1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik hoef mijzelf helemaal niet te bewijzen hier. Ik geef alleen mijn mening over iets. Dat jij daarmee voelt aangevallen. Jij snapt sommige woorden alleen niet. Een glas water is ook geen emmer vol, en blijkbaar zie jij dat niet in :)

    En on-topic maar weer. :D
     
  2. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 450 keer de Immortal Accolade(Highest Kill/Death), zegt dat wat?:emo:
     
  3. Godsmack257

    Godsmack257 Active Member

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind bovenstaande toch knap denigrerend richting mij, maar daar hoef ik me dus niet door aangevallen te voelen?

    Een glas water is geen emmer vol? Nu ga jij spreekwoorden verzinnen en aangeven dat mensen dat niet inzien? Moet toegeven, grappig ventje ben je wel.
     
  4. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe moet ik dat dan doen, moet ik 100 screenshots maken? Welke accolade is dan volgens jou dan wel skill?
     
  5. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Vriend van me zit nu in een gemodde lobby en zit Global Thermonuclear War te doen. Lucky Bastard xD
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik werd eruit getrapt! :mad: Maar wat was het hectisch op dat vliegveld level. Damn!

    Accolades zeggen geen fuck. K/D ratio ook niet.

    Als je wil campen dan camp je. Maar kom dan niet klagen dat je geknifed word door iemand met Commando Pro :emo: ( bij wijze van! )
     
  7. math1js

    math1js Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha gisteren echt geweldig gehad in FFA.
    Zat elke keer boosters te killen, en als ze leavde รก la Sandy Ravage ze achteraan gaan.
    Op het gegeven moment leavde er dus zo'n gast, ik join hem, kom ik in een Private Match met Global Thermonuclear War, Speedhack en je kogels explodeerde.
    Hele tijd rondgerend met RPD en lekker sprayen, maar tering, GTW is echt een kut gamemode, ben blij dat ze hem eruit hebben gelaten zeg.
     
  8. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Throwing knife kills op grote afstanden zijn zo heerlijk :9
     
  9. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    alleen is dat op xbox nogal lastig, op PC kan je met wat skills geniale throwing knife kills maken.
     
  10. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie het probleem niet echt met de 360, ik neem aan dat je het nu over precisie hebt?
     
  11. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
  12. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het over een reallife vriend van me he, tenzij jij ook in die lobby zat maar die kans acht ik nogal klein 8)
     
  13. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn. Hardcore modes is een en al gecamp af en toe.
     
  14. Votingwhacker

    Votingwhacker Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat er meer game modes voor hardcore moeten komen want headquarters is het saaiste ooit en S&D is ook niet altijd leuk.
     
  15. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Dat vind ik inderdaad ook. In mijn ogen moeten er gewoon voor hardcore dezelfde speltypes komen als bij core. Gewoon 2 verschillende playlists.
     
  16. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Why Not!
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    En dan meteen ook voor 3rd person :) Dat mag ik nog steeds af en toe spelen voor de afwisseling maar doordat het nogal beperkt is qua map rotation en de gametype random is gaat het snel vervelen/irriteren als je voor de zoveelste keer domination op Rust moet spelen
     
  18. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Dat zou ook mooi zijn inderdaad. Ik speel nu vaak met vrienden 3rd person team tactical en je wordt het idd snel beu dat je steeds hetzelfde speelt
     
  19. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind deze game na 3 maanden inmiddels nog steeds helemaal geweldig. Het sniping-systeem vind ik ronduit bagger uitgewerkt, maar het speelt zo allemachtig soepel en lekker.
     
  20. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Heeft iemand dit al gezien?

    De Wreedste NOOBTUBE schot ooit hehe!

     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina