1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Het is niet zo dat je gebruik maakt van een fout in de game die IW heeft overzien en dat je het zo maar even kan aanleren, je moet wel enigzins goed kunnen mikken om een quicscope te doen. Om consistent een quicscope te maken moet je echt je tegenstander kunnen anticiperen en je vizier zo te plaatsen dat wanneer je inzoomed je nauwelijk meer hoeft te bewegen en alleen je RT hoeft in te drukken.

Boven alles probeer het zelf eens want als er iets is wat in deze game "skill" vergt dan is het wel quicscopen.

2. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Quickscoping vind ik echt zo iets wat onnodig is in een shooter, maar het is wel weer typisch cod.

3. DON EL CORLEONE

DON EL CORLEONE INDO PRIDE

Leuk Bevonden:
    0
    Wat vind je er dan eigenlijk onnodig aan ?

4. Sabet

Sabet Hangmat

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn vrienden zijn allemaal bezig met hoe hoog hun k/d is. mijne is nu 0,93, maar ik vraag me wat het toevoegt aan het spel als je ermee geobsedeerd bent... Volgens mij moet je vrij uit het spel spelen.

Heeft iemand trouwens ooit iemand een helicopter zien neerhalen met granaat?:eek:

5. DON EL CORLEONE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind k/d ratio ook maar een bijzaak, Het is echter afentoe wel van belang hoor, als je bv een clan wilt joinen, of iemand wilt jullie clan joinen. Dan ga je vaak kijken na iemands k/d ratio.

Maar ik heb nooit een helicopter down zien gaan dmv een granaat, Volgens mij gaat dit niet :confused: heb t ooit eens geprobeerd maar dit heeft niet geholpen, Met een Noobtube lukt het volgens mij ook niet:{

6. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Clan's die naar K/D kijken zijn bij voorbaat al slecht :) Je kan helicopters stukken met en semtex, een normale granaat is zo slap dat ik het niet eens ga proberen :)

7. DON EL CORLEONE

Leuk Bevonden:
    0
    Ja heb je ook wel gelijk in, maar toch doet bijna ieder clan het volgens mij ;)
    Mijn ''leader'' doet het wel altijd, maar we zijn totaal niet slecht :b:

~TF~

8. MrWeda

MrWeda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    K/D is de grootste bullsh*t ingame, als ik een chopper gunner zie of een harrier nade ik mezelf, switch naar m'n anti-air-class (cold blooded en stingers), haal die air support neer en switch weer terug zodra ik dood ga.
    Dat clans ernaar kijken snap ik bij voorbaat niet, kijk liever hoe iemand speelt in een paar testgames.
    Maarja, ik doe dan ook niet aan clans gelukkig ;)

9. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Nou ja, no offence natuurlijk. Maar ken geen enkele goeie clan die naar K/D kijkt :p

10. Sabet

Sabet Hangmat

Leuk Bevonden:
    0
    Naja ik zou egt zweren dat ik dat iemand zag oden, maar ik zal het wel verkeerd gezien hebben. Ik zat laatst wel in een game waarbij de tegenstander 3 level 4's hadden ofzo. Kwam er een helikopter aan, gingen ze der alle drie opschieten... Makkelijke kills:p

11. DON EL CORLEONE

Leuk Bevonden:
    0

ok..:eek:

Zoals GillesD12 zei, met een semtex zou het wel lukken, dus waarschijnlijk zou het zoiets geweest zijn :p.. Wel lame dat ze met zn 3e op een helicopter gaan schieten, maarja het waren dus newbie's . Ik heb dat in het begin ook altijd gedaan8)

12. Sabet

Sabet Hangmat

Leuk Bevonden:
    0
    Als je eerst campaign heb gedaan, dan weet je dat dat niet lukt. Als je daar dan op z'on helikopter schiet staat er iets van: Normal bullets have no effect on this ....

Maar ik zie ook veel vaker dat mensen alleen MW twee kochten alleen voor de multiplayer en dat vind ik gewoon zonde.

13. MrWeda

MrWeda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de singleplayer ook niet uitgespeeld, ben gewoon geen fan van 'alleen' spelen, kan toch? ;)

14. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    MW2 heeft zo'n goede singleplayer dat je 'm eigenlijk wel moet spelen imo.

15. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Kill/ death ratio

Schitterend om af en toe de laatste paar bladzijdes van dit spel te lezen en te zien dat het weer over de kill death ratio gaat, gemodde games, glitches en weet ik wat nog meer.

Het is voor mij echt een grote vraag waarom zoveel mensen dit spel nog online spelen. Wil je winnen dan moet je vooral veel kills hebben voor de killstraks, is dus veel campen. Zit je in het verliezende team dan quit de helft vaak al snel..

Dit spel zouden ze sowieso beter kunnen omdopen in: COD MW 2: kill/ death ratio. De singleplayer was btw wel genieten hoor, mooie graphix, strakke gameplay en een kort maar meeslepend verhaal.

Over een paar dagen maar weer eens kijken wat het ratio aan posts is mbt de kill death ratio :lol:

UT99 dat waren de tijden, objectives veroveren, lol hebben elkaar lanceren in de assault mode. Pure skill en geen kill death ratio of camping bullshit _O_
    Such a shame dat UT3 nauwelijks wordt gespeeld, deze hele generatie kent het principe "monsterkill of headshot al niet meer"

16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Monster Kill en Headshot _O_
    MW2 is leuk, maar kan imo niet tippen aan UT. :cool:

En een hoge k/d ratio is natuurlijk niet belangrijk, maar toch leuk om te hebben. ;) Ik let er iig tijdens het spelen absoluut niet op, anders ging ik wel campen / Team games spelen. :+

Laatst bewerkt: 24 feb 2010
  17. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    / Team games spelen? Wat een onzin, als ik free for all speel haal je meestal wel 30-5 / 30-10 iets in die richting. Daarentegen als ik team games speel, ben ik al tevreden als ik 40/20 heb.

Maarja het is natuurlijk ook maar waar je voorkeur ligt, voor mijn gevoel spelen slechte mensen meer free for all maar ik kan er ook naast zitten.

Daarnaast geef ik echt niks om K/D, ik heb vrienden in me lijst met een 2+ KD die ik in een 1v1 duel versla, kom ik met me 1.34 KD. Dat krijg je als je vaak gaat rondrennen met sniper/throwing knifes. Plezier gegarandeerd though, en daar gaat het uiteindelijk om toch?

18. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent wel echt een mongool als je dat als ringtone neemt:+

19. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Of je gaat gewoon Hardcore Search & Destroy doen :):

20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik merk/vind dat het gemakkelijker is om een hoge k/d ratio te halen is bij team games. Je staat er niet alleen voor dus is er altijd iemand om je te redden in tricky situaties. Dus minder deaths.

Maar ja, dat is gewoon mijn (korte) ervaring geweest met bv. TDM

Dank je...:'-(

Stelletje FFA haters. :mad:

Absoluut!

Ik kan er vaak juist hartelijk om lachen als ik een k/d ratio had van 0.4 ofzo. :p
    Volgens mij heb ik Godlike nog steeds staan als SMS-tone. :+

De muziek van in het menu als ringtone. 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina