1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb nu behoorlijk wat games gespeeld en telkens krijg ik van de nieuwe alleen de cod4 mappen, trailerpark heel af en toe en carnival en fuel nagenoeg nooit! Ben ik de enige ofzo want dit vind ik zeker niet tof gedaan van IW.
     
  2. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    kies je dan resurgence game mode?
     
  3. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me niet dat er bepaalde mappen 'meer' in de playlist aanwezig zijn, misschien gewoon bad luck.
     
  4. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik wil FFA, TDM of S&D Spelen, geen achterlijke demolition/sabotage/domination/headquarters Pro ofzo...

    Misschien inderdaad gewoon geen geluk gehad...
     
  5. leonverwer

    leonverwer Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Exact wat ik je vorige week stuurde ;) Die Aug H Bar is ook een zeer relaxt wapen. Persoonlijk mijn favoriete gun. Om de challenges een beetje compleet te maken ben ik nu bezig met:

    Vector Red Dot Sight.
    .44 Magnum Tactical Knife.
    Marathon pro.
    Lightweight pro.
    Ninja Pro.

    Al moet ik wel vaak nog enorm opletten dat ik met mijn magnum ook nog schiet, omdat ik de challenges wil halen. Ik ben behoorlijk van het knifen :)
     
  6. leonverwer

    leonverwer Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou je zeggen dat dat niet zo zou zijn, maar ook mij is het al eens opgevallen. Na de eerste Map-Pack werd ik helemaal gestoord van Storm, omdat ik die iedere keer weer kreeg, in verhouding echt veel meer als de andere mappen.

    Bij deze Map-Pack heb ik hetzelfde, maar dan met Vacant en Trailer Park. Wat ik dan niet erg vind, want die vind ik beide best tof, maar het moet niet zo vaak zijn dat zelfs toffe mappen me tegen gaan staan.
     
  7. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Dat heb ik ook zo vaak, soms knife ik wel is mis en dan moet ik eigenlijk schieten . . . . maar op een of andere manier blijf ik steken als een tazmanian devil en dan ga ik dood. :lol:
     
  8. TBY83

    TBY83 Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb die eerste mappack tijd geleden gedownload. Kan ik die nu verwijderen en in de toekomst gewoon weer "gratis" downloaden omdat ik um al een x eerder betaald heb?
     
  9. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja.
     
  10. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Volgens mij wel met een beperking. Net zoals bij PlayStation.

    Bij ps is het max 5x downloaden
     
  11. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, geen beperking.
     
  12. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ok, vaag ...... Komt van pas als je meerdere keren rrod hebt gehad.


    Gelukkig heb ik dat niet.
     
  13. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    zo leipe chopper gunner vanmiddag, ik zag 1 mannetje op open veld staan in overgrown, ik schoot 10 seconde lang op hem maar hij kreeg maar geen hits en toen was me chopper kapot:confused:
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    ERUIT ... NU!

    [​IMG]
     
  15. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    Zijn die mappacks echt zo kut?
    Ik heb 2 x 1200 punten gekocht om ze alletwee te kopen, maar als ik nu de commentaren hierover lees.
    Kan ik misschien best wachten op de yotg editie of komt die er nog niet meteen?
     
  16. UnExpected

    UnExpected Guest

    Ik heb ze ook beide en vind ze wel leuk hoor. Zitten maps bij die ik absoluut niet moet (storm bijvoorbeeld) maar mappen als Carnival, Crash etc. maken het goed.
     
  17. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Kijk online een paar gameplays en walkthroughs van de mappen, zo krijg je er een goed beeld van. Die GOTY editie zal nog wel even op zich wachten aangezien de PS3 ze pas volgende maand krijgt. hierbij komt ook nog dat het niet eens zeker is dat dit de laatste mappack is(wtf nog meer mappen voor 15euro8))

    ik zou de mappen gewoon nu kopen aangezien je toch de punten hebt en wat wil je anders ervoor halen? 2e mappack vind ik wel iets beter, en in tegenstelling tot velen hier vind ik Salvage wel een goede mapO-)

    De enige map die in mijn ogen slecht is vind ik Storm, maar zelfs daar erger ik me nog niet aan.
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2010
  18. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens. Ik vond die 1e mappack trouwens me geld niet waard, enige mappen die ik wel kan waarderen zijn salvage en crash. Met overgrown en storm als kutste mappen uit het hele spel.

    Heb de nieuwste map pack nog niet gekocht en ben ik ook niet van plan, dan zijn er bovendien ook teveel mappen als je het mij vraagt en dan kom ik nooit meer in een leipe FFA Wasteland / Afghan / Scrapyard.
     
  19. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    En hoe zit het dan eigenlijk als ik online speel?
    Word ik dan gegooid bij spelers die die mappacks ook heeft(wellicht van een hoger niveau) of word ik na elke wedstrijd in een andere lijst gezwierd?
    Spelen met vrienden die geen mappack hebben is toch geen probleem hé?

    Ja, ik weet het niet, eerste keer dat ik punten gekocht heb. Kon ze goedkoop op de kop tikken. Er zijn niet veel arcadegames die me interesseren eigenlijk, dus ja kan best deze mappacks kopen. MW1 heb ik toch ook niet meer in mijn bezit dusja daar heb ik die maps ook niet meer.
     
  20. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Als je de mappen koopt kan je voor een playlist kiezen waarin je alleen die gedownloade mappen krijgt(hier krijg je random gametypes). Wanneer je de standaarmodes zoals Free-For-All, Domination, Team Slayer etc gaat spelen worden die mappeen alleen in de circulatie gegooid als jij ze ook daadwerkelijk hebt.

    Jij hebt de mappen en nodigt een vriend uit om mee te spelen, hij heeft niet de mappen maar je wilt wel samen online, nu haalt het matchmaking systeem deze er gewoon tussen uit zodat jullie wel samen kunnen spelen.

    In CoD is er geen duidelijk ranking systeem die je paart met spelers van een gelijk level, dus jij als lvl1 die nog niet is geprestiged kan dus zo tegen een 10e prestige lvl 70 worden gegooid. Het schijnt wel zo te zijn dat het matchmaking systeem je paart naar scores(xp) maar persoonlijk heb ik hier niet al teveel van gemerkt.

    Het ligt er ook aan welke playlists je speelt en bijvoorbeeld in Search&Destroy kom je vaak best goede spelers tegen waar bijvoorbeeld in groundwar dit veel minder is.

    *Edit spul dat je ooit eens hebt gedownload zoals arcade spellen/maps etc en je hebt ze daarna een keer verwijderd dan kan je ze gewoon opnieuw downloaden dus echt kwijt ben je ze nooit.
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina