1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Livecodes is zeker betrouwbaar
     
  2. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, wat mis ik die RPG. Zo'n AT4-HS rocket is wel tof maar een RPG is gewoon veel leuker omdat je die nog een beetje scheef ziet vliegen. Gewoon toffer.

    M4A1 speelt echt tof, maar heb nu ook de tar unlocked en die vind ik ook best dope. Denk dat ik van de tar maar weer een rocketclass van maak alleen dit keer met de AT4.
     
  3. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel 2 keer vacant en 2 keer wordt de hele groep eraf geknikkerd. Beetje jammer.

    en het derde potje breekt ook na 10 minuten af.

    Ik wacht wel ff tot de hetze weer een beetje over is. Ik heb een uur gespeeld en 0 punten gehaald omdat de potjes drie keer na 10 minuten afgebroken werden... beetje jammer.
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2010
  4. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    ja dat had ik dus gisteren ook een aantal maal , maarja geen surprise ofzo want dat was te verwachten
     
  5. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Helemaal geen last van hoor? Gewoon eergister, gister en vandaag volop FFA en SND potjes kunnen spelen. Vacant met de ACOG sight is lachen:lol:
     
  6. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Speelde vanmiddag bij kameraad een potje in Vacant. En kwam daar volgens mij een Hacker tegen. Zijn killcam duurde 30 seconden en schoot met zijn Intervention alsof het een assault rifle was.
     
  7. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ben zojuist mijn eerste prestige ingegaan.

    Voel me net weer een noob met helemaal niks meer.

    Dat gaat lang duren voordat ik weer met de Tar/holographic sight mag.

    Pffff....... Hoe houden mensen het vol om meerdere keren prestige in te gaan ?
     
  8. Munnie

    Munnie Guest

    Aangezien sommige mensen meer dan 25 dagen hebben, dan kun je nog wel een x tot 10e prestige komen he?
    Zelf speel ik al 2 maanden niet meer maar heb wel 8 dagen gespeeld, prestige 3 en bijna 4.
     
  9. Munnie

    Munnie Guest

    Nieuw wapen gespot? Heb ik iets gemist? :+
     
  10. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Speel veel met runners class met UMP.54 of met de FAMAS, die kun je al vanaf het begin 8)
     
  11. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Sorry, op de map Vacant kan je met de Intervention avec le scope the ACOG hele goede scores halen.

    En in het geval van prestigen. In mijn geval is het vrij easy eigenlijk, vanaf het begin eerst de recon class heel veel spelen, bijvoorbeeld in een FFA of SND. Dan met de Famas/SCAR tot ik Sleight of Hand pro heb, dan de 2 snipers vol schieten en dan met Ninja Pro in SND spelen. Op een avond winnen wij echt 99% dus lvlen gaat heel erg snel. Van vrijdagmiddag tot zaterdagavond naar 46 gekomen (Y).
     
  12. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    FFA deed ik veel in het begin (toen het spel uitkwam) maar ik werd daar kapot geschoten.

    Met de FAMAS en andere 3burst wapens kan ik niet overweg. Sniper rifles kan ik helemaal niet mee overweg.

    Sinds ik mijn eerste prestige ben ingegaan , is het behoorlijk slecht bij mij....

    Potjes van 2-12 / of 5-14 zijn nu standaard .. . . . heb er nu al spijt van.

    Ik mis mijn scavenger pro/stopping power pro en ninja pro... incl tar-21/holo en aa-12/grip . . . . . fock .... dat wordt een lange weg voor mij.

    Wat ik ook doe, de verhouding van KILLS/DEATHS is bij mij nog steeds negatief. Zit nu op een ratio van 0.7 k/d waarvan 400 potjes gewonnen en bijna 700 verloren.....

    Ik weet niet wat ik fout doe en dit wordt echt irritant. . .normaal heb je in een spel dat je beter wordt, maar bij deze spel heb ik dat niet....... focking irritant.
     
  13. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    ach als je ff voor die wapens en perks gaat heb je die in 1-2 dagen weer verdiend, en je moet denk gewoon ff een wapen vinden wat je fijn vind spelen, ben ook net weer in prestige gegaan en weer wat andere wapens geprobeerd en dat ging gewoon kut, ik blijf bij scar-h
     
  14. Fatih06

    Fatih06 Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een hele lange tijd niet meer gespeeld vandaag heb ik hem er weer ingedaan ik kreeg een update en daarna wou ik weer ff de boel ownen met mijn .50 maar het blijkt dat die niet meer zo goed is ik moet minimaal 2 keer op imand schieten met stopingpower tot dat die gene dood is komt dat door die update ofzo heb ik wat gemis?

    srry voor de zin die geen koma's of punten bevat :$
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Denk dat je gewoon pech had dat je in rooms met matige verbinding zat. Er is niks aan de wapen balans veranderd in de laatste update.
     
  16. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    nee soms zijn wapens gewoon gek, ik moest vanmiddag ook iedereen 2 of zelf 3 bursts geven met famas en anders is het bijna altijd 1
     
  17. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Zijn de ramen in de map Strike bugged ofzo ? ? Kogels gaan er maar niet doorheen. Je hoort wel het geluid dat ze kapot gaan maar ze blijven heel. Fucking space. Is vandaag 2 keer gebeurt.
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2010
  18. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog meer leipe dingen, in fuel is en weer een rots waar je in kan, iemand uit mijn potje had 16-0 en ik vroeg me af waar hij zat en toen later spawnde ik daar en zag allemaal kogels op me komen maar geen mannetje allen een rots naast me, met een groene pijl erin kijken en schietend naar mij.

    En bij Carnival denk ik dat er iemand onder de grond zat, ik had uav aan staan en ik was op dat open stuk bij actbaan heletijd 1 meter van enemie af en ik kon hem maar niet vinden en hij as ook niet op de achtbaan en het leek ook of ik van onder iemand een noobtube hoorde schieten en tegen de grond knallen.


    en zie hier...
    http://www.youtube.com/watch?v=8pxReIRoEYU
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2010
  19. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Kon eerst ook bij een rots op Afghan en toen heb ik er ook nooit problemen mee gehad, dus dat verwacht ik nu ook niet. Over een tijdje komt er een patch en dan is dat ook weer gefixed.
     
  20. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    In het begin gewoon met de recon/grenadier class spelen, beste classes tot lvl 10 in het begin. Blijf aan de buitenkant van de mappen, word je ook niet in je rug geknald, gebruik claymores als je die hebt en leg ze in je rug neer wanneer je meer naar het midden gaat. Probeer hoogtevoordeel te krijgen, gebruik een silencer als je in een FFA gaat, meest makkelijke manier om goede scores te halen. TDM gewoon bij je team blijven en niet voorop lopen, waar jouw team niet is is de vijand wel.

    Over het algemeen gewoon de chokepoints leren kennen en spots waar jij hun makkelijk vandaan kan killen en hun jou niet. Wanneer je een kill maakt bij een hoek waar 2 lange paden elkaar kruisen(denk aan Terminal bij burgertown) Hier komt bijna altijd iemand rennen en hier heb je voordeel van omdat je eerder kan inzoomen en wanneer je dicht genoeg bij de hoek bent is je hitbox ook kleiner.

    Zo zijn er nog veeeeel meer kleine dingen die je kunnen helpen maar wees eerlijk iemand die 2e prestige is heeft meestal nog niet genoeg ervaring opgedaan om echt effectief te spelen.
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina