1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    4 oude maps? Ik dacht maar 2 oude maps :eek:

    Anyway, gister in mn 2e prestige gedoken :+ Slowpoke :emo:
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2010
  2. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie graag shipment terug in MW2. Wat een legendarische potten waren dat altijd, 6v6 headquarters op shipment!
     
  3. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Dit zijn genoeg bewijzen voor me dat dit FAKE is.

     
  4. Munnie

    Munnie Guest

    Wat ging het net lekker met Demolition, 2 potjes gespeelt en in die 2 potjes samen ongeveer 150 kills en 30 deaths. Ik moet wel zeggen dat degene waar wij tegen moesten wel heel erg slecht waren XD
     
  5. MadMike BE

    MadMike BE pGaming

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2010
  6. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    WOW WOW WOW

    Mooie video

    Schiet je als je uitzoomt of schiet je snel en zoom je weer uit :p
     
  7. MadMike BE

    MadMike BE pGaming

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    snel inzoomen, schieten, uitzoomen
     
  8. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zou op Subbase eens op een andere plek gaan zitten:+
     
  9. White Muscle

    White Muscle Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuke montage...

    Zou alleen wat meer combo's willen zien (daar bedoel ik meerdere kills achter elkaar , dus niet elke keer 1 kill)

    En ik mis een beetje de geluiden van het spel.

    Verder erg vermakelijk :)

    p.s. ik loop niet te zeuren ofzo hoor, geef alleen mijn mening;)
     
  10. MadMike BE

    MadMike BE pGaming

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    Begrijp ik wel, maar deze stukjes zijn allemaal van 8 matches.. dusja.. bij m'n volgende montage ga ik m'n tijd erin steken
     
  11. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Nogal saai zoals al werd aangegeven, alleen maar single kills :mad:
     
  12. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha een care package lande zojuist op het hoofd van een teammaat van me in Search and Destroy aan het begin van de ronde.
    Mensen duiken ook echt direct op die dingen af, je kunt ze soms gewoon als lokaas gebruiken.
     
  13. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Waarschijnlijk een hele domme vraag, maar hoe zie je nu echt goed of iemand in het andere team zit of bij jezelf hoort? Ik zien namelijk nauwelijks het verschil (ik ben een klein beetje kleurenblind).
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Allemaal leuke argumenten natuurlijk maar heb je zelf enig idee hoe lastig het is om een geweer in MW2 of COD4 te modden? :+ Dat is tot nu toe nog niemand gelukt, laat staan deze kerel.

    Als het hier om een MOD ging had Activision geen moeite gedaan om al deze links van Youtube af te halen. Vanaf het moment dat deze link op YouTube kwam ging Activision als een speer aan't werk om ze te verwijderen ... raar toch? Mij maakt het opzich niet uit wat er in de DLC komt, als hij maar komt.

    Maar ... met de recente ontwikkelingen bij IW ben ik echt erg bang dat het nog heeeeeeeel lang gaat duren.
     
  15. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of je rood kan zien, maar vijanden hebben rode namen ALS je de namen ziet, maar je kunt misschien het beste je tegenstanders onderscheiden als je kijkt hoe de personages ( de models ) eruit zien.

    Dit is een beetje een vraag waar ik normaal niet over nadenk, dus ik zal misschieten later vandaag eens even goed opletten hoe je mensen kunt onderscheiden.
    Dan hoor je van me of een ander kan je mogelijk sneller helpen dan ik nu kan ;)
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2010
  16. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    vind het soms ook heel erg irritant om mensen te onderscheiden.
    ik heb wel is van die momenten dat je een heel magazijn op iemand leeg schiet en dat achteraf blijkt dat het een teammate is.
    of andersom, dan zie je iemand, maar dan staat er geen naam boven, dus je schiet niet...en dan blijkt het dat ie coldblooded pro heeft...
     
  17. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er niet zoveel problemen mee maar ik heb ook Red Orchestra op de pc gespeeld, dan leer je het verschil wel zien tussen mensen.
     
  18. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Gister mijn 1000ste headshot met de Intervention gehaald, en heb hierbij dan ook die gouden titel gehaald. Kan ik nu lekker mee patsen:+ BTW het is legit gehaald en niet door boosten, daar ben ik erg op tegen.
     
  19. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet meer effects toe voegen, en die effects laten horen bij de muziek. Precies op maat. Net als bij sick bounce trailer. Als je alleen maar kills laat zien, gaat het snel vervelen om naar te kijken. Dus laat ook stukken zien van de omgeving. In een private match zonder hud, of als je even een bocht omloopt. Je moet ook een beetje kijken naar de soort muziek die je bij je filmpje doet. Je kan het beste algemene muziek doen. Geen hardcore, rock, rap, hardstyle. Op deze manier zul je veel vieuwers krijgen, want je bent best goed in quickscopen:)
     
  20. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Rock en metal zijn het beste voor montages imo :cool:, maar ik ben dan ook een fan. Als je de footage afstemt op hardstyle wordt het eentonig en met rap valt gewoon niks te doen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina