1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ja ze hebben wel goeie maps gekozen zeg :D
    maar kut dat ze het in 2 DLC's moeten stoppen -_-
    eerst een dlc met global thermonuclear war mode en nog nieuwe maps en 2de krijgt de cod4 maps. :confused: beetje raar
     
  2. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer komt die dlc nou. zou toch maart zijn, tis maart :9
     
  3. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Toont nep.
     
  4. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb de game sinds gisteren afgeschreven nadat ik voor de zoveelste keer was geknifed van 5 meter afstand...........

    Laten ze eerst de gameplay maar eens op orde brengen, daarna kunnen de maps altijd nog.
     
  5. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Commando Pro :cool:, of Lag ? nee maar je hebt gelijk hoor, sommige dingen kunnen gewoon echt niet !
     
  6. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker :9
     
  7. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Nou top... maps uit cod4 mw1 .. we hebben ze al gespeeld en mogen er nu weer voor dokken om ze in de nieuwe cod nog es te kunnen doen.

    Het toont super veel creativiteit van de makers!
    Ik vind het meer een melk koe
     
  8. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik wel mezelf niet op de borst kloppen ofzo, maar ik vind het grappig om te zien dat de punten waar ik vanaf de eerste week al over klaagde, nu door zoveel mensen beaamd worden. Spelers met "Go Go Gadget" armen die je knifen vanaf de andere kant van de map. De kogels die nog net even, a la Wanted, een bocht de hoek om maken als jij dat muurtje allang voorbij bent. Het ontbreken van de dedicated servers heeft hier ongetwijfeld mee te maken. Om nog maar te zwiijgen over het verschikkelijke spawnen. De grootste fout die hierbij is gemaakt is in mijn ogen het Payback systeem. Zodra jij iemand killt wordt deze tegenstander bewust binnen een straal van 10 meter bij jou in de buurt gespawnd zodat ze jou vrij makkelijk kunnen killen. Ze weten immers dat ze daar net gekilled zijn en jij nog ergens in de buurt moet zijn. En ja hoor 10 meter verder is jou killstreak naar de klote en hebben zij hun Payback cadeau gekregen. Hoevaak ik wel niet, na gekilled te zijn, een killcam heb gezien waarop ik mijzelf de tegenstander nog zie killen... De kritiek op de tientallen glitches laat ik maar achterwege.

    Achja al met al moet ik zeggen dat het een goed spel blijft maar het heeft wel behoefte aan een oppoetsing van de gameplay. En dan het liefst zoveel mogelijk in de richting van CoD4. Het is een beetje hetzelfde verhaal als Gears of War en Gears of War 2. Gears 1 was fantastisch voor veel mensen en deel 2 werd al snel weer in de kast gegooid door veel mensen die deel 1 ook hadden gespeeld. Ik krijg door bovengenoemde punten ook steeds meer de neiging om CoD4 weer aan te schaffen.
     
  9. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker zeker. ! zo denk ik er nu ook over, jammer man . Ben ook vanplan nu weer cod4 te gaan spelen,
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    inderdaad, ben het hier helemaal mee eens. Dat spawnen is echt de grootste bullshit ooit naast dat kut commando (ik haat dat mesje zowieso, ben dat niet gewend van andere spellen).
    Gow 2 vond ik btw ook een kutspel vergeleken met gow 1 :)
     
  11. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Naast boven genoemde punten heb ik ook een scheit hekel aan die idioten die alleen een game kunnen winnen met glitches en dan nog wat...... al die kinderen online wat verschikkelijk ondanks dat mijn koptelefoon op mute staat schreeuwen ze nog zo hard dat ze er dwars door heen komen en spelen kunnen ze niet.
    Ik meende dat er 18jaar en ouder op het doosje stond, dat sommige ouders van mening zijn dat hun kinderen dit ook moeten gaan spelen begrijp ik niet
     
  12. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Stingray haha echt he !! zo kleine kinderen uit waarschijnlijk * england / duitsland * die zo piepen met hun kleine irritante stem. En schelden dat ze kunnen ( natuurlijk als je ze pwnd ) ..
     
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.975
    Leuk Bevonden:
    3.318
    Zucht hoop dat niet waar is van die cod 4 levels als ik die wil spelen doe ik cod 4 er wel in !
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2010
  14. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Het is geen probleem dat die CoD4 maps erin komen zolang het maar niet tegen betaling is. Wat het hoogstwaarschijnlijk wel weer zal zijn...
     
  15. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    eerst alle glitches en andere cheat meuk er uit en dan aan komen met map packs!
    en dan wel originele map packs.. map packs uit cod4 mogen ze er gratis bij doen en zeker niet te betaling!!
     
  16. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    FAKE!!
     
  17. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry hoor, maar als ze CoD4 mappen erin gooien vind ik prima, maar ga er echt niet voor betalen. die mappen zijn wel leuk maar ondertussen heb je die al ziek gespeeld.

    denk dat een globale boycot ze wel aan het denken zou zetten.
     
  18. jepzel

    jepzel YEAH BUDDY!

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff, kan ik netzogoed COD4 in mn xbox doen. Onzin dit.
    Ik heb MW2 toch allang opgegeven, BFBC2 daar in tegen :9
     
  19. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Voor niets gaat de zon op, ik ben best bereid voor te betalen voor maps uit CoD 4, zo lang het maar niet te veel is. 400(P) voor 4 of 5 maps lijkt me best ok, maar ze moeten er in ieder geval Crossfire in doen.
     
  20. Barloef

    Barloef Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    héhé, toch één die niet alles geloofd wat men zegt (of laat zien...)...:):
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina