1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Zer0ch@os, ik heb vertrouwen in mijn sniping "skills" wanneer ik tegenover andere snipers online sta en dat ik bovenop uitkom, maar jij gebruikt gewoon een fucking aimbot, jij cheater! :+

    Het zou wel tof zijn als er een Snipers only playlist zou komen, net als in Halo}:]
     
  2. White Muscle

    White Muscle Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad zou zo'n Sniper only lobby wel leuk zijn, dan eindig ik ook nog eens onderaan:lol:
     
  3. Sabet

    Sabet Hangmat

    Berichten:
    277
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe meestal met een paar vrienden private match. Alleen we doen wel quickscope/no scope/throwing knife.:9 Is altijd wel leuk
     
  4. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat doen wij ook, maar iedereen haat mij omdat ik vrijwel altijd bovenaan eindig\o/. Ik moet daar maar om lachen.
     
  5. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Hehe, zullen we dat nu doen?:+
    Heb toch niks beters te doen!
     
  6. Sabet

    Sabet Hangmat

    Berichten:
    277
    Leuk Bevonden:
    0
    Met wie jullie dat dan, wil ook wel is een keer doen:) vind je het erg als ik j ff toevoeg zero?
     
  7. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Voeg maar toe hoor (Y). Weet niet of we dat nu gaan doen. Meestal spelen we Search, Cap flag, FFA.
     
  8. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    WTF gelijk 3 vriendverzoeken. 8)
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    En ook nog eens 3.333 posts :eek:

    Hoe zit het nu inmiddels met al die gemodde servers? Er waren periodes dat het er hier vol mee stond maar de laatste tijd lees ik er eigenlijk niets meer over.
     
  10. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Zolang er een p2p server systeem is, zijn er modded servers en dat soort shit.
     
  11. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er echt al 2 maanden geen één tegen gekomen. Enige gemodde servers waar ik in kwam waren van die speed matches.

    Speel nu trouwens normale Search & Destroy met een FAL en wat een ziek wapen is dat. Wordt er wel vaak van verdacht dat ik modded controller heb, maar ben gewoon snel met m'n vingers denk ik:+
     
  12. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    De keren dat je wél dood gaat is het door zo'n random dinkie. En speelde 4 potjes. Die andere twee had ik 13-10 en 26-10 door die kutnoobtubes/random grenades/thumpers.
    Mgoed. Hoort bij het spel ofzo. Gay.
     
  13. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Eens.
     
  14. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelfs op Hardcore S&D lopen ze alleen met die dingen te schieten :emo: Het potje begint en het eerste wat ze doen is naar de andere spawnplaats richten en andersom. Kogels vliegen gelijk om je oren.
     
  15. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Vervelende is dat het nog werkt ook. Ik pakte ook maar mn Noobtube erbij op die Salvage ofzo (? nieuwe map met autokerkhof), knalde naar hun spawn en had gelijk 4 kills met 1 schot.. Belachelijk.
     
  16. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch werkt Blastshield prima tegen noobtubes. Tegen elke wapen of perk is wel iets wat het countert (Is dat een goed woord?). IW heeft besloten dit soort dingen in de game te stoppen, en daar hebben we het dus mee te doen.

    Het enige wat je niet kunt counteren voor zover ik weet is Ninja Pro, ook met SitRep Pro hoor je ze niet aankomen. Helaas...
     
  17. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Zo, vandaag zo'n 10/12 uur gespeeld. Ziek, ik weet het! Maar wel heel veel lol gehad, daar gaat het om. Zo vaak komt het gelukkig niet voor dat ik een hele dag plichtvrij ben, ga ik het er even van nemen ook. S&D met maten_O_.
     
  18. White Muscle

    White Muscle Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Was weer zéér gezellig vandaag \o/.
     
  19. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb werkelijk nog nooit zoveel S&D games achter elkaar gewonnen! De tegenstanders bleven maar weggaan en gingen ragequiten:lol:
     
  20. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    En hoeveel levels ben je verder :9 ?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina