1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Jij kan het gewoon niet uitstaan als jij 1-12 staat en ik 41-4. Zoals laatst. \o/

    Heb even drukke dagen, ben bij mijn vriendin voor een paar dagen en daarna een drukke periode voor school. Verwacht me dus ietsje minder online, vind je erg?:):
     
  2. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie een full-auto M16 wel zitten (M16A1 FTW.).

    Ik hoop wel dat wapens weer eens wat terugslag krijgen, zodat je in salvo's moet vuren. ACR, anyone? :emo:
     
  3. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik stem voor een knopje, knopje single, burst en auto graag. Ik zie dat geknal met die vietcong-kneuzen niet zo zitten. Online lijkt me ook niet zo spannend om in de jungle te knallen.
     
  4. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Fire-Selector zou ik niet doen, zo verander je Assault Rifles in halve sniper rifles, en is de balans een beetje zoek.

    Qua maps denk ik dat er best veel mogelijkheden zijn, kleine dorpjes omringd door oerwoud, en meer van dat. Ik zie het wel zitten, zeker na MW2 :D
     
  5. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
  6. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Heb het net in 4 verschillende potjes achter elkaar gehad, geen reet meer aan zo :mad:
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Of in een potje terecht komen met mensen die echt al 80 packages hebben neer geflikkerd. Leuk om te zien, maar echt ... :mad:
     
  8. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Vind het op zich niet eens zo heel erg. Natuurlijk speel ik liever gewoon, maar als het hele team afgeleid is doordat ze alleen maar CP's lopen te glitchen is het handig exp scoren (met cold-blooded en stinger haal ik heeeel veeel air support uit de lucht) en makkelijk winnen :).
     
  9. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik verloor net een 3th person TDM omdat gewoon het hele level vol met lucht troep zat dankzij de glitch, dat haalde wel even het bloed onder mijn nagels vandaan.

    Daarna ben ik de tegenpartij gaan treiteren met mijn Thumper met Danger Close, en ik moet zeggen dat erg lekker ging :D
     
  10. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Ík heb gister de halve dag gespeeld maar echt geen cp glitcher gezien, heb dan wel veel SD gespeeld maar toch.

    Snap verder echt niet dat mensen het leuk vinden om een cg/ac130 te besturen die je niet eens zelf hebt gehaald. Dan is dat "ik ben koning" gevoel er een beetje af:+
     
  11. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Begin er niet over. :p

    En hoe kan jou vriendin in 5 minuten ineens als een pro dropshotten en quick-scopen? :9
     
  12. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Omdat ze die l33tskills van mij geleerd heeft.
     
  13. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Man man wat een crappy matchmaking gisterenavond. Heb het na 30 min opgegeven!
     
  14. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie hier gebruikt vaak dropshotten en veranderen jullie ook de controls? Zo ja, in wat?

    Ik doe dat echt nooit eigenlijk.
     
  15. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik gebruik het echt heel vaak, maar alleen wanneer ik het gevoel heb dat het ook echt nodig heb. Dat moet je leren aanvoelen denk ik. Heb mijn settings op tactical staan, echt een aanrader voor iedereen hier trouwens. Wanneer je beschoten wordt en niet binnen een milliseconde kan gaan liggen zuigt echt.
     
  16. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Eergister geen enkele glitcher gezien, seems I'm lucky.
     
  17. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik doe aan dropshotten maar dan alleen met volautomatische wapens en sniper. Wanneer ik het met een Famas/m16/raffica doe voel ik dat mijn aim slechter word(tactical layout) maar het kan wel worden gedaan. Sniper omdat wanneer ik een hitmarker krijg of mis van medium-close afstand dan ga ik gewoon prone liggen omdat tegen de tijd dat ik heb gereload al prone lig en dit is sowieso beter dan stil blijven staan.

    Je hoeft overigens niet je buttonlayout naar tactical te zetten want er zijn ook mensne die gewoon dropshotten op default, voordeel met tactical is dat je nog kan blijven mikken terwijl je prone gaat.
     
  18. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    ook ik dropshot weleens en heb die van mij op tactical staan. is gewoon veel handiger dat je kan liggen terwijl je mikt en dat je niet je vinger naar B moet bewegen want dat kost tijd wat soms net scheelt om te schuilen als je beschoten wordt
     
  19. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik dropshot ook best veel en speel ook met tactical. Een maat van me dropshot ook, maar doet het gewoon op default, wat voor mij dus echt onmogelijk was, maar hij speelt dat ook met The Claw.
     
  20. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dropshot vaak met snipen op default, ik zal later eens gaan kijken hoe die tactical besturing is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina