1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien zijn het dan toch geen nOObs :p
     
  2. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net weer ontdekt wat voor een geweldige gamemode demolition eigenlijk is.
    Het is één van de weinige gamemodes die spannend is èn je verdient er lekker veel EXP mee. :)
     
  3. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19

    Komt dat door de matchmaking? Want ik voel me ook echt ingemaakt en ik ben maar iets verder in de prestige dan de hiervoor gereageerde members.
     
  4. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel Demolition bijna altijd met sprintclass + silenced ump. Dat speelt zo lekker he, niet normaal gewoon. Heb vaak gewoon ontzettend veel kills zonder dat ik het merk, had laatst gewoon 46 kills. Fucking awesome.
     
  5. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19

    NVM, ik heb in alle potjes bijna mijn killstreaks kunnen gebruiken. Laatste potje zelfs alle drie gehaald terwijl ik in Final Stand zat. Heerlijk.
     
  6. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Speel laatst eigenlijk alleen nog maar search and destroy, puur vanwege dat alle gametypes over genomen zijn door "n00btubes" en RPG's en dergelijks.
    er vliegen meer explosies om mijn oren dan kogels en dat kan niet goed zijn!
    Mw2 is een leuk spel maar ik vind 1 leuker omdat je daar meer kan knallen ipv dood gaan aan weer een n00btube.
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Demolition is het ziekst om te spelen met een team van vrienden..
    Ik heb met 5 andere telkens samen gespeeld en zo uiteindelijk een winstreak gehaald van 108 :p
    Hoeveel mensen er constant leavde, echt niet normaal
     
  8. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    omg ik heb net een challenge gehaald waarvan ik niet dacht hem ooit te zullen halen.
    All Pro :D Gehaald met de spas-12.
     
  9. TruthLies

    TruthLies Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Gratz! :thumbs:
     
  10. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    :lol: Ik ook vandaag met SPAS :+ Loop een trap op, komen 2 vanaf. Bam 2x headshot :+
     
  11. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Normaal post ik nooit scores maar deze:

    TDM 51-2-2 op Wasteland met een killstreak van 498) Niemand die een rocket launcher had om mijn chopper de lucht uit te knallen. Heerlijk al die hitmarkers:+
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Nice! Ik kreeg hem toen ik voor het eerst een sniper op pakte. Ik deed 1 schot, en dat was direct 2x headshot 8)
     
  13. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Ja inderdaad, hij lijkt onmogelijk maar toen opeens was ie er ook voor mij.

    Op Afghan met de FAMAS.
     
  14. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt inderdaad sinds ze third person cage match eruit hebben gegooid dat in alle andere gamemodes er nog meer bommen en granaten je om je oren vliegen.

    Kom nu ook in de meeste potjes van die zielige boosters tegen. Gisteren zaten er weer twee in dat kleine steegje op Crash, vlakbij A bij Domination. Heb eerst de ene neergeschoten en ben toen voor die andere sukkel gaan zitten die er het hele potje niet meer uit kon komen. Zijn maatje kwam er elke keer weer aan om zich neer te laten schieten, maar nu door mij in plaats van zijn zielige vriendje. Haalde zo een leuke killstreak en die andere sukkel heeft het hele potje klem in de steeg gezeten hahaha.
     
  15. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind de nieuwe maps best leuk! Na een week spelen.
    Ben nu ook overgestapt van mijn standaard UMP class (/silencer, thumper, SoH, SP, Ninja) naar UMP silenced, .44 magnum/tactical knife, marathon, lightweight, commando.
    Had toenstraks zelfs een potje met 88 kills en zo'n 12 deaths met demolition. 4 Pave Lows. _O_
     
  16. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Ben weer helemaal blij met deze game. Snipen (L). Nergens anders voelt het zo goed. Er is een hoop mis, maar op onverklaarbare wijze stop ik er toch honderden uren in. Heerlijk.
     
  17. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Komt zeker omdat in geen enkel andere game je iemand kan doden met een sniper door in de dikke teen te schieten...:+
     
  18. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0

    muahah , inderdaad
     
  19. Goof R Dam

    Goof R Dam Goof R dam

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Dikke teen raken is toch best moeilijk
     
  20. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Is hier misschien iemand die tijd en zin heeft om mij te helpen met 69 sterren halen in Spec ops?
    Heb er al een aantal solo gehaald op veteran, maar sommige zijn gewoon echt niet te doen. :'-(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina