1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Quickscopes met bling ipv soh pro?
     
  2. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo Bling? Hij heeft twee aparte classes hé, heb ik zelf ook zo gezet.
     
  3. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    The legend:thumbs:

     
  4. maybe1984

    maybe1984 Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een held
     
  5. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Die gast is echt awesome.
     
  6. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Heerlijk om te zien weer! :thumbs:
     
  7. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Oow ik zit weer eens niet op te letten :+. Ik las 'standaard scope' alsof het een attachement is :+.
    _O_

    Edit://

    Holy shit, die nummer 1! Maakt even een triple kill met drie losse schoten met de Barret. Nummer 2 is ook zeker nice!


    Edit2://

    Ok, deze moet ook nog even. De boodschap van dit filmpje is voor een heeeeeeleboel mensen hier bedoeld en het commentaar is komisch!
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2010
  8. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel een hele goede camper haha.

    Zojuist even de All Pro titel gehaald met de Striker :cool:
     
  9. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    iemand cod nu?
     
  10. d-arnhem

    d-arnhem Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanacht zon zeikerd [engelse]die bleef me maar berichten sturen omdat ik zo goed bezig was met een striker met fmj.
    Omdat ik zo ren en spring anders ben ik natuurlijk het haasje als er iemand met een assault of sniper voor me staat,maar hij vond dat ik maar beter Halo kon gaan spelen.
    En hij vond het honourless hoe ik te keer ging,maak toch verdomme zelf wel uit hoe ik speel.
    Word affetoe zo moe van die kinders ga een leven zoeken of ga lekker vivapinata doen ofzo.
    Dat 1ste filmpje is echt kicken zo moeten die boosters aangepakt worden.
    Het word ook tijd dat ze die cp gaan fikse kon gisteren me chopper gunner nog geneens in zetten niet normaal dan knallen we alles maar de lucht uit.
     
  11. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Mensen maken van die ontzichbare "regels" waarbinnen juist zij goed kunnen presteren en iedereen die zich daar niet aan houd is noob/slecht/zonder respect etc. Ik heb ook een hekel aan bepaalde soorten speelstijlen maar als ik hier geen tegen strategie op kan verzinnen verdien ik het ook niet om te winnen.
     
  12. d-arnhem

    d-arnhem Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens,campen kan ik niet heb ik geen geduld voor dus dan ga ik maar rennen met marathon pro en kijken of ik hun strategie kan door breken,
    Dit was wel op highrise,wasteland is natuurlijk een ander verhaal sniperen en zoveel mogelijk verplaatsen.
     
  13. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens, gewoon je strategie aanpassen aan de speelstijlen die je tegenkomt. Blast shield helpt trouwens verbluffend goed tegen de noobtubers.

    Gebruik de run & gun class nu voornamelijk juist op wasteland omdat bijna iedereen daar aan het sniperen is.
     
  14. staeske

    staeske Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds kort aangezien het weinige aanbod aan wapens op level27 , 1e prestige maar is begonnen met de TAR. Het wapen nooit gebruikt want speelde vooral met scar , ACR of barrett..
    Maar speel er nu een paar dagen mee & wat een heerlijk wapen is het_O_
    Combineer hem met een silencer (aangezien ik ongeveer altijd wel met silencer speel), sleigth of hand, light weight en Commando pro 8)
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    kwam er nou nog een patch voor die carepackage glitch? want t is nu in elk potje zo'n beetje raak lijkt t wel. Zal blij zijn als bfbc2 uit is
     
  16. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Om de een of andere reden vind ik de CoD 4 multiplayer leuker dan deze.. deze kan me gewoon niet zo boeien. Vind de maps ook niet zo leuk. Al die stedenmaps (Karachi, Rundown etc) vind ik zo saaai...
     
  17. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag ff mijn commando op pro gehaald. renkitje met ump, marathon>lightweight en commando. gemiddeld toch 15 knifekills per rondje. was wel ff leuk:) zeker om zo'n pannekoek met een schild kapot te knifen.
     
  18. ironbeared

    ironbeared Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik met je eens, CoD4 kan ik uren volhouden, terwijl ik MW2 na een uurtje wel flauw ben.
     
  19. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik ook mee eens. :) Als ik alleen speel teminste. Als ik met vrienden speel kan ik het ook uren volhouden. :9
     
  20. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Kan dit spel echt ook uren volhouden hoor, maar heb dan ook nooit hardcore cod4 gespeeld. Dus heb geen idee hoe dat in de gloriedagen was. Ik heb geen zin in de volgende cod trouwens, vind die vietnam-shit echt helemaal niets. Wil moderne oorlogsvoering. Gelukkig is de m16 er wel.

    Speel de laatste paar dagen AC II en Darksiders, maar zodra ik ze uit heb is het weer hardcore MW2 I guess.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina