1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    de enige maps die ik echt kut vind zijn: derail en estate.
     
  2. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Zo mee eens, echt een pipo die die mappen heeft ontworpen. Veel te groot en gewoon irritant met die grote open plekken.
    Soms is S&D nog wel leuk op die maps, maar daar blijft het ook bij. Ze worden toch altijd geskipt, dus veel moeite om ze helemaal te masteren heb ik ook niet gedaan.
    Favoriet zijn toch wel Karachi, Invasion, Skidrow, Subbase, Terminal, Highrise en Favela. Scrapyard kan ik alleen in FFA heel erg waarderen, Rundown alleen op SND en Rust in sniper-lobby's. Bailout zal binnenkort ook aan het lijstje der favorieten toegevoegd mogen worden, heerlijke map.
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2010
  3. KhaosFoShow

    KhaosFoShow Ad Fundum!

    Berichten:
    334
    Leuk Bevonden:
    0
    Vergeet wasteland niet.:eek:
     
  4. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Estate vind ik juist altijd wel leuk, ik heb een hekel aan skidrow en aan rundown.
     
  5. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    Highrise ben ik vergeten inderdaad. Scrapyard kan soms erg leuk zijn. Het ligt ook in welke team je terecht komt en wat voor stijl ze hebben. Van estate en derail vind ik het belachelijk dat de spawn-plekken ZO ver zijn dat je je steeds rot moet rennen. Arme vingers...
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2010
  6. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Zo hoe makkelijk die prijsvraag op xbw.nl :D
     
  7. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Derail vind ik altijd wel leuk, mits het geen Search is, maar Estate is gewoon altijd ruk
     
  8. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Fuck, ik ben gewoon alweer level 45 ofzo en ik ben echt 3 dagen geleden geprestiged :+
     
  9. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Nog maar 11 choppers en dan zit ik op de 1000. Wat is die 1e chopper kansloos lol.
     
  10. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.724
    Leuk Bevonden:
    9.008
    Lekker opgeschoten dit weekend, 10 levels omhoog en nu eindelijk prestige voor het eerst. Ik mis de ACR alleen wel. Doordat ik veel speelde, was ik ook op mn best. Heb mn K/D op weten te krikken naar 1.19. Komt mede door een legendarisch potje met 25-0-0 waar ik eigenlijk alleen maar aan het rennen was omdat ik mn lightweight challenge wou volbrengen.
     
  11. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    Ben voor het weekend aan m'n prestige begonnen en ik zit alweer op 38. Terwijl ik nogal veel slechte potjes had. Dus toch lekker om zo op te schieten.
     
  12. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had zondag 3 legendarische potjes.
    1e 52-15 Skidrow
    2e 49-8 Crash
    3e 32-4..jaja met een nuclear nuke!!!op estate
     
  13. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat jou nuke is nuclear!?
    Hoe doe je dat?!
     
  14. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha...Tactical Nuke dan..:+
     
  15. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    :'-(

    Mappen mogen van mij net zo groot zijn als Estate en Derail. Bij heel veel andere maps moet je hopen op een redelijke spawn. Helemaal 2 van die nieuwe maps (Crash en Storm). Spawns zijn gewoon te slecht voor woorden. Je spawned, loopt 10/15 meter en je bent al gespot of je spawned gewoon nog geen 10 meter naast de plek waar je net 1 seconden geleden bent neergeknald. Zwaar frustrerend af en toe.

    Ben blij als er binnenkort weer een andere shooter uit komt. Heb het wel weer gehad met CODMW2. Jammer genoeg zijn er verder niet veel andere shooters die nog actief gespeeld worden op dit moment dus start ik CODMW2 toch maar weer op.... :lol:
     
  16. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    Ongelooflijk. Er waren zo'n beetje 3 partners dus in totaal 6 mensen bezig in het zelfde potje met
    nuke boosting! Map Estate. Daar zijn nogal goede plekken om te verstoppen dus dat werd hevig
    zoeken.

    Gelukkig had ik geen zin in deze map. Ik wou er dus uitgekicked worden, maar ik dacht, laat me maar
    eerst kijken hoe ze het doen via de spectating cam (B drukken om classes weg te krijgen uit het beeld). En?
    Wat zie ik gelijk? Ja hoor, twee idioten die nuke boosten. Dus ik druk steeds op B en wat zie ik? Nog meer
    mensen die boosten! Geweldig! Dus ik kies meteen een class en doe mee met de match.

    Die idioten rennen toch niet weg van daar dus ik kon rustig mijn gangetje. Was prachtig. Kon zo gelijk
    op youtube..

    Wat ze ook heel dom doen is Scrambler aan zetten. Zo weet ik gelijk dat ik in de buurt ben. Een paar
    was al zover dat ze EMP hebben kunnen gebruiken. Maar ik was er snel bij.

    Heerlijk, nuke boost hunting. Zou een aparte playlist moeten zijn..
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2010
  17. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    BC2? :)
     
  18. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    3rd Person Cage Match is verwijderd. Dus geen GEBOOST meer, hehehe.

    http://twitter.com/FourZeroTwo

    Ik had liever Hardcore FREE FOR ALL gezien, in plaats van alweer een CORE gamemode. Stumperts daar bij IW.
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2010
  19. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Nee toch! Het was juist zo lekker rustig in free for all :{.
     
  20. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk niet dat veel mensen hem legaal gehaald hebben, maar k heb m\o/

    [​IMG]

    Call in 1000 armed Helicopters
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina