1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik weet dat ik hier eerder een post heb gemaakt waarin ik zeg dat MW2 geen systeem heeft waarbij het je tegen spelers plaatst van gelijke skill maar ik denk dat ik mij hierop moet herzien, althans gedeeltelijk.

    Ik heb 2 accounts op mijn xbox met gold, één van mij en één van mij neefje en die is nog niet geprestiged en ik ben al 4e. Nu wanneer ik met mijn eigen account speeld word ik bijna altijd tegen 3e en 4e prestigers(woord?) geplaatst terwijl ik met het account van mijn neefje alleen maar tegen niet geprestigde en 1e prestige word geplaatst. Dit gaat alleen op wanneer ik in m'n eentje speel zonder een party want dan is het schijnbaar random...

    In tegenstelling to cod4 waarbij het puur random was schijnt mw2 je toch wel in te delen, niet zozeer naar skill maar meer naar ervaring.
     
  2. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    ^ Waarschijnlijk naar je Score, ik heb dat inderdaad ook. Kom altijd bij hogere prestige mensen, mar dat is omdat ik bewust niet verder ben gegaan dan 2e prestige level 70.
     
  3. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Naar score zou inderdaad meer logisch zijn, ook gewoon omdat je zo niet mensen krijgt die alleen graag noobs willen inmaken voor een goede k/d, w/l
     
  4. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zelf lvl 65, nog geen prestige, als ik team deathmatch speel kom ik ook vooral tegen 1e prestige of lager. Maar als ik Search and Destroy speel zit ik wel erg veel met mensen van 3e prestige of hoger. Ook erg vreemd.
     
  5. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Misschien omdat die mensen vooral SnD spelen en bij SnD je score minder snel omhoog gaat, terwijl je wel snel(ler) exp krijgt.
     
  6. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand een potje wilt spelen, moet je maar even "Hond te huur" toevoegen ;)
     
  7. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Jemig, akimbo P90's zijn beest.
     
  8. math1js

    math1js Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt er alleen echt helemaal niks mee als de vijand niet zowat tegen je aan staat :+
    Maar echt van dichtbij zijn ze redelijk beasty ja.
     
  9. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Tijdens domination op Favela of een andere close quarters map own je er echt mee. Flag capturen is fun dan.
     
  10. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zojuist eindelijk een keer een nuke kunnen gebruiken \o/
     
  11. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Geeft een goed gevoel he:+

    Ik weet nog wel dat ik bij de eerste echt m'n hart in de keel had met nog 1 kill te gaan.
     
  12. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is meestal de druk dat het me uiteindelijk niet lukt, maar dit keer speelde ik heel relaxed en had binnen no time mijn nuke.
    Nu mijn 2de nog voor de challenge :p
     
  13. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach het moet gewoon een beetje meezitten met je harrier en chopper gunner.
    Het beste is als je de nuke al hebt tijdens de chopper gunner.

    Anders moet je weer op kills uitgaan en dan ga ik meestal dood doordat ik veel te afwachtend en verkrampt ben:'-(
     
  14. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat bedoel ik :p maar ik had maar 1 kill nog nodig na mijn chopper gunner en die kwam een paar tellen later al in mijn vizier.
     
  15. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al twee keer doodgegaan bij 24 kills, stond dus beide potjes 24-0. Eigenlijk moet je dan doorspelen want als je beetje lekker blijft spelen kom je echt op een goeie score maar meestal word ik zo pissig als ik net doodga bij die 24 kills dat ik meteen quit :+.
     
  16. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Spelen jullie dan ground war?
     
  17. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ground War, Demolition, Domination, S&D en soms ook Moshpit hier. Maar S&D speel ik alleen met vrienden, als ik alleen speel zoiezo Ground War. Vind TDM te rustig.
     
  18. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt grote onzin. Ik krijg nog steeds te vaak hitmarkers met intervention + fmj en stopping power. Is gewoon niet leuk meer:{
     
  19. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Moet je niet in de benen of armen schieten :p.
     
  20. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag iemand zijn hoofd boven een muurtje uitsteken. Ik kon alleen zijn hoofd raken en raakte hem ook. Kreeg ik een hitmarker. =(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina