR en Models verloren ben...Maarja, SPAS is een geweldige shotgun - voor mij even goed als de Models. Maar met Assault Rifles heb ik wel een probleem. Kan totaal niet omgaan met de M4A1 of de FAMAS. Dan maar snipen totdat ik de SCAR/TAR unlock...
     
  11. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Scar heb je echt al heel snel, dus dat is een optie. En anders gebruik je een SMG, zoals de UMP, prima wapen!
     
  12. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Over dat shotgun-noob. Als jij een spas hebt als secondary is dat wel goed, heb ik ook weleens.

    Maar er zijn ook van die clowns die alleen maar met ranger-akimbo rondlopen, dan ben je wel noob
     
  13. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruikte sinds lvl67 alleen maar Models Akimbo, just for the hell of it. Maar 3 (eigenlijk 4) levels spelen en dan weer naar de shotgun voor de echt mannen.

    Enne, de UMP ja! Die was ik vergeten. Echt een van mijn favoriete wapens, met silencer erop is hij echt geweldig met Search and Destroy!
     
  14. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Die ranger akimbo's zijn toch minder erg dan die akimbo models vind ik. Die rangers doen toch niet meer damage dan een andere shotgun, en hun range is ook niet beduidend hoger.
    Bij een double shot ben je dan wel hoogstwaarschijnlijk dood, maar bij welke shotgun is dat anders? Is eigenlijk hetzelfde als een auto-shotgun leegschieten op 1 tegenstander. Je hebt dan misschien wel zeker een kill, maar je magazijn is ook half leeg.
     
  15. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    En met scavenger is die weer vol!
     
  16. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Zat trouwens net met een vette team te spelen. Eerst ik, zero en Ferron. Toen zat Mcro I Flavour in het vijandige team en kwam hij bij ons. Toen Alizor en toen nog een vriend van Mcro. Man, wat was Amerikanen uitschelden leuk. :p Echt een schijt connectio. Minstens 1 seconde delay (bij mij dan) en ze zaten dehele tijd te noobtuben....
     
  17. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen jij wegging werd het nog erger, of was jij er ook bij op Skidrow? Ze zaten de hele tijd die One Man Army glitch te gebruiken. Uiteindelijk gingen we echt allemaal rondrennen met RPG'S/One Man Army glitch :+
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Achja met model 1887 akimbo of met noobtube rondlopen, het is maar wat je noob noemt he. :+
     
  19. Michiel.

    Michiel. Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice, net Fall op mijn Interv. gehaald.
    Eindelijk!
     
  20. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Gratz!

    Ik heb een beetje schijt gekregen aan mijn k/d. Ga zo met een intervention rondrennen in Free For All. Wish me luck:thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina