1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal gelijk. Ik kan me nog herrinderen dat zoveel mensen call of duty 5 niet leuk vonden door de choas. Maar bij call of duty modern warfare2 is dit echt zoveel maal erger.
     
  2. KhaosFoShow

    KhaosFoShow Ad Fundum!

    Berichten:
    334
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst had ik je uitgelachen, maar nu ben ik het zo met je eens. :'-(
     
  3. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Kwam gisteren weer een hacker tegen die met tactical insertions kon schieten.

    Ik vraag me af of hij gewoon hackt dat hij dat kan doen, of het een fout is door de servers ofzo, dat de server de informatie verkeerd zendt ofzo?
     
  4. Fatih06

    Fatih06 Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0

    WTF? hoe kan je nou weer 4 killstreaks hebben je kan er maar 3 instellen
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ik neem toch aan dat hij de care package glitch heeft gebruikt...
     
  6. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Care package glitches
     
  7. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    kan niet wachten :thumbs:
     
  8. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    I <3 Model 1887 + Akimbo. :3

    Eindigde de eerste match met mijn 1887 Akimbo op 21/4 en had ook nog de game winning kill. :p Wist niet dat er een beter shotgun bestond dan de SPAS-12...
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Is er imo ook niet, ik vind de Model 1887 redelijk ruk. En gewoon een noobwapen. :+
     
  10. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Enige van jou ergernissen die ook daadwerkelijk mijn speelplezier verpesten zijn boosters, de rest kan ik wel mee leven of ben ik nog nooit tegen gekomen.

    CP glitch ben ik voor zover ik weet nog niet tegengekomen, maar kan me voorstellen dat dat irritant is.
     
  11. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    /care
     
  12. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    +1
     
  13. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies. Als je ff een potje free for all speelt zitten ze allemaal te campen. Zo irritant is dat he. Of dat je overbeladen wordt als team door de enemy hun killstreaks. Maar het campen doen ze idd om de killstreaks, + voor de callsign shit, Cod 6 is online leuk, maar alleen in domination omdat daar niet wordt gecampt, vind ik want in die andere games modes wordt teveel gecampt|:-
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2010
  14. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Whut?:eek:
    Als er ergens wordt gecamped, dan is het wel in Domination.

    Moshpit is echt mijn favoriete playlist. Lekker afwisselend en er zijn maar weinig mensen die het spelen voor de kills, mensen gaan echt voor de objective :thumbs:.
     
  15. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt inderdaad, sinds ik de Moshpit heb "ontdekt" speel ik eigenlijk niks anders meer, hier wordt nog "normaal" gespeeld. Daarnaast alleen nog HC S&D.
     
  16. Barloef

    Barloef Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier kan nogal wat afgezaagd worden over campers en zo. Ik denk dat er nog veel volk is dat beter eerst eens zou leren van tegen z'n verlies te kunnen. Steek het niet altijd op een ander, maar beoordeel misschien eens je eigen skills.
     
  17. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Agreed._O_
     
  18. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Holy shit. Paar uur geleden First Blood behaald op Highrise. 3 mensen met EEN sniper kogel. Kreeg gelijk de challenge: "Collateral Damage" en een Triple Kill rechtsbovenin. Voor 30 seconden lang kwam er shit boven mijn scherm. First Blood, One Hit Kill, Triple Kill, etc. xD

    Ben nu trouwens een beetje verslaafd aan Search 'n Destroy. Super vette game mode dat snel voor EXP zorgt. Snap niet waarom ik het een paar dagen geleden slecht vond, lol.
     
  19. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    S&D is ook chill. Alleen ben ik bang dat je daar veel campers hebt. Maar als je met een goed team speelt gaat het lekker!:cool:
     
  20. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand van 10de prestige die allemaal glitches gebruikte bij groundwar is me nu helemaal verot aan het schelden en ik kom niet meer bij van het lachen. Ik ben nu bezig met fotos te maken en het hier te uploaden, Zouden jullie hem dan willen file complainen? Want hij verdient het gewoon om gebant te worden.


    Profielnaam: Mistaa Quick
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina