1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel misschien dat je hem kan gebruiken bij callsign updates ofzo
     
  2. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19

    Bedankt voor je antwoord. De eerste situatie zou weleens handig kunnen uitkomen.
     
  3. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn best wel veel mensen die zo spelen, heb het zelf ook wel eens geprobeerd en het kan wel werken. Nadeel is dat je geen secundaire wapens hebt en je een tijdje kwetsbaar/weerloos bent bij het veranderen van class.
     
  4. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het maar een beetje zwak om eerlijk te zijn, sowieso moet je dan helemaal gaan onthouden en rekening mee houden wanneer je door moet switchen, ik ga dan liever gewooon voor de volle mep.

    Zit nu op nuke nummero 6, ik weet steeds vaker die 7 kills tot harier te maken, en als je die eenmaal hebt en je zit veilig dan is die nuke de helft van de keren al binnen. Had er gister eentje op FFA Karachi, met zo`n 7 heli/harrier kills, 3 claymore en iets van 15 ump45 kills. Was er blij mee moet ik zeggen!
     
  5. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Zijn nu bezig om een hoge winstreak te halen.
    Vriend heeft al een 60 winstreak, gewoon legit.
    Sabotage en dan vol voor de bom gaan en teamgenoten hebben UAV's en helpen elkaar steeds. :D
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2010
  6. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat je bedoelt; ''Zijn nu bezig om een hoge winstreak te halen''?

    Maarja, W/L boeit me de laatste tijd meer dan K/D. K/D blijft gewoon 2.24, maar speel sinds een week of 3 weer actief MW2 met 4 vrienden en Search blijft dan zo geniaal. W/L is van 0.51 naar 0.60 gegaan, dus best prima
     
  7. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Ben tot de conclusie gekomen dat SND in je eentje echt heel kut is. Zonder een goed team raak je zooo gefrustreerd. Argh.
     
  8. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    TJeetje ..... al die killstreaks hiero ..... word jaloers.....

    gister had ik voor mijn doen me beste potje ooit.

    Rundown , binnen 3 seconden 5 kills, met de predator 3 kills en zelf nog 1 gemaakt. Allemaal binnen 10 seconden, dus had ik de hele team gekilled.

    Kreeg een leuke tag ervoor: OMNICIDE ...... (de samurai met dan de tekst OMNICIDE)

    Oh oh oh wat was ik blij,,,,, uiteindelijk geeindigd met 21-2. Voor mij doen heel wat !
     
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Oh die heb ik zelf ook al. Ik dacht dat je omnicide kreeg voor 5 kills met een predator. Althans toen kreeg ik hem 8) Met The Grim Reaper (oid)
     
  10. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik ben best wel slecht....... :lol: In het begin heb ik veel FFA gedaan en daarom krijg ik nooit meer een goede k/d ratio. Zit momenteel op 0.70 geloof ik......

    Wat betreft speelstijl....
    Ik ben een runner, maar gister heb ik toch een heen en weer gelopen op een kleine stuk gebied. Ik moet leren om geduld te hebben en niet te gierig word voor een kill. Ik heb dan gemerkt dat ik dn sneller mijn killstreak kan behouden (dus niet doodgaan)

    Speel voornamelijk met ....
    Code:
    ACR (red dot)
    Stinger
    
    Semtex / of Claymore
    Stun grenade
    
    Sleight of hand pro
    Hardline pro
    Ninja Pro
    
    Of de
    Code:
    UMP45 (red dot)
    AA-12
    
    Semtex
    Stun Grenade
    
    Marathon Pro
    Stopping Power Pro
    Ninja Pro
    
    Iemand tips ? Kan beslist niet overweg met snipers.
     
  11. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Net een potje 21-1 SND op Overgrown, holy shit!\o/ Bijna alleen maar sniperkills ook nog. Jemig wat was ik blij, ik stop er gelijk even mee. Dit kan vandaag toch niet meer overtroffen worden zeg.
     
  12. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Tevens zat ik ook in een game met de volgende persoon:

    IW ADMIN

    HIj had ook een tag die ik niet eerder heb gezien........ Namelijk de knoppen van de xbox 360 controller.
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Is gewoon een mod. Hacker...
     
  14. DuuBz

    DuuBz Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel altijd snd met ne maat , en dan winnen we meestal wel, gewoon omda wij super goed kunnen samen spelen..
    Maar dan .. Ik begin echt wel 't schijt te krijgen op snd van ' ump noobkes '. Dan nog maar te zwijgen over al die 10e prestige hackers me al hun titelkes, en dan voor gene meter kunnen ze knallen. Iw has failed to me..
     
  15. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Is de UMP nu ook al noob? dadelijk kan ik nergens meer mee spelen..:emo:
     
  16. White Muscle

    White Muscle Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    UMP45 is niet n00b, maar word gewoon héél veel gebruikt in S&D 90% van alle gasten gebruiken hem.

    Ben zelf meer van Intervention/Barrett of TAR-21(_O_) tegenwoordig.

    Als ik echt ga rushen pak ik toch wel de UMP45 of MP5K.
     
  17. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de ump45 meer skill vereisen dan elke ander automatisch geweer in het spel, nouja misschien dat de mp5k nog net iets moeilijker te hanteren is.

    En @ Anubis, waar heb je die stinger voor nodig in je ACR class? Als ik jou was zou ik dan 1 neerhaal class instellen en dan overswitchen als er een chopper oid in de lucht zit. Ipv de stinger m93 raffica zou ik pakken, en op een ACR is stopping power denk ik ook wel nodig in de duels want ACR is van zichzelf al niet zo sterk.

    Enige guns die geen stopping power nodig hebben zijn naar mijn mening alle submachine guns, tar-21, scar-h, AK47 en de FAL.

    Bij die andere class zou ik in plaats van red dot sight, silencer op je ump doen, dat vermindert de recoil èn je bent onzichtbaar op vijandelijke radar.
     
  18. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou ik geef mijn nukes maar op, elk potje waar ik een choppergunner haal halen ze me binnen 5 kills neer. Dan wordt het gewoon onmogelijk.
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    M21 EBR FMJ
    M93 Raffica silenced
    Claymore
    Sleight of hand pro
    Stopping power
    Ninja Pro
    beste klasse ooit _O_ ipv fmj kan je ook silencer op je m21 doen, dat is ook heel fijn..

    Daarnaast is de
    Tar 21 FMJ/silencer/ Groter magazijn
    ik doe bij de tar altijd stinger ivm cold-blooded maar je kan ook shotgun ofzo doen.
    Semtex
    Scavenger pro
    Stopping power/ Cold-blooded
    en hier wat je leuk vind
     
  20. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    M21... dat ze dat nog een sniper durven the noemen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina