1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    scar gewoon scavanger gebruiken, heb je standaard 180 rounds. die extended mags is leuk maar das maar dubbele. en kan je lekker blijven aanvullen voor de rpg:)
     
  2. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Scavenger gebruik ik sowieso veel. Het probleem is niet dat ik te weinig kogels in totaal heb, maar dat er te weinig in een magazijn zitten. Tijdens het herladen ben je zwak en is het lastig jezelf te verdedigen.
     
  3. MrWeda

    MrWeda Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Akimbo Magnum heeft de snelste animatie qua switchen tussen main en sidearm, gewoon die ernaast zetten en je hebt een goeie kans op overleven tijdens je reload :)
     
  4. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja was lachen, soduju wat kan jij quickscopen trouwens!

    Moet wel zeggen dat het met mij niet lekker ging, en dat quickscopen me ook niet echt lekker ligt eigenlijk. Ach, zwakke excuusjes, het was leuk!

    En over de 2e alinea; Herken het!
     
  5. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    tja dan is extended mag uitstel van executie:) je magazijn gaat toch wel een keer leeg hehe.
    of kwestie van meer raken met minder kogels.
    ik reload altijd tussendoor. kill gemaakt, reloaden die handel. je komt mij bijna nooit tegen met een halve clip\o/
     
  6. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Telkens herladen is ook riskant als je niet zeker bent dat je veilig bent, extended mags zijn in dit soort gevallen gewoon enorm handig.
     
  7. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik wel, maar ben bang erg ingemaakt te worden _O_
     
  8. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Lockum is inderdaad echt fucking goed in snipen. 8)
     
  9. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Eigenlijk best wel raar dat je nog steeds beetje het "hp" systeem hebt.
    Je hebt een onzichtbare HP balk die leeg gaat als je geraakt wordt. Op sommige plekken sneller dan andere (bijv. in hoofd meteen leeg, maar op arm minder). Echter is dit al zo'n beetje altijd zo geweest.

    Hoelang duurt het tot je realistisch hebt bijv. als je in een been schiet dat diegenen door z'n knieën zak en alleen nog maar kan kruipen (bij wijze van spreke), of in z'n schouder en niet meer goed kan mikken etc. Dat zou echt een stap extra zijn. Bij veel shooters zie je dat dit wel bij AI tegenstanders gebeurt maar online nog niet.
     
  10. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Omdat het er misschien niet leuker op wordt. Tenminste, ik zou dat echt saai hebben gevonden. Vertraagt de gameplay imo.
     
  11. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7

    Lol ik niet hoe gruwelijk is het om iemand in z'n been te schieten.. dat hij vervolgens niet meer kan lopen.. en dan eentje in z'n schouder jassen.. en vervolgens rustig op 'm aflopen en z'n kop eraf knifen.
     
  12. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Dat is zeker gruwlijk....maar dat doe ik liever in de SP ;)
     
  13. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    bij soldiers of fortune gaf het altijd een heerlijk gevoel als je iemands benen bijv. met shotgun onder diegene vandaan schoot haha
     
  14. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Zou dat leuk zijn dan?
     
  15. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Werkt dat quick scopen alleen met de Intervention? Ik gebruik namelijk alleen de Barret en vind deze ook heerlijkom mee te spelen!
     
  16. MrWeda

    MrWeda Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0

    Je kan met elke sniper quickscopen, zolang je slight of hand gebruikt (zonder is ook mogelijk, maar een stuk langzamer).
    Ikzelf vind de 50cal beter voor hardscopen, maar er zijn zat mensen die ermee quickscopen ivm de clips en het feit dat je kogels kan spammen ^^
     
  17. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Dan zou je krijgen dat mensen in iemands benen schiet en vervolgens diegene de hele match laat kruipen :D
     
  18. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    lol, zal helaas niet geberuen want als iemand nu in last stand beland wordt ie ook neergeschoten.. ik zou het idd wel humor vinden
     
  19. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Hoeft niet, want in final stand staan ze na een tijdje weer op.
     
  20. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Neem maar aan dat je dit nooit in een Call of Duty Multiplayer zult zien, ik denk dat je dan beter af bent bij andere shooters met wat meer realisme.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina