1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik speel al jaren COD en ondanks dat MW2 z'n fouten heeft is er geen enkele, BETERE Moderne shooter. Bad Company 2 is vet, maar dat kan je totaal niet vergelijken.

    :+ Hier, heb je +10 op je Common Sense
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Als die DLC voor Black ops uitkomt koop ik m gewoon. Merk dat hoeveel andere spellen ik ook koop is toch altijd weer terug kom bij COD.. Enige wat daar denk ik verandering in kan brengen is een return to form van Rainbow Six (vond vegas 2 maar tegenvallen)
     
  3. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze nou in die DLC ook een No-killstreak mode doen / of de mogelijkheid om public games aan te maken dan koop ik em sowieso.

    Alleen extra mappen doe ik het niet meer voor, stimulus vond ik een beetje afzetterij namelijk. Salvage en Crash waren wat mij betreft de enige verrijkingen, en dat voor 15 euro -.-
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Of een no-explosives mode zoals in GRAW 2

    ik zou zowieso wel €15 willen betalen als ze One man army eruit halen :+
     
  5. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad!
     
  6. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    En shotguns weer primary's maken en de UMP een beetje nerfen en gewoon pistols weer als standaard secondary maken en de ACR terugslag geven en de SCAR-H nerfen en noobtubes eruit halen en de chopper gunner gun een cooldown geven en SPAS 12 een klein beetje nerfen en OMA tubers eruit en harries nerfen en assault rifles naar de tar 21 balanceren halen en hackers bannen en en en en en

    Ik vind MW2 een leuk spel, maar het is moeilijk om te beweren dat het perfect is (om het zo maar even te zeggen):+

    En excuseer me voor mijn Nederlands.

    edit: kwam net trouwens dit tegen. Handig om te zien hoe sommige iron sights afwijken.
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2010
  7. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke vind je zo afwijken dan?

    Edit;
    Mm nu ik het zo nog eens bekijk is het inderdaad wel handig om te weten dat deagle een kleine afwijking naar rechts heeft. Voor de rest is het niets nieuws lijkt me
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2010
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Als er ooit een spel komt als Rainbow six vegas gooi ik MW2 GELIJK in de prullenbak *) dat spel was echt zo ongelovelijk gruwelijk
    Oh ik zou echt commando, thermal en danger close eruit willen hebben geck 8)
    HBS boeit me niet, ik gebruik toch altijd ninja (silent footsteps\o/)

    En ohja @ mappack: ik ga echt niet 15 euro neerleggen voor nog een goor afzettertje...
    Ook nog dat ze zeggen: het werkte ook bij die vorige mappack :{
    ja als je allemaal dingen belooft en vervolgens niet doet werkt het de eerste keer wel maar de 2de keer mooi niet.
    Ik ga lekker black ops kopen en daar alle DLC voor kopen want ik was ook erg blij met de DLC in cod 5
     
  9. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah search en destroy is echt een lekkere gametype, vooral ook goed voor je XP. Iemand nog speciale tips? Behalve "ren niet als een kip zonder kop naar de vijand" wat je nog al te vaak ziet gebeuren..
     
  10. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Probeer te leren welke paden rushers nemen want die zijn in mijn ogen het meest gevaarlijk, deze gasten kunnen binnen no time bij je spawn zijn en je hele team uitmoorden als je niet voorbereid bent. Leer "choke points" waar je weet dat mensen langs lopen en bljf deze met regelmaat checken.

    Gebruik claymores(tenzij je een rusher bent) om je flank te dekken, je wil niet onverwacht in je rug worden gekilled.

    Nog een tip is wanneer je bij de plant site aan komt en de bom probeert te defusen dat er ALTIJD iemand staat te campen klaar om jou te doden, dus gebruik je UAV goed.

    over UAV en air support gesproken gebruik ze niet altijd direct aan het begin van een ronde, mensen kunnen alsnog naar een coldblooded class wisselen. Ook een goede tip is om bijvoorbeeld een harrier/pavelow te gebruiken wanneer je de bom hebt geplant, nu zijn ze geforceerd om uit hun gebouw te komen maar je air support pakt iedereen die de bom wil te defusen.
    Air strikes wel in het begin van een ronde gebruiken.

    Ga NOOIT met z'n tweeën tegelijk naar de bomb site of bom wanneer die is gedropped, dus als je teammate wordt gedood is de kans groot dat de camper nu zijn positie heeft verraden en jij hem kan flanken.

    Druk op back om te kijken hoeveel mensen van het tegenteam nog leven(er staat een dog tag voor hun naam)

    Gebruik een silencer wanneer je kan, je hoeft geen coldblooded class in de 1e ronde te gebruiken, let op als de tegenstander een care package heeft en switch naar een class met stinger voor de zekerheid etc.

    Door vaak S&D te spelen krijg je ervaring en dat is toch het meest belangrijke in deze gametype.
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2010
  11. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt helemaal! _O_
     
  12. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik een ander speltype doe dan Search, stress ik hem altijd helemaal omdat ik dan weer gekilled word door campers, noobtubes, spawncampers, chopper gunners etc. Search en CTF zijn imo de enige leuke speltypes
     
  13. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19

    Hier heb ik zelf dus ook heeel wat aan. Dit was voor mij een frustratie. TY.
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2010
  14. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Top, bedankt! Binnenkort die claymore maar gebruiken, kan je toch af en toe een mooie kill erbij snoepen denk ik. Momenteel gebruik ik tar-21, bling met silencer en HBS, Ninja en cold-blooded. Toch nog maar een extra class aanmaken voor de eerste ronde..

    Het enige probleem bij S&D is dat je nog meer dan bij andere gametypes geluk moet hebben of je in een slim team zit. Soms lopen die gasten echt met ze alle te rushen, terwijl je moet verdedigen... Of gaan ze maar 1 van de 2 punten verdedigen (bij Estate bijvoorbeeld).
     
  15. Viva La Vink

    Viva La Vink Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat Mw2 Multieplayer echt gewelig dit maar het is zo frustrerend om door een fucking painkiller gedood teworden of door commando of One man army en dangerclose gedood teworden.

    Ik weet niet of een van jullie het een beetje hebben gevolgt met ene Muzzafuzza hij heeft een video gemaakt waarin hij op een plek blijft de hele Domination match en Noobtube schiet op de vlag C en krijgt een Nuke.Deze video was bedoelt voor Robert Bowling de Community manager van Call of duty en hij heeft hier op geantwoord.
    ↓ Video ↓

    Video van MuzzaFuzza: http://www.youtube.com/watch?v=laKoPTEHOic&feature=related

    Video Antwoord : http://www.youtube.com/watch?v=zJ-VS_iZDho

    Robert Bowling heeft een maand geleden antwoord gegeven dus......komt er nog wat van?
     
  16. Barloef

    Barloef Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er in de tegenpartij iemand naar z'n killcam zou kijken dan was dit filmpje nooit gemaakt. Als het andere team natuurlijk bekenden zijn, die vooral niet naar de spawnplek mogen komen omdat anders het filmpje mislukt...
     
  17. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Tuurlijk gast.. ik zelf kijk nooit naar een n00btube kill. en ik loop nauwelijks naar die spawnplek. vooral niet in Domination.
     
  18. Barloef

    Barloef Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan ligt het niet aan OMA, maar aan jezelf als er dan eentje noobtubes in de lucht is aan 't schieten vanaf de andere kant van de map. Vooral in Domination is dat nu net belangrijk, want in elke map is er wel zo'n plek.
     
  19. MaasMaas

    MaasMaas Active Member

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet een moeilijke beslissing doen:

    ik heb 2 accounts op mijn xbox 360 (1 gwn en 1 voor EA)
    maar op de gwone ben ik met Mw 2 lvl 53 en op de EA account 1
    maar ik wil Skate 3 gaan kopen maar dan moet ik dat EA account want met dat gwone account kan dat niet
    maar op de gwone account heb ik net 3 maanden gekocht maar als ik Skate 3 wil kopen moet ik op de andere ook gold gaan kopen.
    wat zal ik doen:
    op het EA account verder gaan of op het gwone account?!
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    waarom heb je er uberhaupt 2?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina