1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Dat je op een oneerlijke manier challenges, camo's, attachments etc. haalt. En daarnaast verpest je het voor iedereen.
     
  2. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    hmmm dat zuigt indd zwaar. LAF!!
     
  3. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Je hebt laatste tijd ook veel NUKE boosters op Headquarters....
     
  4. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    Ik vind die nuke boosters leuk worden opeens. Eerst drie minuten kijken waar ze zich gaan settelen en dan de game
    joinen. Dan een beetje wachten totdat ze echt een beetje bezig zijn geweest. Bijvoorbeeld wanneer ze ongeveer 10
    halen. Hebben ze de hele tijd voor niets zitten verstoppen. Dan snel naar ze toe en ervoor zorgen dat ze beide
    doodgaan. Heerlijk. Net een paar keer gedaan, eentje was bij subbase zo boos dat ie een paar keer voor me terug
    kwam. Door hem heb ik een killstreak gehaald totaan mijn harrier.

    IW zou er echt een aparte playlist van moeten maken. 2 paar verstoppen zich, 2 paar proberen ze te vinden. 4v4.
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2010
  5. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    allerergste vind ik nog dat ik riotshield boosters in S&D tegenkom. dat is te erg gewoon.
    gasten zaten beiden in mijn team en begreep eerst niet wat ze aan het doen waren.

    kon er helaas ook niks aan doen en heb maar het potje afgemaakt en ben weggegaan.

    wat me ook opvalt is dat sinds de stimulus pack er nu weer meer noobs zijn en ook meer fanatieke goede spelers.
    echt van die momenten met S&D dat ik soms dacht van sukkel loop met me mee, ik heb de bom en alleen wij zijn er nog.
    en van die momenten van shit die gasten zijn goed man, dat ze ons gewoon finaal afmaakten.

    was met GW Domination op karachi hadden ze ons gespawntrapped op C en we kwamen niet weg. okay me teammaten waren ook erg dom bezig maar die gasten hadden ons echt gepind en elke keer dat het me wel lukte om weg te komen hadden ze me door en kwamen er 2 achter me aan.
    dan kan je klagen over noobtubes maar ze speelden gewoon slim.
     
  6. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Wederom twee mensen weg bij Infinity Ward

    Op het ogenblik lijkt er wel een leeg loop bij Infinity Ward te zijn, eerder vertrokken al de grondleggers van het bedrijf naar een aanvaring met Activision. Maar vandaag werd bekend dat Todd Alderman (lead designer) en Francesco Gigliotti (lead software engineer) zijn vertrokken. Dus de grote vraag is zullen deze met de andere ex Infinity Ward een nieuw bedrijf gaan opzetten??

    http://www.xlife.nl/article.php?id=32963
     
  7. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, en volgens modernwarfare247 zijn het nog sleutelfiguren ook bij zowel de MP als de SP die nu zijn opgestapt. Dat belooft dus niet veel goeds voor de toekomst.

    Boosters.
    Kom vandaag ook op Domination in bijna elk potje weer Boosters tegen. Lastig dat je er maar een van kunt afschieten omdat de ander in je eigen team zit. En laat dat nou net elke keer diegene zijn die aan het boosten is...
     
  8. Domi Bored

    Domi Bored Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Grappig wist dat niet eens van dat boosten, ik zag wel eens 2 gasten bij elkaar in een hoekje zitten maar eey wist ik het, ik schiet op alles wat beweegt. Maar ik hoef dus niet meer blij te zijn met mijn embleems en accolades die ik haal waarvan ik dacht deze is best lomp en hebben niet veel mensen. Saaaaaaaaaaaaaaaaai
     
  9. maybe1984

    maybe1984 Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Blijft wel grappig de boosters. kwam er vandaag met een vriend van me ook een paar tegen. We zijn continu achter hem aan blijven rennen, voor zij neus gaan staan en zijn "boostmaatje" afknallen. Hij werd zo boos dat hij eerst op ons probeerde te schieten, maar ja zelfde team. Op een gegeven moment hadden ze het gehad en gingen ze weg uit het potje. Vervolgens zijn we hem nog 3 potjes achter na gegaan tot hij uiteindelijk maar offline ging. HAHA.
     
  10. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb werkelijk waar nog maar 1x boosters gezien, en dat was toen ik nog net speelde dus er nog geen reet van snapte, ik wil ze ook wel eens tegenkomen :confused: lol
     
  11. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Het is dat geen FFA speelt OF niet op de juiste boostplekken kijkt.
    Ik heb een behoorlijk goede koptelefoon en ik hoor die tactical insertion al van mijlenver. Als je op de killfeed let en je voornamelijk 2 dezelfde gasten elkaar constant ziet doden weet je dat het raak is. Wie bij mij in de game komt kan erop rekenen dat het ze niet gaat lukken om te boosten}:]
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Ik speel bijna alleen maar FFA (wel op de PS:cool: en daar kom je idd regelmatig boosters tegen. Ik heb volgens mij de laatste paar maanden niet meer in potje gezeten dat het de booster gelukt is om een nuke te halen. Er zijn altijd genoeg mensen die er op letten en de meeste maps hebben ook maar 2/3 booster spots dus al te moeilijk te vinden zijn ze normaal gesproken ook niet
     
  13. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat toch zo triest dat boosten. Het enige wat je ermee wint is dat je een ander icoontje achter je naam hebt staan, WHOOPTIE-FUCKING-DOO! Het spel is gemaakt om er PLEZIER in te hebben, en vervolgens ga je jezelf forceren urenlang jezelf te laten doodschieten :emo:!!! Echt, triester kan niet.
     
  14. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    snap niet waarom mensen zich druk maken nog om boosters, schiet ze gewoon dood.
    leuk plaatje prestige 10 lvl 70 maar ingame zijn ze gewoon poep spelers
    wees blij dat het niet zo erg is zoals op de pc. elke 4 van de 10 games wel een hacker met wallhack/aimb0t.
    op de 360 is alles nog relaxed.
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2010
  15. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    tja dat is ook zo, maar met S&D is het toch klote aangezien je daar toch wel het hele team nodig hebt.

    verder vermoed ik ook wallhacks/aimbots. ik kijk altijd de killcam enzo, ik heb het soms toch echt meegmaakt dat iemand me pakte terwijl hij echt niet kon zien waar ik zat, als je dan de killcam ziet en je ziet gewoon dat hij met ze geweer het icoontje YOU volgt. sorry maar dan doe je iets wat niet hoort.

    en ja, ik weet dat er mensen zijn die heilig geloven dat dat niet kan op de xbox en sorry om je dan teleur te stellen maar het kan net zo goed op de xbox. nadeel waardoor je het minder tegenkomt is vanwege de volledige ban die je dan krijgt.
     
  16. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Waarschijnlijk gebruikte je gewoon geen Ninja Pro?
     
  17. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Mensen denken idd ook wel eens van mij dat ik een cheater ben. Maar ik hoor je dan gewoon van mijlenver aankomen als je achter een muur aan komt stampen bijvoorbeeld. Dan volg ik idd gewoon je lichaam totdat je er achter vandaan komt. KIEKEBOE!\o/
     
  18. White Muscle

    White Muscle Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad... Als je geen Ninja Pro hebt hoor je ze inderdaad van heel ver weg aankomen.

    Ik noem dat altijd : Stampclass Pro :emo::lol:
     
  19. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    MODERN WARFARE 2 the MOVIE [Part 1]




    Check de eerste deel van de film jongens, hij is gruwelijk! :thumbs:

    Modern Warfare Fan Film kost $209.42

    De heren van Corridor-digital.com hebben een fan film gemaakt van Modern Warfare 2, deze ziet er behoorlijk vet uit. Nu zou je na het zien van de video denken dat deze toch aardig wat munten heeft gekost, maar het prijskaartje is 'slechts' $209.42. Het tweede deel zal overigens binnenkort verschijnen.

    http://www.xlife.nl/article.php?id=32970


    PART 2 COMING SOON!
     
  20. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina