1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik moet eigenlijk keihard studeren deze tijd, maar ik ben werkelijk waar zoveel vrij dat ik maar lekker voor relaxen en gamen kies, straks het WK. Ik heb het gevoel dat ik het toch wel haal, zoals altijd:lol:.

Is Fuel een level zoals Highrise dan? Lijkt me wel tof, Highrise is een van mijn favoriete levels.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Highrise is kut =(

Anyway, gisteravond lekker zitten spelen, ging nog redelijk aardig, ik werd niet ingemaakt ofzo :p.
    En Terminal is toch zo'n leuk level. Kan me nooit inhouden om gewoon m'n AT4 te pakken en Danger Close pro. :lol:

Alleen jammer dat alleen in CoD iedereen gaat janken, bij oude games waren er zelfs complete servers speciaal ingericht op zulke potjes.

3. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Geef toe, een AT-4 met Danger Close is ook wel rete-irritant. Bah.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Zolang je aan de verkeerde kant van de loop staat wel :cool:

Alleen blijkbaar vinden de mensen in CoD het superirritant, alleen omdat ze doodgaan.. Mensen moeten realiseren, dit is een shooter, je hoort dood te gaan.
    Maar doordat iedereen je kd ratio kan zien, en hoe groter je KD, hoe dikker je digitale penis, doen mensen er alles aan om zoveel mogelijk kills te halen en zo min mogelijk dood te gaan.. Wat dus tot campen etc leidt, eigenlijk leidt het tot alle ergenissen die in de game zitten...
    Vroeger speelden we met z'n allen nog oldskool shooters die voor 1 dingen bedoelt waren: FUN. Tuurlijk, je wilde niet constant neergeknald worden en zo nu en dan ook kills maken, en als het even kon meer kills dan deaths, maar de wereld verging niet als je ff moest respawnen.
    Daarom had ik veeeeeel meer fun met Half Life en Return to Castle Wolfenstein, je speelde gewoon en zag wel waar het strandde.. Alleen het aantal kills telde. Dat zorgde voor dikke fun.
    Helaas is dat met de hedendaagse shooters plus bijbehorende stats niet meer mogelijk!

Laatst bewerkt: 31 mei 2010
  5. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Alles is mogelijk ,tis maar hoeveel waarde je hecht aan statistieken.

6. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ik geef niks om stats (K/D zit pas sinds kort op 1 en W/L is iets van een half omdat ik de helft van de potjes leave :+), maar ook ik vind het zo ontzettend poepirritant op neergeschoten te worden door iemand met een AT4 en Danger Close. Kom op, als je daar zin in hebt, zoek dan wat mensen die het ook tof vinden en ga in een private match, maar doe het alsjeplix niet in pubs.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ik vraag me af waarom niet?
    Het is toch dikke fun?
    Waarom maakt iedereen een probleem van.

Als je je controller kapot gooit omdat je door een shottie geheadshot wordt, heb je gewoon serious issues, dán moet je wat anders spelen.
    Niet als je gewoon beetje zit te kutten met grenade launchers 8)

8. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Omdat je zoiets nou eenmaal beter in private matches kan doen? Het is gewoon ontzettend irritant voor anderen. Ik zelf zou mijn controller er niet kapot om maken, ik zoek gewoon een ander potje, maar het is wel tering irritant om wanneer je lekker bezig bent, even kapot geschoten te worden door een random raket.

Tenzij je het natuurlijk leuk vind andere kapot te irriteren, maar wie is er dan de geen met issues?

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Dus als je een raket launcher gebruikt heb je opeens issues..

Het wordt steeds erger zo, mijn vermoedens worden alleen maar bevestigd :p.

10. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    nee, als je alleen maar bezig bent met danger close en raket launchers verneuk je de fun voor anderen. het vereist namelijk 0,0% skills. het feit dat je dat dan leuk vind moet je zelf weten, maar het slaat gewoon nergens op als je lekker bezig bent met een goede score en iemand je dan op zo'n manier killt. sommigen vinden het namelijk fun om een goede score te halen, jij blijkbaar niet dus kies je ervoor om het voor de rest te verpesten

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Inderdaad, daar wees ik dus net op. Het gaat tegenwoordig alleen maar om scores, jammer is dat.
    En het is niet zo dat ik 100% met AT's rondloop ofzo, denk iedereen waarmee ik gespeeld heb dat wel kan bevestigen.

12. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    daar is het spel toch op gemaakt. waar zou je anders voor moeten spelen, puur alleen voor de fun, dan gaat het wel snel vervelen. bij elk spel heb je wel een bepaald doel, ook vroeger was dat zo

13. hotymoty

hotymoty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    juist, de score

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Vroeger was dat het aantal kills of gewoon objective.
    Vind nu maar eens een potje waar echt IEDEREEN Domination speelt zoals het moet.
    Die vind je niet.
    Er zijn altijd wel mensen die weigeren vlaggen te pakken aangezien dat risicovol is.
    Ze moeten alleen het aantal kills laten zien oid, moet je dan eens opletten hoe iedereen gaat spelen.

En nog steeds geen automatische even teams? Dat is toch zo lame he :emo:

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Zo'n potje vind je inderdaad maar zelden :mad: Stomme is dat je het de ontwikkelaar niet kwalijk kan nemen want ze hebben het wel zo gemaakt dat de mensen die vol voor de vlaggen en objectives gaan veel sneller meer punten halen maar je blijft toch altijd mensen houden voor wie de K/D heilig is..

misschien moeten ze die stats maar niet meer tracken en alleen de Win/Loss ratio nog ranken :+

16. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Zou ik echt geen probleem vinden als de stats weg genomen werden.

Edit://

Ik zou ook veel minder problemen hebben met raketten en noobtubes wanneer bij het gebruik van een blast shield niet ook je UAV verdween.

Laatst bewerkt: 31 mei 2010
  17. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Vandaag op Terminal heb ik toch iets hilarisch gezien!
    Onderaan de roltrap zit een inkeping tussen de 2 glazen liftschachten en bij S&D zaten hier 3 gasten met een riotshield in verstopt. Bij het planten van de bom ging 1 van m'n teammates met zijn riotshield daarheen en klemde ze alle drie vast, 1 sprong omhoog en ik gooide hem dood met een flashbang(direct impact) Hierna kwam er een ander teammate met een semtex maar hij faalde en kreeg een suicide...

De overgebleven 2 riot shield gasten werden gewoon vastgeklemd tot de bom was ontploft, ik kwam werkelijk niet meer bij die ronde:lol:

18. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook wel eens meegemaakt. Gebruikte toen die standaard class Famas + Noobtube, waardoor ik gelijk triple kill had:+

19. MonkeyBrainsNL

MonkeyBrainsNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het double XP de hele week?? Net nog wel namelijk..

20. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ja ik had ook nog steeds. Wel chill toch?:p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina