1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Join ons, zit met WOUW5 in FFA. Hij verloor net keihard, mijn Harrier maakte 12 kills ofzo, niet normaal. :+
     
  2. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Jouw friendlist zit vol, kick iemand?:+
     
  3. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben al weer weg, morgen kick ik wel iemand. :+
     
  4. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Oke, net 2de geworden op Karachi. Run & Gun style met intervention. LoL!
     
  5. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik werd net tweede achter WOUW5 met USP only, hij verpestte het weer. :+
     
  6. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Omg ik won nog zooo nipt van jou 8). En je zat niet alleen met USP, je hebt me ook 1 keer neergehaald met de AK :p.

    Ben vanavond in Prestige 5 alweer gegaan en op het moment level 21, 22?

    Ik was al 2 uur lang ongeslagen in FFA totdat ik op Wasteland kwam. Ik vind het een leuke map, maar ik haal er lastig hoge scores in. Daarnaast was ik ook nog eens tegen Lijpe Mocro en die is best goed, dus had al helemaal geen kans. Dat was dus best jammer van mijn 2 uur ongeslagenheid.

    Ik ben met de TAR begonnen op mastery te halen en die heeft chille Iron Sights! Jammer dat die RDS daarvan zo belachelijk is 8). Ook erg sterk wapen trouwens, best wel chill. Snap niet dat ik dat niet eerder doorhad 8).
     
  7. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Jij bent damn hinderlijk met je Tar :p En vooral in combinatie met dropshots :p
     
  8. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Lvl7 1ste Prestige nu. Het kutste was dat ik slechte wapens moest gebruiken totdat ik lvl4 werd om mijn eigen Classes te maken. Het duurde wel 30 minuten, lol. Kan niet wachten tot ik de SCAR heb. Lvl8 dacht ik. Dan kan ik tenminste wel een beetje de goede weg op gaan. :9
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Die RDS slaat inderdaad helemaal nergens op, ik gebruik dan ook maar de Holographic. Beetje jammer want het is verder wel een krachtig wapen. Beetje onnauwkeurig misschien maar dat maakt hij dan weer goed met zn damage
     
  10. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb gisteravond aardig wat potjes FFA en Team Deathmatch gespeeld als sniper, met de intervention. Merk toch wel dat je als sniper echt heel er in het nadeel bent. AR's hebben in dit spel 3 kogels nodig in de borst willen ze je killen. Zelfs van hele grote afstand. Het is dus echt heel snel handelen wil je 1 op 1 het nog een beetje redelijk doen. Gelukkig gaat het steeds beter met quickscopen en snel hardscopen. Heb ook potjes erbij gehad die 22-3 waren bijvoorbeeld. Maar ook potjes FFA 3-15. Maar dat maakt niet uit. FFA doe ik voor de grap met de Sniper.
     
  11. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    hoop dat er een patch komt en ze commando pro eruit halen.. echt trieste perk... 20% van de kills of meer? is knife kills... slaat toch nergens op
     
  12. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zijn hier zoveel mensen die last van dingen hebben, die ik nooit meemaak? Volgensmij doe je gewoon wat fout als je constant geknifed wordt. :+
     
  13. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    haha sure... doe maar is groundwar.. de helft loopt met commando pro en dat snelle lopen
     
  14. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ongeacht welke speelstijl en/of perk gebruik. Het is aan jezelf om te leren hoe je het best ermee kan omgaan.
     
  15. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    heerlijk potje gisteren 29-1 nuke. Tegen nederlanders, nogwel. gingen ze gelijk schelden met camper, en homootje enz., heel zielig.

    anyway pas geleden met alleen nederlanders in een potje, gewoon heerlijk, elke quikscope kwam waar ik m schoot, heerlijk zo'n potje. het verschilt echt wel of je een nederlandse host heb of een amerikaanse.
     
  16. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hoeven het niet te verwijderen van me, maar ik vind het wel jammer dat er perks zijn die knife kills ten goede komen.
     
  17. Poud@

    Poud@ Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk moeten we ook een keer een potje samen spelen , 7/10 keer ben ik host. Zeeuwse snelheid \o/:9
     
  18. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Aangezien ik het Special Op topic niet kon vinden, plaats ik mijn vraag hier. Is er een handige guide met tips en tactieken om alle Spec Ops te halen?
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Hier staan er genoeg

    :)
     
  20. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Bedankt! Wou ze net gaan proberen , maar mijn Xbox leest mijn CD's in eens niet meer...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina