1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Munnie

    Munnie Guest

    Dan moet je iets slimmer denken. Of je gaat snel ergens schuilen, in een huis/grot ofzo. Maar op een map als afghan zijn weinig schuilplaatsen.
    Ik merk altijd dat als je het dichtst bij de predator op de kaart loopt
    (komt er een tekentje op de kaart van een predator) dan wordt je het meest geraakt.
    Dus ik zorg altijd dat ik daar snel wegren. De mensen die een predator gebruiken zien meestal als eerst het gebied onder de predator en gaan ze daar ook het meest naar toe. :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 apr 2010
  2. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik een predator zie aankomen en ik geen cold-blooded heb, ren ik weg van de mensen waarbij ik dichtbij staan zodat er minder kans is dat ik geraakt word.
     
  3. Munnie

    Munnie Guest

    Oja, dat was ik nog vergeten :+.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 apr 2010
  4. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu jullie het over predator's hebben, gister speelde ik S&D in highrise, 3e en laatste ronde had ik een predator. ik knal die predator bij de spawn ( boven door de raam het kantoor in ), en geloof het ofniet iedereen ( 6man ) allemaal dood ! en uiteraard hadden we gewonnen, was tevens van een clan, die jullie misschien kennen : god

    Naja Dat was toch wel de wreedste predator die ik ooit heb geknalt in mijn mw2 carriere :9 :eek:
     
  5. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    wel vreemd dat ze alle 6 in de buurt van dat raam blijven als ze weten dat er een predator komt. Toch nice though.
     
  6. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.736
    Leuk Bevonden:
    9.035
    De meeste vinden altijd wel dat ze safe zijn als ze in een gebouw zijn dus vandaar dat ze bleven staan denk ik
     
  7. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies, naja ik zelf zou ook rennen als een gek, maarja ze zaten er raar genoeg allemaal ( ze waren niet alle 6 zichtbaar hoor, 2 daarvan waren cold-blooded, maar ze stonden dus wel in de buurt haha , en de rest zat met sniper + thermal te campen geloof ik
     
  8. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe ik ram juist mijn pred op de runners! lekker irritant, denk je weg te rennen en dan krijg je hem nog op je kop.
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik probeer altijd de mensen met cold blooded te spotten :+ Dubbele pret als je die te pakken krijgt met je predator
     
  10. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja haha dan hoor je ze vloeken jongen, trouwens valt het jullie ook op , dat de meerderheid van de gamers vooral ( na mijn mening vrij jonge en brutale engelse kinderen zijn ) ??

    Niet dat ik er veel last van heb, ik mute ze altijd,
     
  11. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    op xbox heb ik alleen friends aan op voice. dan hoor je geen hond op je vrienden na. heerlijke optie. zit in de privacy instellingen op xbox.
    op pc standaard voice uit van MW2.
     
  12. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    ja echt geniaal bedacht |:-


    dat is dus mijn punt, goed lezen jongens, denken jullie nou echt dat ik 5 keer heb zitten wachten op die predator, duuuuh.
    daarom zeg ik ook hoeveel pech, gewoon 1 keer werd ik ergens buiten bij gespawned A en toen kwam die al, bij C gespawned 2 kills gepakt en toen kwam er weer eentje...enz

    op afghan kan je rennen wat je wilt maar als je niet in de buurt van de grot zit of de bunker heb je pech.
    mijn punt was dat die predators een paar keer op mij gemikt werden terwijl ze makkelijk 2 of drie kills tegelijk konden krijgen als die niet op mij mikte, dus dom van de tegenstander en gewoon pech van mijn kant.

    oh ja en omdat mijn teammaten continu bij C of A zaten te campen werd ik daar gespawned, ze probeerden allemaal te snipen maar konden het blijkbaar niet.
     
  13. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is wel beter idd, ahah maarja die optie was ik eerst dus aan het zoeken, want ik hoorde niemand alleen me friendlist, ik dacht toen dat me headset kapot was:9
     
  14. Fatih06

    Fatih06 Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    nou we het tog over prodetors hebben...
    Hebben jullie ook af en toe als of het lijkt dat jullie prodetors weg geduwd worden?
     
  15. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Jazekers, best vervelend soms. Knalt hij bijv in Highrise net op het dak van het gebouw in plaats van der voor. :+
     
  16. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is Luke Skywalker :D.
     
  17. Gregel

    Gregel Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, nou ik geef ze dan een staaltje belgische brutaliteit in het nederlands, lmao als ze dan zeggen dat ze het niet verstaan en aan iedereen vragen wat het betekent :D
     
  18. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Wil dit zo graag weer spelen gewoon. Maar m'n nat staat opeens op strict gewoon. Zo irritant. Heeft het een jaar goed gedaan, nu weer op strict en krijg hem niet meer open. Balen.
     
  19. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu level 48 oid en heb deze prestige zowat alleen maar met de Famas gespeeld met af en toe wat snipen. Lijkt wel alsof ik het totaal ben verleerd :confused:,
     
  20. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb ik ook hoor, n00bs lopen me gewoon keihard af te maken. Jemig.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina