1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja , ter correctie , dit is mij zelf niet overkomen, ik ben prestige 10 geworden door gewoon dagenlang te spelen op een eerlijke manier, Echter heb ik deze post gevonden via een ander forum.

    Dit wou ik jullie dus eventjes mededelen, om te laten zien dat zoiets kan gebeuren zoals die gast zei op dat forum. Maar ik zelf heb het dus nog nooit meegemaakt gelukkig

    @ Badkiller
    Als je snel meer kills dan deaths wilt krijgen, raad ik je sowiso aan om een carepackage te gebruiken, als je geluk hebt krijg je pavelow of choppergunner of zelfs een ac130, dan krijg je snel veel kills.

    Mijn killstreak zit als volgt : Predator -> -> Chopper gunner -> AC130
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2010
  2. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    uuuuuuh, wat bedoel je nou, of het lekker speelt in salvage met een barret, tja ik speel voornamelijk met snipers en dus op bijna elke map. in salvage kan je echt wel lekker snipen, maar daarom zet ik er ook bij dat je een claymore moet hebben en een shotgun als secundary. je pakt dan een gedeelte van je map met je sniper, andere kant blok je met je calymore en de rest doe je met je shottie.

    wat ik dus deed, spawn was bij het houten huis, gelijk daar 1 gast gesniped, toen ff naar rechts die steeg richting wat c is bij domination, claymore daar. toen terug en was er links 1 bij de steeg eentje door, dus die met me shottie gepakt toen ging claymore af, toen nog 1 gesniped en toen weer bij rechts in de steeg eentje met me shottie. dan had ik geluk met me predator 5 kills dus pav low de lucht in en ondertussen vanaf het houten huis snipen, maar niet in het houten huis gaan zitten. wachten tot ze de pav low uit de lucht halen en dan je harrier roepen zodat je airsupport geen kills steelt van elkaar.

    voor lekker score raad ik echt predator-harrier-pavlow/GC/AC130
     
  3. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah oke nice, ja als je snipers goed ownt, dan zijn het zeker lekkere wapens, ik zelf ben niet zo'n sniper fanatic, meestal alleen op wastland en skidrow enz,
    vandaar dat ik vroeg of jij het wel fijn vond :)
     
  4. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    Kan dit nu ook al?:confused:
    Heb een tijdje niet gespeeld. Vanaf die infinite ammo hacks zeg maar (hoewel ik die eindeloze potjes op die kleine map wel kon waarderen) maar dit is wel heel vaag dan.
     
  5. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    weet je wat het is, je moet gewoon samen met vrienden in private match gaan en dan:
    geen killstreaks
    iedereen als secundary een stinger
    iedereen tactical insertion
    dit zodat je geen andere manier van kills maken hebt.

    en dan iedereen een sniper, en dan liever met slight off hand pro.

    en dan dus iedereen alleen maar sniperen, maaaaaar alleen maar quickscopen, noscopen en dragscopen, absoluut geen hardscopes.

    zo leer je goed snipen en zal je zien dat het online ook vlotter loopt
     
  6. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hier heb je wel gelijk in, ik doe ook vaak met vrienden private match en dan highrise, of rust en dan alleen maar quick scopes of no scopes. En ik moet zeggen het lukt me wel, quick scopen vind ik niet zo'n probleem. Ik gebruik dan overigens de volgende perks :
    Sleight of hand PRO
    Light Weight PRO
    Steady Aim PRO

    Maar om dus echt online met mijn sniper kunstjes te werk te gaan, lijkt mij niks ik denk dat ik dan meer deaths heb dan kills. Enja zoals ik al zei, ik gebruik sowiso altijd sniper als ik search speel in Wastland :9
     
  7. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou wel aanraden om stoppin power te gebruiken. het mooie aan oefenen in quickscopen is dat wanneer je online gaat dan zijn je hardscopes ook sneller. je hoeft niet online te gaan quickscopen. de meest filmpjes die je hiervan ziet zijn montages, wat in houd dat ze mischien wel 3 uur hebben gespeeld en daarvan een quickscope montage hebben gemaakt.
    niet allemaal natuurlijk, zitten ook gewoon echt goeie tussen.
     
  8. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    das knap dat je dat kan:lol: tis of ac130 of chopper gunner. je kan nooit beide aan hebben in je streaks.
     
  9. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij zegt bijna iedere map te sniperen, hoe doe je dat in godsnaam met scavenger aan?

    Als je met sleight of hand aan een snelle dragscope raakt dan ben je vaak nog net op tijd voordat de ander je killed. Maar met scavenger aan kan je onmogelijk winnen bij een 1op1 duel als jij met je sniper een hoekje om komt lopen.

    Echt, sniperen zonder sleight of hand is voor mij echt pure marteling.
     
  10. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt gelijk. chopper gunner is pavelow :+ als ik het goed heb... nu weet ik t zelf ook even niet meer, straks even kijken :eek:
     
  11. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    okay iedere map met uitzondering van rust en scrapyard.:D

    verder heb je mij niks over scavenger horen zeggen, ik neem idd sleight of hand pro. dan heb je maar 1 calymore, maar als je ze goed weet te plaatsen levert die ene claymore al minimaal 1 kill.

    verder valt het 1v1 wel mee omdat je met sniper meestal maar 1 shot nodig hebt. ook zei ik dat je een shottie als secondary moet hebben voor die korte ruimtes. dan moet je eigenlijk ook nog je button layout op tactical hebben, aan het begin wennen maar levert zijn voordeel dat je kan dropshotten met je sniper bij 1v1. als je besluit om te lopen met je sniper neem dan de hoeken wat ruimer zodat je iets meer ruimte hebt.
    ik zeg niet dat het altijd werkt maar ik vind het leuk en daar draait het spel voor mij om, pure fun.
     
  12. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Infinity Ward bloed langzaam dood


    De soap die Infinity Ward heet lijkt nog geen einde inzicht te hebben, want vandaag is wederom bekend geworden dat twee prominente programmeurs het bedrijf gaan verlaten. Daar mee komt de bodycount van weg vloeiend personeel op twaalf te staan.

    http://www.xlife.nl/article.php?id=33043
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Die mensen hadden het wel naar het zin 8)
     
  14. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    Jij hebt het over twaalf mensen terwijl er in de citaat dertien mensen wordt aangegeven.

    Ik heb liever geen carepackage omdat ik de kills op de betere manier wil krijgen, liever dan dat ik "de kortere weg" neem.


    Naar mijn inzien wel:

    SCAR
    - Silencer
    AA12 - Silencer
    Scavenger Pro
    Stopping Power Pro
    Sitrep Pro of Ninja Pro

    Killstreaks:
    Predator - Harrier - Chopper Gunner/AC130
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2010
  15. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.736
    Leuk Bevonden:
    9.050
    Voor beginners is een care package leuk, je kan perks krijgen die je anders niet zou unlocken. Als je voor de killstreak records gaat kan je beter wat anders nemen. Ik heb altijd predator-harrier-pavelow/ac130. Heerlijk spannend moment als je altijd je predator afschiet als je daar een double mee haalt zit je met de rest ook gebakken maar je bent wel even weerloos op de grond.
     
  16. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    Ik had net 23 - 3 - 11

    Heb er wel mijn Predator - Harrier - Chopper Gunner mee kunnen halen. Was op Underpass en ik ging heel voorzichtig lopen.
     
  17. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0

    Ow in plaats van scavenger bedoel ik bling, nou zelfde principe.
    En op salvage bling op je sniper, wat voor toegevoegde waarde heeft die thermal of FMJ nou echt?

    1v1 duel met een sniper zonder sleight of hand moet wel echt een long range duel zijn anders verlies je het gewoon minstens 9 van de 10 keer.

    Maar inderdaad, ik heb hetzelfde verder, ik speel vaak te uitdagend met sniper in me hand en zie mezelf meestal nog wel net in de plus eindigen vanwege 1 leuk killstreakje oid. Maar uiteindelijk draait het om de fun, en dat heb ik na een dag of 10 spelen nog steeds met mijn intervention!

    Bovendien heb ik nooit shottie bij mijn sniper en altijd de rafficas/magnums, omdat de simpelweg veel sneller overpakken en je daardoor veel vaker uit de brand helpen. Raffica - akimbo is als je het mij vraagt bovendien echt te overpowered, ze schieten snel, ze pakken snel over, ze zijn retesterk en je hoeft er nauwelijks mee te richten.
     
  18. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    ooh ja, in dit geval had ik idd bling omdat ik me fmj kills aan het maken was en ik vind thermal gewoon fijner op sommige mappen maar bij salvage had het niet uitgemaakt als ik een normale scope had.
    raffica heb ik soms ook als second, die is echt lekker maar me spas met grip vind ik beter.

    hoeveel pech kan je soms hebben.
    gisteren in afghan heeft de tegenstander in totaal 5 predators op ons gegooid.
    alle 5 op mij :D, bewijst ook hoe slecht sommige mensen met predators zijn want zeker 3 van de 5 had hij een double kunnen pakken als hij niet op mij mikte maar op me teammaten. score 12-11 gelukkig nog net positief.
     
  19. Munnie

    Munnie Guest

    [/QUOTE]hoeveel pech kan je soms hebben.
    gisteren in afghan heeft de tegenstander in totaal 5 predators op ons gegooid.
    alle 5 op mij :D, bewijst ook hoe slecht sommige mensen met predators zijn want zeker 3 van de 5 had hij een double kunnen pakken als hij niet op mij mikte maar op me teammaten. score 12-11 gelukkig nog net positief.[/QUOTE]

    Dan moet je iets slimmer denken. Of je gaat snel ergens schuilen, in een huis/grot ofzo. Maar op een map als afghan zijn weinig schuilplaatsen. Ik merk altijd dat als je het dichtst bij de predator op de kaart loopt (komt er een tekentje op de kaart van een predator) dan wordt je het meest geraakt.
    Dus ik zorg altijd dat ik daar snel wegren. De mensen die een predator gebruiken zien meestal als eerst het gebied onder de predator en gaan ze daar ook het meest naar toe. :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 apr 2010
  20. Munnie

    Munnie Guest

    hoeveel pech kan je soms hebben.
    gisteren in afghan heeft de tegenstander in totaal 5 predators op ons gegooid.
    alle 5 op mij :D, bewijst ook hoe slecht sommige mensen met predators zijn want zeker 3 van de 5 had hij een double kunnen pakken als hij niet op mij mikte maar op me teammaten. score 12-11 gelukkig nog net positief.[/QUOTE]

    Dan moet je iets slimmer denken. Of je gaat snel ergens schuilen, in een huis/grot ofzo. Maar op een map als afghan zijn weinig schuilplaatsen. Ik merk altijd dat als je het dichtst bij de predator op de kaart loopt (komt er een tekentje op de kaart van een predator) dan wordt je het meest geraakt.
    Dus ik zorg altijd dat ik daar snel wegren. De mensen die een predator gebruiken zien meestal als eerst het gebied onder de predator en gaan ze daar ook het meest naar toe. :)[/QUOTE]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina