1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind van die Tubers in S&D (HC of niet) wel zwak. Doe dat lekker in FFA ofzo, of gewoon niet. Helemaal als het met OMA moet.
     
  2. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom is het alleen in Search zwak? Dat hele ding is gewoon triest, in elk spel. Maakt niet uit of het CoD, BF of iets anders is
     
  3. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg ook: of anders gewoon niet. Maar vooral op Search wordt het veel gebruikt (en domination en ground war naar mijn weten) omdat je natuurlijk weet waar de vijand spawnt;)

    En in BF is dat ding trouwens niet OP hoor. IMO. De Carl Gustav is erger:p
     
  4. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    nee ik BF is hij zeker niet OP, zou ook echt vet zijn als ze de moeilijkheidsgraad van het schieten van BF in MW2 stoppen, want nu kan zon beetje iedereen op MW2 wel een beetje schieten en is het gewoon wie zich het best kan verstoppen heeft de kill.
     
  5. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    MW2 heeft de COD anti-lag en driekwart van de geweren heeft geen terugslag. ACR:emo:

    Trouwens 'grappig' dat in COD5 iedereen over de MP40 heen viel en hier gewoon ongeveer hetzelfde wapen in zit dat ook nog eens sterker is. En bijna niemand hoor je erover.
     
  6. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    In BF2 op de PC is hij erg kut hoor
     
  7. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    BF2 of BFBC2? In ieder geval, je ben meestal alleen dood door de GL als je achter een muur staat die iemand kapot schiet met zijn GL.
     
  8. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    BF2, dus niet Bad Company. En ik weet dat het in de Bad Company's minder erg is dan in MW2
     
  9. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Aah, dacht even dat je het over BFBC2 had. Nou ik kan me meer ergeren aan de nade-spam in BF2 dan aan de tubes. Of APC n00bs. Of die overpowerde vliegtuigen. Of aan Medics met de G36E die elk gevecht winnen. Zo kan ik nog wel even doorgaan:+
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2010
  10. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    oh ik had het wel over BC2
     
  11. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ghehe, daarom speelde ik ook alleen infantry only op Clanbase en ESL, dan had je geen gezeik met G36E's, Noobtubes enzo. Ging soms wel gewoon public, maar dat was echt verschrikkelijk
     
  12. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik kreeg vandaag m'n eerste bericht dat ik een "hacker" was:lol:

    Op scrapyard lag de bom in het gebouw en ik wist dat hij daar eerst zat alleen niet of hij erbij zat te campen. Dus ikzelf ook even op een afstandje blijven en kijken wat hij gaat doen, hij was dus omgelopen en kwam via het midden weer terug naar het hoofdgebouw(grootste) en ik hoor hem dus ritselen in de bosjes terwijl hij ninja heeft en ik kom snel tevoorschijn wetend waar hij is. Soundwhoren echt geweldig...:+

    Verder ook een paar 2v2 snd sniper uitnodigingen gehad, besloten om er dus op in te gaan en van 3 verschillende teams alles gewonnen, meerdere potjes per team. Het was zeker tof en ik ga het dan ook echt vaker proberen.
     
  13. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    lekker bezig geweest dus :+
     
  14. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Gisteren gewoon een blinde throwing knife kill gehad op Afghan, meestal gooi ik me throwing knife maar gewoon ergens na toe met de hoop iemand te raken, dit was de 1e keer dat het lukte. :+ 2 potjes erna weer op Afghan had ik ook nog een mooie throwing knife kill, ik gooide hem van buiten door die open stukjes in die bunker o.i.d heen want ik wist dat daar een paar personen zaten.. kill! :cool:
     
  15. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Haha mijn 1e hacker bericht ooit weet ik ook nog wel :+ maar dat was op cod2 nog wel!

    In dit spel wordt ik ook zo vaak uit gemaakt voor cheater of wat dan ook.
    Mensen snappen niet dat je ook met je hersenen kunt spelen ipv. lukraak om je heen schieten.
     
  16. Remco

    Remco Guest

    Het ligt wel aan mij.. We hebben een nieuwe router en ik heb nu een Strict NAT. Klotezooi..
     
  17. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, dat is altijd zo droog. Als ik met BF2(PC) public ging spelen werd ik vaak ook gekicked van servers door de admin hehe. Met CoD krijg ik het niet heel vaak te horen eigenlijk. Stuk of 6 keer gehad misschien..

    Neem aan dat je wel weet hoe je hem open moet zetten?
     
  18. Remco

    Remco Guest

    Working on it.. Maar het wil nog niet echt vorderen.
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Die thomson van je heeft toch ook een DMZ optie? Zet UpnP uit , reset je router, log opnieuw in en voer het in van je 360 in als DMZ host, gegarandeerd dat je NAT weer open is.
     
  20. Remco

    Remco Guest

    Ja, maar ik kan niet vinden waar ik dat UPnP uit kan zetten en als ik m'n router reset, is dat dan niet vervelend voor m'n draadloze internet van m'n pc? Want m'n vader flipt dan 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina