1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Zat ik net in een F4A match met 3 boosters, 1tje met een silenced shotgun en die knalde de 2 andere neer, uiteindelijk heb ik ze alle 3 neergeknalt en waren ze weggegaan... Wordt wel er zo!
     
  2. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond het eerst echt een geweldig spel, maar ik vind het nu toch maar kut worden.
     
  3. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag werd ik het echt even zat met de game, het is even tijd voor iets anders ondertussen.
    Pac Man!
     
  4. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    wtfffff is er aan de hand met MW2 8) Ik kwam in een game die echt FOCKING snel ging. Binnen 5 seconde sprinte ik naar de andere kant van het level.
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Damn is dat nog niet gefixt. Dat was 2 maanden terug al toen ik hem verkocht :emo:

    Gelukkig hoef ik er geen spijt van te hebben als ik al die reacties zo lees. De bugs, hacks en glitches blijven toch wel terugkomen.
     
  6. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan me er echt niet meer aan ergeren. Ik speel zoveel "eerlijke" potjes dat die bugs en glitches verwaarloost kunnen worden wat mij betreft.
     
  7. Sabet

    Sabet Hangmat

    Berichten:
    277
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, ik ben nog geen hacker tegen gekomen, en merk ook niks van die glitches. EN ik heb in totaal al twee dagen gespeeld
     
  8. GreatAlbert

    GreatAlbert Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG nu heb ik me toch een vervelend probleem:
    ik heb alle controllerinstellingen op standaard staan en toch doet ie iets raars: wat normaal look up is is nu look down (rechterknuppel) en down is up, echt heel vervelend, alsof je op een fiets zit en naar rechts moet sturen als je naar links wil.
    Heeft iemand een oplossing hiervoor? Heb alles nagekeken maar ben niets vreemds tegengekomen. Is overigens alleen met Mw2 zo, andere games doet ie wel wat ie moet doen..
     
  9. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Inverse controls moet je goed zetten.
     
  10. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt je options waarschijnlijk op inverted staan.

    EDIT: Goddamnit, Ferron. :mad:
     
  11. GreatAlbert

    GreatAlbert Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Hartstikke bedankt!:)
     
  12. Barloef

    Barloef Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Spel is ondertussen al bijna door 10 000 000 accounts gespeeld online. Het gezaag en geklaag over glitches, bugs en hacks is fel overdreven. Er zijn er wel, maar komen alsmaar minder en minder voor. Niet alles wat je hier leest is echt. Er worden volgens mij nogal veel zaken verteld "van horen zeggen".
    Heb er 14 dagen opzitten, en de echt irritante hacks en glitches kom je echt niet zo vaak tegen terwijl sommigen hier doen alsof ze niets anders tegenkomen.
     
  13. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Inderdeed!:thumbs: Ik zit ook rond de 16 dagen nu en het enige wat je nog met 'regelmaat', maar ook steeds minder, tegenkomt zijn boosters in FFA.
     
  14. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Het gaat zo zo zo verschrikkelijk lekker met snipen, heb echt het gevoel dat ik nog steeds beter word. Zojuist een paar lekkere FFA games gespeeld, gewoon lekker rondlopen met de intervention. Heerlijk.
     
  15. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik word alleen maar slechter :+
     
  16. Munnie

    Munnie Guest

    Haha, toevallig heb ik zojuist een potje capture de flag gespeelt en er was weer een speedglitch. Als je normaal rechtuit liep deed die gewoon normaal, maar als je opzij ging schoot je gewoon weg. Best wel grappig. Nog meer die hier last van hadden?
     
  17. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.844
    Leuk Bevonden:
    9.227
    eens af en toe wat meegemaakt, maar plezier is er nog steeds!
     
  18. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik krijg steeds minder plezier in deze game. Geen idee hoe het komt. Misschien kijk ik teveel uit naar BC2 :+
     
  19. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Zelfs na die kleine vakantie van jou leek het er niet op dat je slechter was geworden met snipen, het lukte me verdomme nauwelijks om jou neer te knallen :lol:
     
  20. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Nja het was maar een voorbeeld, maar met zo soort uitrusting speel ik best goed :p.. denk toch dat het ieder voor zich is, met hoe of wat diegene beter speelt
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina