1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    okay, na aardig wat stimulus uurtjes versleten te hebben.

    bailout, leuke map, vind hem alleen erg saai overkomen, ik weet niet waar het aan ligt. erg leuk om S&D op te spelen.

    storm, ongelovelijk schijtmap. gewoon kamp-heaven. totaal geen overzicht, teveel hoekjes, te makkelijk noobtuben. qua looks vind ik hem erg gaaf, misschien dat ik gewoon me gameplay beter moet aanpassen op de map.

    salvage vind ik geweldig, grotendeels close combat en lekker snel level. capture the flag is er echt heerlijk op.

    Overgrown, tja niet veel over te zeggen, goed om te snipen maar ook goed op te rushen. ik kan en doe beide.

    Crash ziet er geweldig uit, en is net als in CoD4 een lekkere map.

    En dan als laatste, iedereen zit te bitchen op IW en terecht, MAAAAAAAAR ik moet zeggen dat de update nu wel zijn werk doet en ik qua matchmaking nu erg tevreden ben. kom voornamelijk met europeanen in de lobby en dus niet meer dat host-lag-amerika-voordeel-voor-hun-nadeel-voor-mij gevoel. zal vast nog wel voorkomen maar tis beter.
     
  2. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Salvage Capture the Flag is inderdaad erg tof. Vooral als je UMP .45 + USP .45 (Tactical Knife) hebt met als extra een throwing knive of semtex en de perks Marathon, lightweight, commando.
     
  3. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4


    lolz
     
  4. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    maarja hij heeft wel gelijk :p

    sinds ik die mappack heb zijn mijn controls anders en kan ik ze niet meer goed zetten :confused:

    naar boven is nu stick naar beneden etc. kan kiezen wat ik wil bij options maar goed zetten doet ie het niet ..

    iemand een idee of hetzelfde probleem ?
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2010
  5. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb even een paar FFA rondjes gespeeld waarbij ook gewoon de nieuwe mappen aan bod kwamen...bijna alleen maar :D Bailout is een ontzettend toffe map maar mijn god zeg, zoveel gasten zitten er nu hard te campen met claymores om elk hoekje...ik werd bijna niet goed. Het domme is dat mensen die blijven zitten ook de map zo niet leren kennen, dus uiteindelijk pakken ze zichzelf er ook nog mee.

    Ik wees zo'n engelse hierop die zich had ingesloten met claymores waarop hij reageerde; Atleast it's better than jumping around like a rabbit, nou blijkbaar niet want ik was degene die bovenaan de leaderboard stond...

    Storm is ook een erg toffe map alleen viel het mij op een gegeven moment op dat de spawns uitermate slecht waren, mensen spawnen letterlijk direct achter je op die map.

    @Schil1
    Moet je onder options klikken wanneer je in de game bent, je sticklayout staat waarschijnlijk op inverted, deze moet terug op default.
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2010
  6. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    nope werkt ook niet
     
  7. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Misschien dat het weer werkt nadat je je save-file hebt verwijderd? Maar misschien dat dit ook je level en unlocks reset, dus ik sta niet in voor de gevolgend enzo :9.
     
  8. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    ja laat ik dat dan maar niet doen he ... ik wacht nog wel ff

    ps. vond die andere ava leuker :p
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Damn, mijn cola schoot letterlijk door m'n neus naar buiten toen ik dit las. Heb je überhaupt wel gelezen wat ik post?

    Ik speel nog steeds MW2, met veel plezier.
    Ik vind 1200 MS Punten voor DLC heel erg veel
    Ik vind de mappen tegenvallen.
    Ik vind MW2 tegenvallen.

    Het is mijn mening. Dat sommige de duidelijke fouten in deze game kunnen vergeten is mij een raadsel. Belangrijk? Wat is belangrijk? Dat ik mijn kritiek uit? Ik vind van wel. Als iemand mij quote en op mijn post een reactie post ( volg je het nog? :+ ) dan kan ik daar weer op antwoorden. Word er een beetje schijtziek van dat er members zijn die ineens als paddenstoelen uit de grond schieten als je kritiek levert op hun favoriete game ... :lol:

    EDIT
    En als jij het constant klagen vind, mag je toch ook mijn posts eens wat beter doorlezen.


    EDIT 2
    Zo, gisteren ook nog even gespeeld.

    Bailout is een leuke toevoeging. Overgrown blijft leuk maar met de komst van die Thermal Snipers is het gewoon verrekte lastig. Crash is vet, blijft vet ... maar aan Salvage kan ik maar niet wennen. Grotere maps hadden ook wel gemogen! :D
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2010
  10. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt idd dat de spawns vreselijk zijn, heb het ook al paar keer meegemaakt dat er eentje op een paar meter af spawnde.

    probeer eens je cache te clearen en dan opnieuw de update, want voorzover heeft niemand anders er last van. heb je trouwens al een andere controller getest??
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Die spawns kunnen leuke momenten opleveren soms ...
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Heerlijk topic met meningsuitingen :+. CODMW2 is weer mooi, vanmiddag nog even een potje spelen ^^
     
  13. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    double xp ftw! gister van rank 1 naar 34 nu weer ranken!:p
     
  14. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    het is niet zo dat ik me cache leeg maak en dat ik dan ook opnieuw de maps moet dll he :confused:

    andere controller heb ik geloof ik getest , hoe dan ook doen ze het op BF:BC2 wel gewoon goed
     
  15. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, als je je cache leegt dan zal alleen de update opnieuw moeten, aangezien deze voor veel problemen heeft gezorgd kan dat het misschien zijn.

    wel raar dat het alleen bij MW2 is.
     
  16. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, had net 2 potjes met 40-8 en 60-12 etc... goddamn was is dat lekker. 20.000 XP :)
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat maakt niks uit. De content die jou download staat gelinked aan jou account ( XBOX LIVE ). Als jij de mappen dan opnieuw moet downloaden hoef je hier niet NOG een keer voor te betalen.

    Ik hoop dat het een één April grap is natuurlijk :+ Want van zo'n problem als jij beschrijft heb ik nog nooit gehoord.
     
  18. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Schiet mij maar lek.... Heb je de quotes gelezen die ik aanhaalde dat zijn toch jouw posts? Als ik ze inkopieer dan zal ik ze toch ook wel lezen.

    Tuurlijk heb ik je posts gelezen, daaruit concludeer ik dat je dit spel niet speelt. Opmerkingen als ik quote: Dag MW. Hallo BC2

    Het zijn jouw woorden van gistermiddag, dan ga ik ervanuit dat je het niet meer speelt.

    Een andere quote:

    Ik speel nog steeds MW2, met veel plezier.

    Ik vind MW2 tegenvallen.

    Het zal wel aan mij liggen, maar dit is op zijn minst een beetje raar vind je ook niet. Maar aan je laatste edit zie ik dat je ook normaal kan posten. Zonder om je heen te schoppen.

    Cheers.
     
  19. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    lol , nee geen 1 April grap

    ik dacht zelf , gezien ik al wkn/mnd niet had gespeeld vanwege Battlefield , dat het aan mij lag omdat het gewoon het verschil qua control was tussen Battlefield en COD.

    Maar mijn zoontje vertelde ook opeens dat het niet klopte en toen ging ik bij options kijken en daar kon ik veranderen wat ik wilde maar omhoog bleef met de stick naar beneden gaan en omlaag met de stick naar boven ?? |:-

    in het slechtste geval moet ik er maar aan wennen en de Battlefield controls ook maar aanpassen .. .liever niet natuurlijk :'-(

    @Erasmus , ga lekker zeiken op zijn hyves ofzo .... hahaha dag vriend :):
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2010
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Nu probeer je mij in je vorige post de mond te snoeren door geen kritiek meer te uiten. Ja, ik speel MW2 vaak maar vind de game gewoon tegenvallen. Ik had er meer van verwacht. Wat mij de das om heeft gedaan zijn de hoeveelheid glitches en bugs in het spel. Dat kan toch? ;) Er zijn gelukkig meer mensen die klagen over de support. D'r word weinig met de input van mensen gedaan. Callsigns, gamemodes, wapens, nieuwe mappen ... ja, het zij zo. Maar van een "grootmacht" als Infinity Ward mag je toch wel verwachten dat ze snel wat fixes naar buiten brengen. Jammer genoeg is dat niet waar. Treyarch doet dat beter.

    En ja; "Dag MW. Hallo BC2" meen ik ook echt. Als ik MW2 zat was ging ik BC2 spelen. Nu speel ik BC2 meer als MW2. Niet alleen vanwege de fouten, maar ook vanwege de, in mijn ogen, tegenvallende map-pack.

    Iedereen zijn mening. Als je wil dat ik m'n mond houd moet je me toch echt laten bannen. Dat is sommige members al 3x gelukt :+ Betwijfel of het jou ook lukt ... want ik wil hier nog wel even een poosje blijven. Wel net zo gezellig!

    Dat is raar? Als ik jou was zou ik de map-pack gewoon even verwijderen van je XBOX. Daarna even de cache leeggooien en MW2 starten zonder mappack! Als de controls dan goed staan de Map-Pack downloaden ( deze is zo binnen ) en kijk of de Map Pack het probleem veroorzaakt. Anders MW2 verwijderen ... en schoon beginnen.
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina