1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Als je het goed doet gaan ze al in 1 burst dood, mits alle drie de kogels het lichaam raken :D
     
  2. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    In de bovenborst of het hoofd dan wel.
     
  3. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ok, maar meestal als ze rennen en ik vuur dan mis ik er vaak 1, dus moet je nog een keer schieten. maar idd, vaak lukt het ook met 1 burst.

    haha in het begin dacht ik dat ie gewoon automatisch was dus drukte de trekker in.. 3 kogels eruit, had ik nog een keer kunnen schieten maar ik had de trekken nog ingehouden.. hoe slecht :p
     
  4. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, boeiend, iedereen moet in het begin het een en ander uitvogelen.
     
  5. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    true, en beginnen als rookie tegen ervaren mw2'ers is natuurlijk nooit leuk.

    toch! ik blijf erbij dat bad company 2 stukken leuker is! ik was met mw2 op een gegeven moment aan het proberen om die helicopter aan de praat te krijgen, lukte helaas niet :+
     
  6. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik weet niet hoor, ik heb sinds gisteren ook Bad Company 2 en dat heb ik vandaag ook best wel even gespeeld, maar eigenlijk vind ik Modern Warfare 2 tot nu toe leuker :).
     
  7. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Infinity Ward geeft Activision de schuld van hoge prijs map pack

    De website Kotaku kwam tijdens de PAX Infinity Ward's Robert Bowling tegen, en stelde hem de grote ham vraag waarom de Stimulus map pack 1200 (€15) moest kosten. Volgens hem is deze (te) hoge prijs door Activision bepaalt en heeft Infinty Ward hier verder niks mee te maken.

    Ook vertelde Bowling dat het moeilijk was om Crash en Overgrown te porten naar Modern Warfare 2, wat een rare uitspraak is aangezien hij pas geleden in deze podcast van Major Nelson vertelde dat het overzetten kinderlijk eenvoudig was. Hoe dan ook aanstaande dinsdag zullen duizenden gamers de Stimulus map pack gewoon aanschaffen.


    http://www.xlife.nl/article.php?id=32857
     
  8. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    heb een LE40S650 van samsung en heb gevoel dat er toch een lag in zit als ik cod online speel.. met andere games heb ik dit minder alleen met shooters... heb gamemode al wel aan staan maar kan ik dit nog meer verminderen?
     
  9. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Op een breedbeeldmonitor gaan spielen, de mijne met 2ms responstijd werkt perfect. Heb op mijn gewone breedbeeld tv dat ook, shooters ga ik niet spelen op die tv.
     
  10. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Komt vooral omdat COD op 60fps op de xbox draait (maakt het beter merkbaar). De meeste shooters op consoles draaien op 30-40fps. Wat je kan proberen is allerlei beeldvebeteraars (dynamic contrast, noise reduction etc.) lager te zetten of uit te schakelen.


    @Zer0ch@0s,

    Responstijd heeft de maken met de omschakeling van een pixel en is te klein om merkbaar te zijn. Een lagere responstijd geeft alleen scherper beeld bij bewegingen. Inputlag is wat belangrijk is. Dat is namelijk te tijd van wanneer het beeld binnenkomt op de monitor tot het getoond wordt.
     
  11. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    is dynamisch contrast hoger niet beter beeld? dan uit?
     
  12. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Nee.

    Dynamisch contrast is verschrikkelijk. bij Gears of War 2 is bijvoorbeeld alles blauw omdat hij het zwart te donker vindt. daar gaat je sfeer.
     
  13. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    ok moet dus dynamisch helemaal uit hebben voor snelste spel? dat de lag een beetje minderd
     
  14. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Je moet het gewoon uitschakelen of tenminste op low zetten.

    Op welke resolutie speel jij trouwens? Hem instellen op 1080i kan ook lag geven.
     
  15. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    nee speel gewoon 1080P
     
  16. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    He jongens bespreek dit in een ander topic ofzo. Of ga liever prive of op msn verder met jullie onderwerp dat niet over MW2 gaat....
     
  17. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie ben jij om te oordelen of het wel over mw2 gaat of niet:confused:
     
  18. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    gaat wel over mw2 vriend, lees beter
     
  19. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat primair niet om MW2 en is voor de overige lezers niet interessant. Er is een apart topic voor dit soort zaken.
     
  20. hotymoty

    hotymoty Active Member

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het met lukeman eens
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina