1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    So true:emo:
     
  2. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Njah, 67 potjes à 10 minuten is 670 minuten is 11 uur en 10 minuten. Vind ik best veel voor drie dagen, helemaal met dit weer.8)
     
  3. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    /care, ik vind alleen dat gepats met "hee ik stond gister 43-2" zo irritant. Vooral als je op objective based gametypes voor Killstreaks gaat die in MW2 zwaar overpowered zijn.
     
  4. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vrijdag MW2 geleend van een maat. Verwachtte er niet al teveel van omdat ik CoD4 ook niet veel gespeeld heb toentertijd (was meer bezig met Halo en Gears). Maar ik moet toch eerlijk zeggen dat dit écht vet online is :). Ik heb minstens 4 uur gespeeld vandaag :eek:.

    Ik merk wel dat ik vaak doodga door mensen die in een hoekje zitten ofzo, maarja dat krijg je ook als je als een dolle door de maps heensprint :+. Lekker run en gunnen met de UMP45
     
  5. Mr iNoob

    Mr iNoob Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het jammer dat je niet meteen de ''prestige mode'' in kan gaan vanaf level 70.
    Ik kwam er namelijk achter dat ik nog een extra level moest om de ''prestige mode'' in te gaan. Best overbodig eigenlijk, nouja, straks nog even spelen en dan 1e prestige in gaan. :D
     
  6. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Prioriity

    Prioriity Guest

    spam

    Maar ik vind mw2 het meest frustrerende spel tot nu toe dat ik ooit heb gespeeld
    zeker als het hele vijandige team aan het campen is.
     
  8. DeadlyEnding

    DeadlyEnding Rockster

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Van campers heb ik nooit zoveel last. Mijn grootste hekel is aan de Grenade Launchers, want een pokke dingen... :'-( Maar toch blijft het uber leuk en verslavend om te spelen :p
     
  9. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Mijn grootste ergernis zijn nog altijd mijn teammaten, die meestal geen benul lijken te hebben van wat ze nou eigenlijk doen, niet voor de objective spelen en de tegenstanders killstreak rewards voeren door continu hersenloos op ze af te rennen.
     
  10. DeadlyEnding

    DeadlyEnding Rockster

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar kan ik ook niet tegen, ben ik echt lekker bezig. En dan opeens krijg ik 3 harriers en paar choppers tegen omdat me teammates bar slecht zijn en dan eindig je met een pokke score....

    Maar er is een oplossing voor ;) Met vrienden spelen, maakt het gelijk ook allemaal 10x leuker!
     
  11. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja, speel bijna altijd met vrienden, maar mijn headset is nu kapot :mad:.

    Nieuw deel
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina