1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Die post is 11 minuten geleden?:emo: Zo opdringerig hoeft niet

Maar om je vraag te beantwoorden. Zelf ken ik geen e-tailers die nog echt bankoverschrijving gebruiken (misschien GCshop, not sure). Als je iDeal bedoeld, dan is er livecodes.nl of gamecard.nu
    Echter, met bankoverschrijving zal het vast niet (veel) goedkoper zijn dan in de winkel en waarschijnlijk ook niet veel sneller, dus als je geen iDeal, PayPal of creditcard/wirecard hebt, kun je beter gewoon morgen langs de FRS cruisen ofzo.

2. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
  3. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Paypal nemen en bij gamehubs bestellen dan heb je die punten voor 20.99

morgen ochtend.

4. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    21 euro?

Die jongen zoekt goedkope punten......

5. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Jij linkte hem door naar gamecard.nu, die verkoopt tegen adviesprijs 8).

6. Samwise

Samwise Kaas komt van melk

Leuk Bevonden:
    0
    hey, kheb n vraagje :)

ik speel met mijn broer de spec-ops, en we hebben alles gehaald op high explosive na.
    (het level waarbij je met een vaag granaten geweer; de thumper 10 juggernauts moet doodmaken.)
    dit lukt ons niet en ik vroeg me af, of jullie dat level op veteran hebben gehaald, en of je nog tips hebt. want het lukt niet echt|:-

7. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
  8. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    50 cent?

9. Samwise

Leuk Bevonden:
    0
    :confused: niet echt waar ik om vroeg, dat had ik zelf ook kunnen opzoeken.
    ik probeer het eerst zonder te doen. wel zo leuk en uitdagend

EDIT: jullie gaan me niet vertellen dat niemand hem echt gehaald heeft zonder flauwe trucjes :eek:

Laatst bewerkt: 30 mrt 2010
  10. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    Anyone?

11. Samwise

Leuk Bevonden:
    0
    ja toch? je kan met 4 personen een custom game doen geloof ik.. nog niet gebrobeerd maar t zou toch moeten kunnen!

12. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb hem helemaal nog niet gehaald en al talloze keren geprobeerd :9. Ik kan gewoon geen goede co-op partner vinden, zoiets als spec-ops speel ik namelijk liever op de bank en die vrienden van me bakken er niet veel van. Ben zelf te lui voor dat flauwe trucje, want het duurt dan alsnog een eeuw 8).

13. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Speelt iedereen op de nieuwe maps ofzo ?
    Vind nu bijna geen match meer op Team Deathmatch

0 van de 50 matches gevonden :p

14. Samwise

Leuk Bevonden:
    0
    haha ok, that sucks.. ik heb wel mazzel dat mijn broer het zo geweldig leuk vind. het is ook het leukst op de bank natuurlijk, helemaal mee eens.
    maar ik begrijp van the interwebz ook dat dit level heel lastig is zonder dat trucje :p maar ik wil hem eigenlijk toch halen zonder :D geeft veel voldoening..

15. TCB

TCB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Erg toppe maps.... vind het nog steeds erg jammer dat ze Overgrown hebben gekozen, aangezien ik die map met COD4 altijd skipte. En niet alleen ik, iedereen (behalve een paar campers) in mn buddylist.

16. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    Snipers vallen zeker ook onder campers? :+
    .. Kvond dit altijd een geniale snipe map in cod4..
    Iets wat ik mis in MW2 dus ik ben wel blij dat ze hem terug hebben gebracht :)

Verder vind ik die maps wel tof hoor! Jammer dat die playlist weer wat minder geregeld zijn..

17. chilly1803

chilly1803 Niet zo actieve member

Leuk Bevonden:
    10
    Deze kwaliteit van de mappen hadden ze dus ook gewoon vanaf het begin moeten maken. Nu hebben ze de moosite en vetste mappen dus laten wachten voor de DLC. Geen probleem maar verschil is er voor mij zeer duidelijk.

En oh wat had ik Overgrown gemist!
    Net een uurtje gespeeld en daarvan 2 matches in Overgrown, Gewoon iedereen weggevaagd omdat veel mensen dat level gewoon niet kende.
    Gewoon een keer 36/1 en een keer 32/3 gespeeld :+.

Hoop dat ze voor DLC-mappen een aparte playlist houden. Allemaal te gruwelijk.
    Mappen die allemaal voor close quarter geschikt zijn. Een woord voor...
    RUSSSSHHHHHHH !!!

Rush voor het leven ouwe! :D

18. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ik moet zeggen
    crash en overgrown zijn de toppers uit de mappack
    bailout ofzo is tering onoverzichtelijk, overal zit wel iemand ( zal waarschijnlijk minder zijn als je de map beetje kent)
    en die andere 2 maps, ja leuk maar niet spectaculair

19. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Bailout vind ik juist totaal niet onoverzichtelijk. Ken de map inmiddels al wel een beetje, nog niet elk plekje natuurlijk. Maar heb wel gauw door waar de meeste campers gaan zitten, volgens mij is er niet heel veel ruimte om te gaan campen. Search is echt gaaf daar. Ben wat minder gecharmeerd van Salvage, maar nog steeds wel aardig. Storm is ook vet. Vind het een goede keuze. Ook fijn dat Crash en Overgrown terug zijn, al had ik liever Bog of Shipment er ook nog bij gehad. Nu maar wachten totdat ze in de normale gamemodes terecht komen aangezien ik het echt niet trek om Sabotage of Headquarters te spelen. Wat een baggerzooi.

20. Alwinter

Alwinter pwnranoia

Leuk Bevonden:
    0
    Chille maps hoor :) Eerst map-pack ooit waarvan ik zeg: gaaf!
    wel ff wennen, maar dat hoort erbij. En ik ben erg blij met Overgrown en Crash. Alleen Vacant mist nog voor mn top 3, maar een van de nieuwe doet me er wel aan denken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina