1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Wat jij ziet op hun killcam hoeft niet overeen te komen met wat zij zien.
    Wat ik zelf heb gemerkt is dat je volledig moet zijn ingezoomed, en niet lopen terwijl je schiet, dit zijn echt de grootste oorzaken waarom mensen hun schoten missen. Ik kan alleen een quickscope doen waarbij ik niet helemaal door mijn vizier kijk als ik host heb anders lukt het niet.
     
  2. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, echt he. Die gasten waren echt irritant.

    Ik ging ook niet echt lekker maar ik was net prestige ingegaan en had alleen die standaardclasses. Wel geinig, ik maakte iets van 5/6 kills dat potje en ging meteen naar level 5 8)
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Best een boeiend artikel dit van IGN; raad jullie aan om het onderstaande stuk ( of de link ) te lezen.

    http://xbox360.ign.com/articles/108/1081389p1.html

    Call Me 'Mapathetic,' See if I Care
    State of Play: Are DLC offerings like Modern Warfare 2's Stimulus Package just scams?
    by Rus McLaughlin

    April 1, 2010 - I will not buy any downloadable maps for Modern Warfare 2.

    Honestly, I don't have anything against Infinity Ward or lack a certain faith in the quality of their work. Quite the contrary. Their map pack likely delivers some prime frag-fest real estate. In fact, I know it does, because 2/5ths of it is recycled from Call of Duty 4: Modern Warfare. I can pop that game in and roam Crash or Overgrown without paying another dime. It's not like there's a ton of difference between one title and the other. Unless you count the avalanche of exploits and hacks in Modern Warfare 2's multiplayer threatening to bury the fun entirely.

    None of that rests at Infinity Ward's door. No, my "mapathy" is directed at solely at Activision. They set the price (and nixed a public multiplayer beta that could've solved the bugs pre-launch) for the euphemistically dubbed Stimulus Package at $15 for three new maps and two cut/paste jobs, or five bucks more than comparable content for any other AAA-game. That's the kind of gall I'd admire, if it didn't come off as a big middle-finger salute to their own fans. Times are tight, their product is buggy, and yet they up prices by 50% and tag it with a pseudo-clever name that misses "irony" and goes straight to "smarmy."

    Feel free to play along if you want, friend, but not me. I'm drawing a line and returning Activision's salute with one of my own. And that's a shame, because downloadable content is one of the most interesting and exciting components of gaming today. And more often than not, it feels like an insult at best, a rip-off at worst.

    Let's start with the way it's presented. The line you'll find it in nearly every interview and press release is "will continue to support." I begin to suspect PR agents simply have the phrase hotkeyed. You want more game, they'll make more game. Awesome! But despite the whole "for the fans!" vibe they put on, it's no secret DLC is strictly a pre-planned event from the earliest design stages forward, up to and including release schedules. Truth is, it's as vital to a top-tier game's economy as subscriptions are to MMOs. We're talking about relatively low-cost content with a high profit ratio to offset (in Modern Warfare 2's case) budgets that hit the $40-50 million mark. Publishers aren't supporting the games so much as the DLC supports the publishers.

    So the first question is, since most DLC is developed parallel to the actual game, are publishers releasing incomplete games and gouging you for the missing pieces? Maybe.

    In some cases, the add-on content is staggered with the game's schedule, so no, it's not actually finished by the time the game goes gold. You can still make the argument this is content that should've been in to begin with, but that might depend on the game in question. It's fair to say Fallout 3, for example, didn't cheat out on content, and its five mini-campaign DLC packs really did add new life and interest to an aging game in a fair way. Not so where a three-hour tour like Beautiful Katamari is concerned. Ostensibly released as a budget title like previous entries in the series, Namco also dropped a bunch of DLC right at release... content that brought the play time up to full-game status and the price up to the standard $60. Then someone noticed each of Beautiful Katamari's DLC levels only ate up 384kb of hard disc space, way too little for what you got. That's because those additional levels were on the disc the entire time.

    On-disc DLC is the popular new wrinkle on the same old gouge. Developers lock a certain amount of content on the game disc you already paid for, then charge you an additional fee to download an unlock code under the guise of buying the actual content. They don't mention this, of course, because it might sound suspiciously like they're cheating you. Which they are.
     
  4. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    Bah, wat doe ik het slecht opeens. Al helemaal in de
    nieuwe maps, ik snap het echt niet.

    Overgrown vind ik trouwens tien keer niks. Bailout
    vind ik daarentegen samen met Storm een van de
    leukste maps om te spelen.
     
  5. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Storm, omg wat een heerlijke map \o/
     
  6. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Even een vraag buiten Mw2 om, maar toch wel erbinnen eigenlijk, aangezien ik op Youtube altijd mw2 filmpjes kijk. Heeft iemand anders ook problemen met stotteringen wanneer je in 720p of hoger kijkt? Ik heb sinds de update, vooral lay-out volgens mij, erg veel problemen hiermee. Wanneer ik hem lager zit is het oke, maar dat levert mindere kwaliteit op. Da's jammer. Voorheen deed hij het wel goed. Weet iemand of er een manier is om de oude stijl weer terug te krijgen? Haat de nieuwe lay-out namelijk.
     
  7. jorisB

    jorisB Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    @Rampage, ga nu na 1dag rust weeral opnieuw beginnen? :thumbs:
     
  8. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Die download had een minuutje of 20 nodig.
    Kan me niet voorstellen dat tie 20 minuten nodig heeft om iets op de disc te unlocken.

    En tuurlijk gebeurt het weleens,

    -De multiplayer-mode van Resident Evil 5
    -De kostuums van Street Fighter 4
    -etc. etc.
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2010
  9. jorisB

    jorisB Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    map pack was inderdaad op de 300mb dus wel iets te groot ja
     
  10. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Speel sinds vandaag met de F2000, en ondanks dat de andere AR's (En de UMP :emo:) beter zijn, heb ik veel plezier met de F2000!

    Burstfire op lange afstand en als ze dichtbij komen dan is het gewoon een beest! :)

    Ze hadden naar mijn mening alle AR's zo moeten maken, had dit spel een stuk eerlijker gemaakt.
     
  11. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    haha, ja maar dan waren alle AR's hetzelfde ongeveer. Ik vind het verschil in wapens belangrijk, de een vind dit fijn, de ander dat. Speel zelf vaak met de ACR of SCAR-H.
     
  12. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik weet niet of dit bekend is, of al geplaatst is. Maar ik doe het toch......

    Gratis MW2 nachtkijker voor je Xbox Avatar

    Om de launch van de Stimulus map pack te vieren is er niet alleen tm maandag een dubbel XP weekeinde, maar kan je ook een GRATIS!! nachtkijker voor je Xbox Avatar downloaden. Na maandag mag je er weer voor betalen, dus gewoon even gebruik van maken want zo vaak krijg je niet iets gratis van Microsoft.

    http://www.xlife.nl/article.php?id=32922

    Downloadlink: http://marketplace.xbox.com/nl-NL/g...41560817?&cid=majornelson&partner=majornelson
     
  13. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0

    Wat zijn ze toch goed voor hun klanten he, echt mijn dag kan niet meer stuk.
     
  14. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    IK had liever die Riot shield gehad. Maar goed, deze mag er ook bij........
     
  15. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Die riot shield ziet er idd veel beter uit :)
     
  16. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de ACR dus zo'n SAAAI wapen. Het ding heeft GEEN terugslag, nul komma nul, noppes, je hoeft niet eens je best te doen o.i.d., nee, gewoon richten, aimen en sprayen. Ik noem het altijd de 'lasergun'

    Ik heb een weekje geleden red tiger voor de FAL en de F2000 gehaald, wel geinig maar ik doe er gewoon niks mee aangezien ik alleen maar BFBC2 speel 8)
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    IGN betaald me er ook voor ... :emo: Ga je opnieuw beginnen?

    Maargoed, ik vond het een boeiend stukje. Die vent heeft immers ook gelijk. Waarom betalen voor content dat op de Disc staat.

    Ik blijf Bailout maar een grappige map vinden, denk je veilig de trainings "gear" te kunnen humpen word je ineens geknifed door een gast die uit de map camped. :lol: Schrok me kapot.
     
  18. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er nou weer mis met de UMP? :confused:

    Als dat nou ook al een n00bwapen is?
    Dan kan je wel op elke gun afgeven omdat je erdoor doodgaat.

    Mijn favoriet is trouwens met afstand de FAMAS, daarna de M16 of ACR.
     
  19. jorisB

    jorisB Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb jij het vandaan dat de mappack al op de disc stond? en dan nog, ze doen het al bij meer spellen. Wees trouwens maar niet verbaasd als mappacks in de toekomst allemaal 1200mp gaan kosten....=(
     
  20. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Haha, dus eigenlijk is de ACR gewoon een superwapen :D
    Ik ben nu btw lvl 65, maar wil wel graag de AK.....jammer dat die pas bij lvl 70 is want ik wil wel prestige
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina