1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Had liever Strike dan Overgrown gezien, maarja, had ergens gelezen dat Overgrown de populairste map uit CoD4 was
     
  2. hotymoty

    hotymoty Active Member

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    0
    hoebedoeljeglitch:p?
     
  3. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Vind de keuze eigenlijk wel goed, alleen pipeline had er ook in gemogen. Crash en overgrown vind ik wel de beste cod4 maps persoonlijk. Kan eigenlijk niet wachten op de nieuwe maps.
     
  4. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Overgrown en Crash waren wel ok, maar ik had liever Crossfire en Broadcast gezien. Die nieuwe map ziet er zeker vet uit.
     
  5. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat vind je zo goed aan Broadcast? Vond dat echt de campmap bij uitstek
     
  6. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Het was lekker verticaal, aantal kleine ruimte, maar ook grote afstandsgevechten. Heb er trouwens bijna alleen op gespeeld met een select groepje mensen, toen ik nog op de pc speelde en die campten sowieso niet (echt).
     
  7. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja oké, maar CoD 4(en 2 overigens) waren gewoon 10x zo goed op de PC, mede doordat ik persoonlijk veel beter speel met een muis
     
  8. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Nu ik Xbox Live op de 360 heb, weet ik hoe saai PC eigenlijk is :+.
     
  9. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, want? Ik vind de mensen op de pc over het algemeen wel beter dan op consoles...
     
  10. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Beter, beter, dikke sjeit daaraan, die gasten hebben gewoon geen humor op de pc :+. Bij velen is het ook zo dat wanneer je een beetje lekker speelt (wat me op de pc wel vaker gebeurde dan op de 360), dan wordt je meteen voor hacker en cheater uitgemaakt enzo. Bovendien komen er nooit eens leuke of interresante conversaties uit een potje daar.
     
  11. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ok, maar gathers op www.esl.eu waren wel altijd leuk. Zelfde gold voor BF2. Op public servers werd ik zelfs geband omdat ze dachten dat ik aimbot/wallhack etc. had, maar in gathers/wars werd ik soms nog hard geowned, wat dus juist leuk is
     
  12. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    ik ga het eens proberen:)

    Ben nog niet verder gekomen dan 19:mad:
     
  13. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Vervelend jij op Xbox Live, loopt alleen maar te trashtalken bij die potjes Blur :+
     
  14. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Cookie z'n truck was ook gewoon lelijk!:eek:
     
  15. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Oh heerlijk, net in Cod4 een 5-man-spray gehad in Showdown met de Mp5. Bij dat gangetje bij A waar ze met z'n allen meteen doorheen rushen naar B. Meteen aan het begin. Killfeed!:+
     
  16. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    daarom gebruik ik rpg als ik steeds door zelfde figuur word getubed.
    hij mij tuben dan mag hij mijn raketjes koppen:) meestal stoppen ze wel dan met tuben hehe.
    tevens is rpg in domination sterker dan tube. als 3 man vlag pakt en ik parkeer er een rpg erin met dangerclose zijn ze allemaal kapot:lol:
    met tube lukt dat niet altijd. en is efficienter dan hele clip leeg schieten + eventueel dood gaan.
    dan maar noob maar gaat erom dat je wint en niet je vlaggen verliest_0/ dan is rpg voor mulitkills ideaal wapen.
     
  17. Sabet

    Sabet Hangmat

    Berichten:
    277
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel steeds meer FFA dan TM en bevalt me eigenlijk ook veel beter. Ik win meestal niet, maar ik eindig (eindelijk) elke match wel met een positieve k/d.:) Ik vond trouwens de Intervention aan het begin een slecht wapen, maar als ik nu ga snipen neem ik de INtervention altijd
     
  18. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Intervention is echt heerlijk. Stopping power erop en gaan. Ideaal!
     
  19. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Kan iemand mij vertellen waar je het goedkoopste Xbox Live Points kunt kopen? Heb eerlijk gezegd nog nooit punten aangeschaft, maar wil ze natuurlijk zo goedkoop mogelijk voor de aankomende map pack over 1,5 week...

    Heb op Zavvi 2100 points voor 18,45 Euro gezien, is dat een beetje een redelijke prijs?
     
  20. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina