[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Dat is gewoon een doosje voor 1200 punten, geeft niet aan dat die map pack dat ook gaat kosten.
    Heb ik een officieel bericht gemist waarin staat dat ze 1200 punten worden? Want ook ik twijfel of ik ze dan wel haal... (waarschijnlijk doe ik het uiteindelijk toch wel :+).

2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    800 punten of 1200 punten. De World at War Map Packs hadden NIEUWE mappen, allemaal waren ze nieuw. Nee, hier krijgen we 3 mappen die nieuw zijn en 2 oude. Dan nog durven ze daar 800~1200 punten voor te vragen. Dat slaat toch nergens op ...

Breng dan 5 nieuwe mappen uit. Dit is gewoon geldklopperij. 2 mappen uit COD4, leuke mappen, maar wat heb ik hier aan? Ik heb Modern Warfare 2 omdat ik COD4 beu ben ... nu krijgen we WEER dezelfde mappen. Erg creatief. Waren ze hier nou zo geheimzinnig over?

EDIT
    Nu lees ik dat het waarschijnlijk gratis word.
    http://www.geek.com/articles/games/activision-announces-first-modern-warfare-2-dlc-pack-20100313/

Laatst bewerkt: 13 mrt 2010
  3. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    10 maps, en dan gratis..

[yt]BYojs78Tf9Y[/yt]

4. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig zijn er dan minder zeikerds en noobs die die maps gaan spelen. \o/

5. iTz FaRiiD x

iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

Leuk Bevonden:
    6
    Wat een geldklopperij! Voor 2 oude en 3 nieuwe maps, IW kan nog veel leren van treyarch...

Laatst bewerkt: 13 mrt 2010
  6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    welnee, iedereen gaat ze toch wel kopen :+ Maar ik mag er graag eerst even over zeiken..

7. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ach, als ze niet gratis zijn laat ik ze maar zitten. 400MP heb ik hier niet eens meer voor over.

8. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
    Dacht het niet! 1200 MSP voor 3 nieuwe mappen :emo:, als ik CoD4 mappen wil spelen doe ik CoD4 wel! Wat een debielen daaro

9. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Zeg, vraagje.

Bij mijn sniper, ik heb met de Intervention 200+ 1 kill hits gemaakt, en een stuk of 100 headshots, dus nu de urban cammo erop zitten. Maar toch heb ik het idee dat ik af en toe niet de full Ghillysuit aan heb. Moet je perse Fall cammo hebben om je volledige pakkie aan te trekken, of zie ik ze vliegen?

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik snipe zelf eigenlijk nooit dus 100% zeker ben ik niet maar ik dacht dat dat ook van de map af hing.

11. MadMike BE

MadMike BE pGaming

Leuk Bevonden:
    0
  12. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt bij bijv. 100 kills met sniper cammo in bosomgevingen, bij 200 kills sniper cammo in sneeuwomgeving etc.

En dat die DLC alleen maar bestaat uit 2 oude en 3 nieuwe maps is nog helemaal niet bevestigd, dus waarom nu al helemaal gaan zeiken

13. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Morgen dus de details.

14. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Jaja, die challenge met het unlocken van die Ghillie suits heb ik allemaal al gedaan. Alleen soms heeft ie alleen een simpel mutsje op, en soms een facecovering ding in de Ghillie stijl. Ligt dat dan aan de cammo die ik gebruik, of hoort dat zo? Soms zien de andere snipers in het team er 'aangekleder' uit dan ik, terwijl ik die Ghillie in the Mist III challenge al lang en breed heb gedaan ergens in 2009 ;). iig, ik prestige niet, en anderen zien er toch beter gecamofleerd uit. Hoe? wat? waar?

15. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Het ligt totaal niet aan jou cammo. Ga anders eens third person team tactical doen, dan kan je het controleren

16. jorisB

jorisB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zouden oude maps niet opnieuw gebruikt mogen worden? wasteland in mw2 is trouwens ook gewoon een copie van brecourt uit cod2!
    Bij andere spellen doen ze dit ook (halo lockout->blackout)
    Als die maps gewoon leuk spelen en ze verfraaien het wat heb ik er wel 1200mp voor over.

17. RapidWouter

RapidWouter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even een vraagje voor de mensen die het weten, ik wil het namelijk ook weten.. Bij games als fifa en halo enzoh, weet ik hoe ik filmpjes kan maken en naar internet over zetten.. Maar hoe zit dat bij modern warfare..? Is het ook mogelijk om iets op te nemen daarop en dan naar je pc uploaden?

alvast bedankt,

Wouter

18. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    Nee er zit geen functie in de game daarvoor. Maar je kan een HD PVR (google) aanschaffen om het wel te kunnen opnemen.

19. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Volgens mij krijg je meer behalve wat je nu opnoemt hoor. Het lijkt me sterk dat je voor 5 maps 1200 punten moet inleveren.

Ik denk ook spec-ops missies, nieuwe gamemodes en misschien nog wapens en cammo's ofzo.....

Vandaag krijgen we de details van Robert Bowling en dan zijn we van dit gezeik af...

20. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    3 nieuwe en 2 oude voor 1200 points :emo:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina