1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    singleplayer al wat gespeeld maar speel toch liever multiplayer.
    als ik 1 tegen 1 kom testaan verlies ik meestal het duel.
    ik gebruik een machine gun.
    naam weet ik niet van buiten.

2. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.329
    Ligt ook aan je zenuwen, als je er wat meer aan gewend bent, ga je ook rustiger richten

3. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja waarschijnlijk wel.
    oefenen en nog is oefenen.
    welke mode is het beste voor xp te verdienen ?

4. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat dat pp verschilt. Enige moment wanneer ik de zenuwen een beetje voel opkomen is als ik weer eens op 22+ kills zit en Nuke staat aan. Gevolg is: Ik heb al minimaal 7-8 x op 22-23-24 gezeten met nuke aan, maar ik heb hem nog nooit gehaald.

Tegenwoordig zet ik dat ding dan ook niet meer aan, gossiemijne wat kan dat mijn humeur verpesten.

5. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Headquarters schijn je het makkelijkst EXP mee te kunnen verdienen. Maar ik vind Demolition/S&D daar leuker voor, bij Demolition rusht iedereen meestal naar de bomb toe dus kan je makkelijk kills halen als Defender. Bij S&D is alles x10 gedaan dus krijg je per kill 500, per geplante bom 1000. Wel leuk als je iemand een headshot geeft in S&D, krijg je opeens +1000 :D

6. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt ga ik even testen.
    mijn kilstreak is het hoogste 3 :p

7. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Klopt, plus dat de match bonus hoog op kan lopen, maar wel als je zelf op zn minst iemand geraakt hebt en als team wint. Maar bij HQ krijg je dus nog meer XP als bij S&D? Ik moest in Prestige wel weer ff wennen dat je zo weinig matchbonus krijgt bij de lage levels.

LMG's zijn goed voor sprayen en voor beginners, maar meestal leg je het in directe duels wel af tegen een AR of SMG. Ik was altijd tegen burstwapens, maar ik schiet al vanaf het begin 99% down the sight, dus met aimen, behalve met shotgun, dus ik heb niks aan spraywapens, ik speel in 1e prestige alleen nog maar met Barret en vooral met Famas, heerlijk wapentje is dat zeg!!!

Laatst bewerkt: 28 feb 2010
  8. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Is dat zo? Is me nooit opgevallen... Volgens mij krijg je gewoon even veel als anders hoor.

9. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    Krijg je een kleinere match bonus met een lagere rank?

Ik dacht altijd dat de rangers supergoed waren maar god wat zijn die dingen scheef. Ik gebruik nu de spas met grip en FMJ, wat een heerlijke combinatie. Ik ren in demolition eigenlijk bijna alleen met mijn spas rond :) Ik schiet wel nog altijd even mijn twee granaatjes met mijn scar af ;)

10. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Op hogere levels is de match bonus inderdaad groter :). Ik kan het weten, ben al bijna prestige 7 :+.

11. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Kreeg net trouwens weer zo'n message: HOSTING 10TH PRSTG LOBBY 2400msp MSSG BACK.

Toen bedacht ik me in een opwelling dat ik hem gewoon kon doorverwijzen naar 'The Pro', heb dus teruggezegt dat ik niet hoefde maar dat ik wel 'een vriend' had die 10e prestige lobby wou doen. Heb ik 'm maar gezegd dat hij een message naar The Pro moest sturen.

Die is binnenkort even een maandje offline}:]

12. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Wie is "The Pro" nou weer dan?

13. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.329
    Een moderator van Xbox live die graag mensen schijnt te bannen

14. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Mwah, zou ik niet zeggen want ik heb het uneditted filmpje gezien en die gast fockte hem helemaal op en zei dingen als 'I fucked your granny so hard she flew out the goddamn window', en daarnaast stond die gast er al langer bekend om dat hij een omgebouwde xbox had.

15. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    En niet alleen dat hij een omgebouwde console had, hij liep ook games te hacken enzo. Dingen zoals die lobbies waarbij je al je EXP kwijt raakte etc.

16. MadMike BE

MadMike BE pGaming

Leuk Bevonden:
    0
  17. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ken jij toevallig DSB Triplekill, Overkill, en Doublekill(origineel xD)

Mooi filmpje hoor.

18. MadMike BE

MadMike BE pGaming

Leuk Bevonden:
    0
    nowp ken ik niet. Maar m'n naam is veranderd naar EsV II c o n ^^

19. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Het viel me gewoon op omdat ik een handvol andere mensen in mijn lijst had met dezelfde beginletters...DSB zorgt bij vele nederlanders voor vraagtekens waarom je dat in je gamertag hebt :+

Ik heb zonet een paar FFA potjes gedaan en op een gegeven moment waren er weer boosters, nu waren ze met hun drieën. 1 hield de "wacht" en de andere waren elkaar aan het doden. Ze hadden allen geen coldblooded/ninja dus ik kon ze redelijk gemakelijk vinden. De eerste keer had ik een collateral snipe, ze stonden met hun drieën op een rijtje:thumbs: en vlak daarna weer een triple alleen had ik deze gesprayed met de ump.

Als laatste een Multikill met een predator, schijnbaar was er nog iemand bij gekomen...Toen de mic van hun aan ging(je raad het al) was het een peipstemmetje van een brits jongetje die allemaal woorden gebruikte waar hij nog veel te jong voor was.

Ik heb hun telkens opnieuw gejoinened en elke keer won ik en hadden ze geen nuke( ze hadden harrier/chopper dus daarna nuke...) Vlak erna werd er gezegd waarom ik hun game hele tijd join waarop ik antwoord "to harass you guys and make you think twice about boosting" Het ging een paar potjes door tot ze allen offline gingen(of status op offline) en ik heb er nog een paar mooie berichten aan overgehouden. Als er mensen gaan boosten in mijn lobby dan doe ik er ALLES aan om hun het zuur te maken_0/

Laatst bewerkt: 1 mrt 2010
  20. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Akimbo Slice zal trots op je zijn. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina