1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fatih06

    Fatih06 Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    ja sniper lobby is wel een te gek idee:D

    zeg maar een tijd een een Gamertag die ik een bericht kan sturen of die me kan invite :d

    mijn Gamertag: Fatih06
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2010
  2. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    of je leest de laatste 10 posts even voordat je vragen gaat stellen.
     
  3. Fatih06

    Fatih06 Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    hahah jah sorry ik zag niet dat er nog een blz. was :D maar voeg me maar toe als je snipe lobby wilt doen kan je me inviten als ik online ben (ben niet zo goed hoor :D)

    trouwens ik vindt die plaate van je egt gweldig xD ook die 100 miljoen miljard xD
     
  4. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Zonder Stopping Power heb je 4 bursts max nodig, als het er geen 3 zijn. Met Stopping Power is 1 of 2 al genoeg.
    Throwing knife ;) (of mis ik het sarcasme weer :+).
    :lol:

    Edit://

    Heb nog net op tijd de M240 mastery gekregen en ben nu prestige 6, level 12 *). Hoef alleen nog maar de F2000, EBR en AK mastery te halen voor alle mastery titels en ga deze prestige voor de EBR denk ik. Als ik nog levels over heb doe ik nog de F2000.
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2010
  5. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    De F2000 is echt een geweldig slecht wapen :+ ik gebruik het alleen bij mijn marathon kit maar Joost mag weten waarom.
     
  6. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    AK is extreem makkelijk om mastery te halen. Bullet penetration kills zijn bij de AK vrij simpel, zelfs op core

    E: Die posts van Bombass ofzo_O- Avond kan niet meer stuk. Spas 12 tactical knife, ik add mezelf, looool
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2010
  7. SiK Stijn

    SiK Stijn Stijn : )

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0

    jonge ik bedoel gwn throwing knife zijn jullie nu zo kleine kinderen ? :+
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    volgens mij is ninja (pro) gebugged, heb wel dat ik soms gewoon opgemerkt word door iemand die langs m'n huis loopt. zich opeens 90 graden omdraait en mijn huisbinnenstormt en ook meteen op de hoek gemikt zit waar ik ben.
     
  9. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Idd, dat idee heb ik soms ook. Lig ik op een dak te snipen, word ik gekilled. Kijk ik dan de killcam zie ik toch echt een rood stipje op z'n HBS :{
     
  10. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig, ik ben niet de enige die dat dus denkt.

    Ja, ik ben 15, dus nog een kind
     
  11. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Nee, de bug zit hem juist in de killcam. Die geeft alsnog een stipje aan, maar tijdens het spelen ben je er niet op zichtbaar.
     
  12. Michiel.

    Michiel. Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe moet ik precies die 40 mensen killen door de muur met FMJ, want dat is zowat onmogelijk, daar zit echt heel veel tijd in....
     
  13. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet onmogelijk, maar wel tijdrovend met bepaalde wapens.
    Wees creatief met je kills :p
     
  14. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL. ge-ownt door een kind van 15
     
  15. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    soms wel hoor, bijvoorbeeld zit ik in een huis en eet ik effe een broodje. heb vanaf die plek nog niemand gekilld/beschoten en komt een gast alsnog erachter dat ik daar zit door z'n hbs (wat ik duidelijk zie omdat hij dan opeens dat huis ingaat en precies heletijd op die hoek zit gemikt)
     
  16. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    In dat huisje bij Derail kan je best een lekker broodje eten, zit ik ook vaak. :b:

    Weet je dat er op Favela ook een onwijze lekkere bakker zit? :+
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Damn, wat is dat jatten van Emergency Airdrops toch leuk.

    In Wasteland stond een Sniper zijn E.A te spammen. Na hem 4x te hebben laten gooien ben ik achter hem gekomen, dankzij goed sneakwerk en Cold Blooded Pro, en heb 11 pakketjes kunnen jatten. Hierin zaten 2 AC130's, 2 Chopper Gunners, 3 Harriers, 2 Ammo en 1 Airstrike, 1 Attack Helicopter. Geweldig!

    En dan krijg ik het berichtje : "Go glitch your own care packages you noob!"


    Maargoed, altijd leuk! :+

    Anyway, ik denk dat we op X10 meer informatie mogen verwachten over de MW2 DLC.
     
  18. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Die mogen ze wel gratis geven na al die glitch onzin, maar de realiteit zal wel anders in elkaar steken ben ik bang :+
     
  19. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Nah, is zo gedaan. Om voordat je het weet. Ik heb juist vandaag het laatste wapen gehad waarmee het moeilijk is, de laatste LMG. Met assault rifles en snipers is het best te doen. Bij Hardcore Headquarters gaat het ook extra snel. Je kan makkelijk de vijand z'n plek gokken (bij de HQ) en door de muur heen zijn ze ook lekker snel dood :).
    Ok, heb er zelf nog niet echt last van gehad, maar meestal skip ik de killcam ook.
    Zou wel een goede compensatie zijn ja :).
     
  20. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Mensen kunnen je ook horen als je door bosjes loopt, reload, uav(klik geluid), claymore plaatst, springt van iets af. Anders was je misschien door iemand anders gespot en die verteld zijn teammate dit?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina