1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ViPeR!

    ViPeR! A Turk With 2 Guns

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoop voor een gratis contect op de PC. :)
     
  2. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat spreekt voor zich.
     
  3. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Ligt eraan, als iemand door gras loopt hoor je hem bijna altijd. Dat had ik laatst nog dat ik door het gras gebukt loopte en hij hoorde me (weet het zeker want was een vriend in een FFA :p)
     
  4. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19

    Op dit moment gebruik ik als main class het volgende:

    SCAR-H - Silencer
    SPAS-12
    Claymore + Flash Grenade

    Scavenger Pro
    Stopping Power Pro
    Sitrep


    Ik wil heel graag dat Sitrep Pro wordt maar dat zal even duren.
     
  5. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar is wel de moeite waard als je een goede surround set of head set hebt, het geeft je een ongelooflijk groot voordeel omdat je veel beter weet waar de tegenstanders vandaan komen. Je hoort ze eerder, harder en van verder, daarnaast hoor je je teammates en jezelf niet/nauwelijks meer. Met dat laatste moet je wel oppassen, je klinkt voor jezelf alsof je Ninja Pro hebt maar voor de tegenstander klink je normaal.

    Probeer nu de Sitrep Pro challenge te halen maar dat gaat zo ontzettend traag, zit op 475 oid van de 750....
     
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.978
    Leuk Bevonden:
    3.322
    weet niet of die al gepost was vind hem wel grappig:

    [yt]QJAbCuwcWxo[/yt]
     
  7. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn favo class atm:

    Famas + Red dot sight + Fmj
    Magnum + Akimbo + Fmj

    Claymore + flash in S&D, in Ground War meestal Semtex of Throwing Knife
    Bling Pro
    Stopping Power Pro
    Ninja Pro
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Aaah ben nu level 70 (P1). Meest dramatische aan dat gehele prestige is gewoon dat je weer al die classes aan moet maken, en dat er geen enkele gun vrijgespeeld is.
     
  9. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Haha, ja ik ben nu net prestige gegaan. lvl 5 ben ik nu weer, en je hebt idd alleen klote wapens zonder red dot etc want die moet je natuurlijk eerst weer unlocken... Maar ik denk dat je je er gewoon ff doorheen moet slaan.
    Ik wil sowieso na deze prestige naar de volgende want het 1ste Prestige tekentje vind ik lelijk
     
  10. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou lekker dat tekentje van 1e prestige. Vind hem prima.
    En dan nog, waarom zou ik prestigen? Er is toch nog genoeg om te unlocken voor mij.
     
  11. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Modern Warfare 2 was een enorme teleurstelling

    Een hele grote hype heeft Call of Duty: Modern Warfare 2 ontzettend hoge verwachtingen gegeven. De kans dat de game deze dan niet haalt is alleen maar groter en als het aan de schrijver van Crysis 2 ligt, dan was Modern Warfare 2 een enorme teleurstelling.

    Op het speciale Crysis 2 event in New York heeft de schrijver van de game, Richard Morgan, laten weten dat hij niet zo te spreken was over het verhaal in Modern Warfare 2. De game doet volgens hem een grote stap terug na Call of Duty 4 en is er niets anders over gebleven dan een onsamenhangend verhaal.

    Om zijn punt nog meer animo te geven, maakt hij de vergelijking met Uncharted 2, die wel veel beter was dan het eerste deel. Infinity Ward heeft volgens Morgan niet naar haar eigen fouten gekeken in de eerste Modern Warfare.

    Na deze harde woorden is het natuurlijk wel de bedoeling dat Crysis 2 een stuk beter gaat worden dan deel 1. Of dat ook gaat gebeuren kunnen we in september zien, wanneer de game uitkomt op de PlayStation 3 en Xbox 360.

    http://www.xgn.nl/360/nieuws/20306/modern-warfare-2-was-een-enorme-teleurstelling/
     
  12. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Beetje misleidende titel want het gaat hier gewoon echt over het verhaal en niet de volwaardige game. En wees nou eerlijk wie was nou geïnteresserd in het verhaal van cod4/mw2? Ikzelf heb beide campaigns niet eens uitgespeeld...
     
  13. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn ook mensen die geen live hebben of dat niet leuk vinden.

    Voor de mensen is het gewoon een tegenvaller.
    De game duurt gewoon niet lang genoeg.
    Maar dat was bij vorige delen niet anders.
     
  14. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    CoD heeft het van z'n multiplayer. Dit is altijd zo geweest.
     
  15. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ben ik ook met je eens , maar er zijn ook mensen die dat niet doen en die voelen zich dan een beetje genaaid als ze 10 euro per uur hebben betaald.
     
  16. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Dan hadden ze een keer een review moeten lezen. Het is niet zo heel moeilijk om erachter te komen dat de storylines in COD kort zijn.
     
  17. jepzel

    jepzel YEAH BUDDY!

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt toch ook nog gewoon mensen (het grootste deel) dat niet eerst allemaal reviews checkt maar gewoon op het hoesje kijkt en wat goede dingen over dat spel hoort?

    Ik heb MW2 ondertussen al verkocht, echt een teleurstelling als je het vergelijkt met COD4.
     
  18. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Sinds wanneer zijn hoesjes betrouwbaar? :+
     
  19. jepzel

    jepzel YEAH BUDDY!

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Nooit echt. :+

    Alhoewel ik vroeger altijd wel alleen op het hoesje keek en eigenlijk nog nooit een miskoop zo gedaan heb. Die arme meneer achter de kassa, moest hij weer al mijn centjes tellen uit mijn spaarpot. Gelukkig voor hem duurde het met het beetje zakgeld dat ik toen kreeg erg lang voordat ik een nieuw spel kon kopen. :9
     
  20. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Zonet tegen zzirgrizz voor de 2e keer gespeeld in SnD, allemaal snipers in het andere team....niet verrassend. toch 2 potjes 4-1 en 4-2 op hun gekregen en hierna wouden ze allemaal leaven. Ze probeerde voornamelijk van die "montage" clips op ons te krijgen, heeft hun dus de kop gekost :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina