1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. White Muscle

    White Muscle Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt dat muziekje erger ik me ook dood aan... vooral bij S&D als je als laatste over bent.
     
  2. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik vind het ook maar een irritante muziekje.. hoor je eerst dat rustige muziekje dan die opeens 8)
     
  3. Barloef

    Barloef Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Zulke onzin zegt meer over jou dan over 't spel hoor.
    Klinkt meer als een slechte verliezer.
     
  4. SuFFz

    SuFFz Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Na 1 maand weer ff online gekomen. Meteen gekilled door dual shotguns en allerlei AC130 en Harriers etc.

    Na 3 minuten alweer uit en maar wachten tot morgenochtend (BFBC 2 !)
     
  5. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    een slechte verliezer heeft geen k/d van 2,06 en maat van mij van 3,25 die er hetzelfde over denkt :) heb nu 25000 kills en 12000 ofzo tegen, waarvan ik 9000 genoobed ben als het niet meer is.. elke closecombat wordt gewonnen
     
  6. Fatih06

    Fatih06 Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    hahahah mooi gezegd
    Ik vindt het ook niet altijd even gweldig maar als je nou een beetje skillz hebt en tactisch kan spelen kan je je tegenstander egt makkelijk aan.
    Als je nou een beetje rond gaat rennen en niet eerst na gaat denken wat je wilt bereiken dat zuigt het inderdaad wel

    maar dat over de killstreak dat je net dood gaat dat is inderdaad wel erg vervelend maar dat is weer geen fout van het spel
     
  7. Barloef

    Barloef Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan snap ik het gezaag al helemaal niet. Als je dan toch zo goed bent, en blijkbaar elke noobtuber uiteindelijk toch killed, wat is dan 't probleem? Ben je zo'n eeuwig klaagtype, waar 't nooit goed voor is?
     
  8. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    heeft dat met tactisch spelen te maken? dat je van 30 meter een noobtube in je gezicht krijgt of iemand met een sniper je pakt met gecamp? of je wordt 4 x gespawnkilled door een choppergunner die een noob van de tegenstander gehaald heeft door een care package
     
  9. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik speel de serie ook al sinds CoD1 (heb dat 5 jaar lang best wel hardcore gespeeld) en heb geen enkel deel overgeslagen, behalve de multiplayer van CoD3, maar ik vind het toch een geweldig spel, beste in tijden durf ik zelfs te stellen :).

    En ook op de PC wordt spel genoeg gespeeld hoor ;).
     
  10. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
  11. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Speel dan geen public :/
     
  12. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je even terugleest zie je dat ik hem ga verkopen, ik wilde alleen even mijn ongenoegen uiten en snap niet dat er maar wenig mensen zijn die er ook zo over denken.

    En cod4 vond ik altijd wel erg goed, maar nu toch ook wel weer een beetje verouderd. De spawns zijn nog steeds slecht, maar ik denk dat ik daar toch nog weer mee ga beginnen.
     
  13. Barloef

    Barloef Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop voor jou dat je aan 't zwanzen bent.
    Van op 30 meter vuurt de gemiddelde noobtuber er gewoon naast. Een sniper is verder zo in 't nadeel dat dat ook geen probleem mogen zijn.
    En als je 4 x achter elkaar gespawnkilled wordt, druk je veel te snel op X, wat redelijk dom is, en heb je niet eens een coldblood-class die ervoor zou kunnen zorgen dat je redelijk safe bent voor een choppergunner, zelfs al is 't er een van een noob.
    Trouwens, tactisch spelen zou willen zeggen dat wanneer er een choppergunner aankomt, dat je die gewoon uit de lucht schiet. Moeilijk is dat niet hoor. Met een stinger en coldblood 2 max 3 keer schieten en hij ligt tegen de vlakte.
     
  14. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    hoe beter het spel, hoe meer zeikers, man hou toch eens op, als je het niet goed vind, speel het dan niet en hou op met dat gezeik, het maakt niet uit hoe je speelt, volgens jullie is het toch altijd noob en makkelijk, slechte verliezer heet dat.
     
  15. Fatih06

    Fatih06 Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG

    Ik weet niet of jullie het al gehoord hebben maar...


    Na een periode met weinig opmerkelijk nieuws wordt nu het tegendeel bewezen. De topmannen van Infinity Ward en tevens de oprichters ervan Jason West en Vince Zampella zijn ontslagen door Activison! Dat werd vandaag bekend gemaakt door deze uitgeverij. Dit zal hoogstwaarschijnlijk het einde van de succesvolle Call of Duty serie betekenen want deze mannen waren het brein achter CoD1, 2, 4 en Modern Warfare 2 die allen op hun naam staan.

    Je zult je afvragen; wat is de reden van het ontslag? Volgens Activison zouden de twee zich niet aan hun contracten hebben gehouden en weigeren opdrachten van Activision aan te nemen. Het ontslag is een grote fout van Activision omdat Call of Duty haar een grote winst heeft opgeleverd.

    Het duo, toen onder de naam 'Team 2015', heeft bij EA het zeer succesvolle spel Medal of Honor: Allied Assault ontwikkeld. Toen Team 2015 echter met het idee kwam om een andere weg in te slaan stemde EA er niet mee in. Als reactie stapte Team 2015 op en begonnen ze Infinity Ward met als uitgever Activision. Dit contract loopt tot oktober dit jaar en tot die tijd heeft Activision alles voor het zeggen omtrent Infinity Ward. De contractbreuk, waar eerder in deze post over gesproken wordt, zal waarschijnlijk te maken hebben gehad met Vince Zampella en Jason West die al hebben gesproken met andere uitgevers over een contract na oktober 2010.

    Eventuele nieuwe Call of Duty's die op Activision's agenda staan zullen ontwikkeld worden door anderen bijvoorbeeld Treyarch. West en Zampella zullen echter vast wel ergens anders aan het werk gaan en een topgame ontwikkelen onder een andere naam. We zullen dus moeten afwachten hoe het verder gaat met de Call of Duty serie. Misschien moeten we onze hoop vestigen op Treyarch? We houden je op de hoogte.

    echte bron is:
    http://callofduty.nl/news/2970/Groot_nieuws!_Topmannen_IW_ontslagen.html
     
  16. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Onzin, ik win 2/3 vd potjes en de potjes die ik verlies sta ik vaak alsnog bovenaan. Ik kan gewoon tegen mijn verlies, maar het gaat erom hoe je verliest. 1op1 gevechten en ik verlies omdat de ander beter is, prima. Neergecamped, de hoek om getubed of gerocket, gesniped door een pussy die in de bosjes stilligt enz, daar kan ik minder goed tegen.
    Ben je het er niet mee eens dat deze cod meer noobelementen heeft dan de vorige paar? Perks, killstreaks, secondary weapons, mag gezegd worden.
    Daarnaast stop ik ook met spelen dus no worries gast.
     
  17. Sabet

    Sabet Hangmat

    Berichten:
    277
    Leuk Bevonden:
    0
  18. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Sjeit aan die site, online zijn er nog genoeg mensen te vinden.
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Natuurlijk wel, gewoon CoD4 weer spelen \o/
     
  20. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Einde van de serie?, hallo, deel 7 komt er aan! :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina