1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Is ook onlogisch, normaal komen die dingen altijd mee met de update van de marktplaats. Dat was in ieder geval met Halo 3 en Gears 2 zo.:confused: Bovendien had ik er een vraagteken achter staan, wat aangeeft dat ik niet 100% zeker ben.:p

2. NL SSANNE

NL SSANNE Member

Leuk Bevonden:
    0
    Stelletje zeikerds (diegene die zich voelen aangesproken::FUCKYOU!)

WAAAAAAAAAAAAAARRROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM kan ik hier vragen stellen op het forum, terwijl NIEMAND erop antwoord???
    Gaat me niet erom HOELAAAAAAAAAAAAAAAAT de maps er zullen zijn, maar om WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR ik deze zou kunnen vinden. DAAR IK MAAR EOA DOMME SLET\o/ BEN DIE PAS EEN BOX HEEFT EN ER GEEN FUCKI V WEET (alleen hoe mw2 te spelen, en stimilus pack te downen en direkt weer te verwijderen) stel ik hier mijn vraag mja..

JULLIE HEBBEN HET ZO TE LEZEN VEEEEEEEEEEEEEEEEELSTE DRUK MET HET EEEEUWIGE GEZEIK EN GEZEUR EN GEZANIK OVER HOE "DIE ANDERE GAMER" ZIJN GAME SPEELT!!:x
    ALS IEMAND WILT SNIPEN, LAAT HEM! ALS IEMAND GAAT SCHIETEN MET BOMMETJES OP ZIJN M16A4, LET IT BE! BEN JE FUCKING JALOERS OFZO DAT DIEGENE MEER KILLS ALS JOU HAALT???
    en dan dat nog eeeeeeeergere gezeik over het zgnd CAMPEN van een ander, TERWIJL JIJZELF GVD STIEKEM OP DE CAMPING WOONT!!!O-)
    PFFFFFFFFFFFFF speel de game gewoon op jouw manier, en laat andere ook hun game op hun manier spelen!
    op de camping...

stelletje losers, als je het spel zo kut vind, waarom blijf je dan spelen???

3. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Kan iemand deze reactie voor me samenvatten. Ben gestopt met lezen na het 1e woord namelijk. BVD

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Geboortedatum: 23 juni 1984
    Leeftijd: 25

5. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Ik kan het niet lezen door al die kleurtjes en dikgedrukte!

6. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    STFU en anders zoek je het ff lekker zelf uit waar je die maps kan vinden..

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Mag ik wel je MSN Sanne, dan kunnen we een beetje leuk praten.
    Doei.

8. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Jij bent een totale waste van lucht. Het is een FORUM knoest. Daar praat je over hoe de "andere gamer zijn game" speelt. Wel een erg grappige post hoor, campen terwijl je op een camping woont. Wat ben jij geniaal. _0/:emo:

9. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Maps kun je gewoon kopen in de supermarkt. Zorg wel dat je nog microsoft punten op je gamercard hebt staan en vergeet ook niet je gamercard mee te nemen.

Is het iemand opgevallen hoe veel groter de range wordt van de al overpowerde SPAS12 wanneer je er een holo sight op zet?8)

10. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Grip + Holographic Sight = Akimbo 1887 ... -1 shotgun dan. Ziekelijk!

11. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ik had niet het idee dat grip veel verschil maakte qua range, natuurlij wel dat die accurater was. Daarom gebruik ik liever gewoon met alleen holo. Marathon, Lightweight, Ninja Pro en los gaan :9.

12. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik mis mijn Akimbo 1887's :mad: De SPAS is even sterk, de Rangers ook ...

God, wat mis ik dat rondhollen met die dingen... 61-3 :+

13. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    ff zonder te dollen , zijn de maps al te downloaden , ik heb net weer CoD MW2 aangeschaft , en ik denk dat ik beide mappacks ook ga halen.
    En hoop ook dat er een soort combi prijs komt van de 2 mappacks.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Die combi aanbieding hoef je nog niet te verwachten, dat gaan ze zeker niet rond de release van een mappack doen.

En ze zijn nog niet te downloaden, reken maar op een uur of 2 vanmiddag.

15. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is waar ja , zo snel doen ze ook niet nee, ze zijn niet dom.

Nah dan moet ik maar 2 x 1200 punten uitgeven , pfff !O-)

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Het is zeker niet onlogisch dat die eerste mappack nu in de normale modes terecht komt?
    Op de PC is het al zo, dus dan word je een soort verplicht om het aan te schaffen....

17. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    De maps zullen verkrijgbaar zijn op internet, als je naar www.mappackresurgencemw2.com gaat rond 8 uur vannacht zul je zien dat ze available zijn. Als ze dan nog niet werken, heb je meer kans in een van de C1000 supermarkten, die willen ze ook nog wel eens vroeger verkopen. Werkt dat niet, ga even naar www.xbox.com en download even zo'n progje, "resurgencemappackdownloader" heet die. IW heeft dat namelijk aangekondigd, door grote problemen bij de launch schijnt het dat deze downloader heel wat problemen bij je weg zal nemen.

Iig, ik vond je reactie fantastisch, keep up the good work man! Wat een post:b:.

18. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    De eerste mappack is al weken/maanden (weet niet wanneer hij uitgekomen is) in de normale gamemodes hoor. Je wordt niet verplicht om ze aan te schaffen, want als je zonder wilt spelen kan dat ook. Als je met een team speelt, worden de nieuwe maps niet beschikbaar gesteld. Je krijgt dan een melding dat 1 iemand de maps niet in bezit heeft en vervolgens speelt iedereen gewoon de oude maps. Perfect toch?

Sorry voor de dubbelpost.

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hoop dat die nieuwe ook snel in alle playlists terecht komt. Niet dat het nou zo erg is om een paar dagen TDM op de nieuwe mappen te spelen maar ik zit toch vooral te wachten op het moment dat ik in 3rd person team tactical er mee bezig kan :)

20. leonverwer

leonverwer Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben écht benieuwd naar die nieuwe mappen, hoop dat ze leuker zijn als het Stimulus pakket. Want om eerlijk te zijn vind ik daar alleen Salvage een interessante map. Bailout vind ik gewoon een but map, en Storm is op zich wel aardig, maar die krijg ik zo ontzettend vaak voorgeschoteld, dat hij een beetje mijn neus uit komt.

Toen ik in ieder geval de trailer aan het kijken was leken trailerparc (zo heette die dacht ik) en Carnivalle me in ieder geval erg gaaf! Zit met smart te wachten!!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina