1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik ben juist vooral benieuwd naar Fuel. Die doet me erg denken aan die WaW map met dat vliegtuigwrak in de midden (kan even niet op de naam komen).

Die had ook grote open stukken en flinke gebouwen voor close combat. Waren altijd leuke afwisselende potjes op die map. Voor ieder wat wils.

Carnival en Trailer park lijken me redelijk standaard rush klasse mappen.

2. leonverwer

leonverwer Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu ook vol bezig met de AK. moest in het begin behoorlijk wennen omdat dat apparaat zo gammel is, en aiming daardoor een stuk lastiger ging als met de andere assault riffles, maar heb hem nu lekker door, en de kills lopen aardig op :) Sta inmiddels ergens op 'n goede 1600 kills.

Gebruik een aantal classes:

AK47 silenced - RPG7 (irritant wapen, maar doe het puur om de titels te halen)
    Marathon
    Stopping Power
    SitRep (écht ongeveer de meest zinloze perk in mijn ogen, maar ja, ook daar wil ik de challenges compleet mee maken)

Scar H silenced - USP tactical knife
    Scavanger (ongeveer verplicht wanneer je met Scar H speelt!)
    Stopping Power
    Scrambler

UMP silenced - RPG7 (nogmaals, alleen om de challenges te halen)
    Marathon
    Stopping power
    Scrambler

RPD silenced - Striker red dot sight
    Slight of hand
    Stopping power
    Scrambler

Intervention FMJ + Thermal sight - PP2000 (heerlijke side gun!!!!)
    Bling
    Stopping power
    SitRep

M'n Favo run is en blijft echt zonder twijfel de Aug H bar, maar daar heb ik inmiddels alle challenges mee compleet, dus die heb ik ingewisseld voor de RPD.

3. leonverwer

leonverwer Member

Leuk Bevonden:
    0
    We zullen het gaan zien, ben in ieder geval zeer benieuwd! Er gaan overigens ook geruchten dat er nog een DLC zal komen met nieuwe wapens, killsstreaks en Camo's. Is er hier iemand die daar wellicht iets meer van weet?

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Die geruchten zijn er al sinds deel 4 maar daar is nog nooit iets concreets over gezien

5. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net die nieuwe mappack gedownload en zag meteen dat er ook een optie is om met alleen die stimules pack te kunnen spelen , gebeurd dit ook bij deze aankomende mappack ?

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Lijkt me sterk, dat bewaren ze wel voor een nieuw deel.
    Anders verkoopt die weer niet.

7. leonverwer

leonverwer Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik had er in ieder geval nog nooit eerder iets over gehoord. Zou het wel heel fijn vinden, weer wat nieuwe challenges waar we voor kunnen gaan! Ik zou de Dragunov en de Skorpion wel weer terug willen zien bijvoorbeeld!

8. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vond alle mappen wel cool/ salvage heeft ook mijn voorkeur maar vind bailout ook wel leuk met een rpg. hoop auto's en voer om neer te halen. vooral die vrachtwagen in midden heb ik standaard al 2 carbomb kills\o/

ik rpg me rot. zit nu op prestige veteran challenge 2358 kills, nog tot 2500 en dan is hij vol. en heb iets van 300 multi kills gemaakt.
    meestal als ik rpg is dat als iemand mij irriteert met tube. dan skill ik hem met een rpg:) heerlijk die raket.
    vooral domination. als ze vlag cappen een raket erop met danger close. zo keer 5 man in 1x opgeblazen:) hoor je ze wel vloeken maar ja, don't hate the player. hate the game.
    jammer dat ps3 en pc weer maand extra moeten wachten op de maps.

RPD met grip is top. schiet alles stuk daarmee. sight is goed zonder reddot. met grip kan je schaamteloos sproeien in 1 rechte lijn.

Laatst bewerkt: 3 jun 2010
  9. leonverwer

leonverwer Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan ga je met je multi kills niet erg hard moet ik zeggen! ik heb nu een aardige 700 kills met al 213 multi kills :)

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Wanneer unlock je de RPG ook alweer?
    Ik word mijn AT4 beetje zat, hoe komisch het eigenlijk ook is.

11. leonverwer

leonverwer Member

Leuk Bevonden:
    0
    Level 65.

12. hotymoty

hotymoty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat kan natuurlijk niet slimpie
    multi kils zijn 4 of meer en je hebt 213 multikills

213 x 4 = al 852 en ik denk dat je plaats van alleen maar multikils van 4 ook wel is van 5 hebben gehaald;)

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Die multi kills challenge bij de RPG is toch gewoon 2 kills of meer met 1 raket?

14. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    klopt.

15. leonverwer

leonverwer Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan wel wijsneus. Een multi kill bij je RPG is meer dan 1 kill met 1 raket. Dus 2 kills is met de RPG ook een multi kill. ;)

Wat zal m'n konijntje hoofdpijn hebben......

Laatst bewerkt: 3 jun 2010
  16. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe laat komen de maps nou?

17. White Muscle

White Muscle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee.
    Ze staan al wel tussen de playlist, maar je kunt ze nog niet downloaden.|:-

18. MaasMaas

MaasMaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zie dat je vandaag de recurgence map pack kan downloaden, nwa ik heb 3 weken geleden de stimulus map pack gekocht want ik wis nog niet dat de recurgence map pack uitkwam, maar nu kan ik nog alleen maar de recurgence map pack aanklikken maar niet de stimulus dus nu heb ik die stimulus bijna voor niks gekocht :mad:
    moet ik nu die nieuwe maps kopen?

(damn, wat een lang verhaal :p)

19. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Stimulus mappack zit al een tijdje in alle Gamemodes (rotatie) hoor. Als je bijvoorbeeld S&D speelt kom je vaak mappen als Bailout, Storm en Salvage tegen......

20. MaasMaas

MaasMaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat weet ik ook wel, maar jammer dat ze het niet allebei in het menu stoppen. dat had ik verwacht namelijk

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina