Het viel me gewoon op omdat ik een handvol andere mensen in mijn lijst had met dezelfde beginletters...DSB zorgt bij vele nederlanders voor vraagtekens waarom je dat in je gamertag hebt
Ik heb zonet een paar FFA potjes gedaan en op een gegeven moment waren er weer boosters, nu waren ze met hun drieën. 1 hield de "wacht" en de andere waren elkaar aan het doden. Ze hadden allen geen coldblooded/ninja dus ik kon ze redelijk gemakelijk vinden. De eerste keer had ik een collateral snipe, ze stonden met hun drieën op een rijtje en vlak daarna weer een triple alleen had ik deze gesprayed met de ump.
Als laatste een Multikill met een predator, schijnbaar was er nog iemand bij gekomen...Toen de mic van hun aan ging(je raad het al) was het een peipstemmetje van een brits jongetje die allemaal woorden gebruikte waar hij nog veel te jong voor was.
Ik heb hun telkens opnieuw gejoinened en elke keer won ik en hadden ze geen nuke( ze hadden harrier/chopper dus daarna nuke...) Vlak erna werd er gezegd waarom ik hun game hele tijd join waarop ik antwoord "to harass you guys and make you think twice about boosting" Het ging een paar potjes door tot ze allen offline gingen(of status op offline) en ik heb er nog een paar mooie berichten aan overgehouden. Als er mensen gaan boosten in mijn lobby dan doe ik er ALLES aan om hun het zuur te maken_0/
Laatst bewerkt: 1 mrt 2010