1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Gratis content? wie moeten we hiervoor bedanken? Battlefield Bad Company 2?
     
  2. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    zo hoort het gewoon :thumbs:

    ga maar na hoeveel geld ze aan het spel verdiend hebben. Daar hoeven die extra paar knaken echt niet bij _0/
     
  3. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar zo zit tegenwoordig wel de business in elkaar.
    Gratis content is toch wel een luxe voor de consoles vind ik.
     
  4. Chef Legan

    Chef Legan Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Extra paar knaken hoeven ze echt niet bij?

    Meer is een term die je gebruikt bij het knikkeren.
    Alles is een term dat word gehandteerd in de marketing sector en aangezien COD een hele grote marketing bedrijf is.
    Snap jij denk ik niet helemaal de rede waarom ze dit doen als je al zegt dat ze dit wel zo ff weg kunnen doen omdat ze toch al WAT hebben verdiend ?
     
  5. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja heb Sleight off hand gebruikt met prestige totdat ik mijn claymore weer had, toen heb ik gewisseld met scavenger want als er dan iemand over mijn claymore loopt als ik ergens zit, ik hem weer opnieuw kan neerzetten :9
     
  6. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet het nog zien dat het gratis is, er is nog nergens iets officieels bevestigd. Alleen de datum van verschijnen en de naam van de mappack is bekend.
     
  7. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel steeds meer S&D en ga de laatste tijd erg lekker. Steeds scores als 5-1, 9-3 etc :D. Ik ben echt te erg met m'n claymores, vind het echt uberchill dat die blijven staan als je dood bent. Had net potje op Terminal en als Attacker zijnde plantte ik steeds m'n Claymore recht tegenover de spawn (in dat kleine winkelachtig iets), damn ze bleven er maar in rennen.

    Potje wel verloren met 4-3 ondanks ik fuckinglekker ging, stomme teamgenoten die hele tijd blijven snipen en quickscopes proberen te maken.
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
  9. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Verwacht zelf ook niet dat de maps gratis zullen zijn, daarnaast vind ik 1200MP veels te veel voor 3 oude mappen en 2 nieuwe (of was het omgekeerd?). Maar hangt alsnog een beetje van m'n vrienden af, als die ze allemaal kopen haal ik ze ook wel :x
     
  10. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Je krijgt behalve dat als het goed is (nog een gerucht), nieuwe wapens, gouden cammo's en andere kleuren, nieuwe challenges incl. titles en emblems, nieuwe gamemodes, nieuwe spec-ops missies. Dus ben benieuwd......
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Nieuwe wapens? Lijkt mij echt niet. Dat is een beetje onlogisch t.o.v mensen die het Mappack niet halen hé ;)
     
  12. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Het is nog een gerucht, wapens als de Dragunov en de Scorpion die in de SP zaten kunnen makkelijk in de MP gezet worden. Dus ja, het is nog afwachten.....
     
  13. Megaladon

    Megaladon Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe het kan dat er mense zijn die de kleuren knoppen van de controller bij hun naam hebben?
     
  14. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ergens gelezen dat er 3 nieuwe en 4 oude komen(Grotere Shipment, Crash, Overgrown en ?) Gratis wordt de DLC natuurlijk 100% niet
     
  15. superslimsimon

    superslimsimon Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze het gratis maken, dan haalt iedereen die mappack en dan heeft dus ook iedereen die nieuwe guns... Als ze het niet gratis maken hebben sommige mensen andere guns. Net als nu... mensen van een hogere rank hebben ook guns die jij niet hebt. Moet je dat mappack maar kopen... goeie marketingtruc. Mensen dmv killcam lekker maken met nieuwe wapens, zodat na een poosje iedereen dat mappack heeft.
     
  16. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Paar knaken.. paar miljoen.. laat maar lekker schieten inderdaad. :9
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    En dan nog, mappacks zijn tegenwoordig standaard 800 punten en nu opeens 1200. Het ergste is dan inderdaad nog dat het veel oude maps betreft, dat zou normaal gesproken helemaal een reden moeten zijn om de normale prijs van 800 te hanteren.
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Inderdaad. Het gaat gewoon nergens over dit. Verdomme 4 maanden de tijd gehad om flink wat mappen te maken pakken ze er 2 uit COD4 :emo: Dit is echt een lachertje, slaat nergens op. Dit is precies hetzelfde als de map-pack met COD4, ook een belachelijke release.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    :confused: Wel slecht als je bedenkt dat voor deel 5 je nog 3 nieuwe mappen + een nieuwe zombie map voor 800 kon kopen. Dit riekt naar uitmelkerij,.. 2 oude mappen erbij om de prijs op te kunnen shroeven.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina