1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Neen dat schijnt het niet te zijn. Eveneens als 1000 nukes 8)
     
  2. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Verry nice indeed, bedankt voor de moeite!:thumbs:
     
  3. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Levelen gaat traag zeg 8)
    Bij WaW duurde ik er 12 dagen over om 10e prestige te zijn (ging tot level 65..)
    En hier zit ik al op 10.5 dag en ik ben pas 4e prestige level 40 (?), pff :+
     
  4. Roewlerd

    Roewlerd Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk hecht ik er niet zulke waarde aan welk level ofzo ik heb, maar moet wel zeggen dat ik het ook niet leuk vind wanneer ik bijvoorbeeld rang 70 heb, en om daar dan op te blijven staan zoals sommige wel kunnen/doen.

    Hihihi.. dus ergens streef ik toch wel naar een vorderende voortgang!

    Alleen zit ik met het probleem dat mijn zwager nog wel eens op mijn live profiel speelt.. waardoor mijn score's na de kloten gaan! :mad:

    Hij wilt zelf maar geen live account aanschaffen..!
     
  5. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Stats zeggen niks, dus je hoeft je daar geen zorgen om te maken. Mijn drie broers verneuken ze continu voor me, maar ik heb schijt :cool:. Heb nu een K/D-ratio van 0.98, maar in een potje scoor ik toch vaak een K/D-ratio van 1.5, 2, soms zelfs 10 :9. Dan zien mensen echt wel dat je beter bent dan je stats doen vermoeden.
     
  6. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Vind het wel jammer (ja ook!) dat er niet zo een leaderboard als in WaW in zit. Daar kon je gewoon per game modus je wins/killdeath/score bekijken. _O_
     
  7. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaa dat is waar dat vond ik ook jammer!

     
  8. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag even geexperimenteert met 2 nieuwe classes en dit worden blijvertjes hoor;

    MP5K Akimbo + Rapid fire (close range)
    PP2000 Red dot sight + FMJ (long range)

    Bling pro
    Stopping power pro
    Steady Aim

    Met C4 en stuns

    2e class:

    Intervention + Acog
    M93 Raffica akimbo

    Sleight of hand pro
    Stopping power pro
    Steady aim pro

    Met throwing knifes + flash.

    Die eerste class is gewoon onverslaanbaar van dichtbij, echt ongelovelijk hoe goed dat werkt op close range combat maps.

    Die 2e class is gewoon puur funnen maar tegelijkertijd ook nog hoog kunnen eindigen, want die killstreaks gaan makkelijk met raffica akimbo. Bovendien is die intervention + acog even wennen, maar echt onwijs gaaf als je het onder de knie hebt. Voor me gevoel quickscoped het ook een stuk makkelijker als met normale sniperscope.
     
  9. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    2 weken niet gespeeld en ik kan er werkelijk helemaal niets meer van. Bah. Haha.
     
  10. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ook niet. Als ik het een tijd niet speel en daarna weer wel, ga ik achter mekaar dood. Vanmiddag ook, heb 15 min gespeeld, non stop zitten ergeren aan campers en noobtoebers, toen weer uitgezet. Vanavond wel weer ff proberen.
     
  11. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    WOUW5 :lol:
    Komt de game binnen, spawnt, wordt gelijk gekillt door een predator. :D
     
  12. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha knap lullig, zo heb ik ook wel eens potjes dat ik gewoon 3x wordt gekilld door een predator ofzo, misschien wel omdat al mijn teamgenoten dan cold blooded hebben :emo:
     
  13. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik had er ook meteen geen zin meer in :+. Start -> Leave game :9.
     
  14. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ergste wat ik heb meegemaakt is dat ik spawnde bij S&D (na 5 seconden...) en ik werd echt gelijk toen ik spawnde gekillt door een predator. Ik zag mezelf gewoon spawnen op zijn beeld! 8)

    Ook heb ik wel vaak dat ik cold blooded heb en iemand de predator maar gewoon ergens heen schiet omdat hij niemand ziet en dan raakt hij mij!
     
  15. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat wat je zegt over S&D kan niet, je moet namelijk altijd 10 seconden wachten voordat je hem kan gebruiken als je spawnt ;) Verder is het juist slim, ik bewaar ook altijd mijn streaks voor de nieuwe ronde ;)
     
  16. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Noooh, wat me net overkwam. Zat met twee mensen uit m'n vriendenlijst te spelen en we kwamen bij demolition in een team vol nederlanders. Het was op Estate. De eerste ronde mochten we verdedigen en iedereen zat goed te communiceren en we gingen lekker. Die ronde hadden we dus zo gewonnen.
    Nu aan het begin van de tweede ronde hadden we allemaal wat killstreak rewards. Aan het begin gaat ieder van ons meteen het laptopje openen om ze in te zetten. Jammer genoeg had één van onze tegenstanders ook een predator en die haalt ons alle zes tegelijk neer. Hij blij.8)
    Daarvan haalde hij dus een chopper gunner. We werden daardoor en ook door andere tegenstanders toen ineens zo hard gespawnpwnd dat we die cg maar niet neer kregen :confused:. Dit is mede omdat vier van ons cold-blooded nog niet hadden vrijgespeeld, eentje nog geen stinger en doordat mijn broer met m'n classes had lopen fucken had ik geen cold-blooded class meer :{.
    Die gozer met die cg haalt dus een nuke:'-(. Zo ga je keilekker en denk je een heerlijk potje te winnen en zo wordt je gpwnd en is het ineens voorbij. The End.
     
  17. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    plus kon je ook zien van de mensen die in dat potje zaten!
    Dat was wel erg fijn.
     
  18. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Én toch was het zo, ik spawnde pas na 10 seconden op de één of andere manier!
     
  19. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Het kan wel hoor, als je bijvoorbeeld een potje joined midden in een game, dan zit er vaak een delay op de spawn. Zo kan het dus voorkomen dat je dus meteen een predator op je harses krijgt. Of als je een kutconnectie hebt, dan spawn je ook meestal wat later. Dus het kan idd wel.
     
  20. simonslot

    simonslot Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de spas ook echt rete fijn, dat ruimt tenminste op!! :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina