1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    De maps doen me helemaal niks :'-( Hoop dat ze in het echt wél prettig zijn om in te spelen....
     
  2. White Muscle

    White Muscle Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben er volgens mij dit keer ook net wat meer aandacht aan besteed.

    De mappen van COD 4 zien er in iedergeval een stuk beter uit, en die andere maps... ja daar komen we vanzelf achter hoe die gaan spelen.

    Ga de DLC toch wel halen, want op de een of andere manier eindig ik toch wel weer bij COD. (Als ik wat anders speel tussendoor)

    Ze zien er in mijn ogen iniedergeval veelbelovend uit.
     
  3. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Riot shield + C4 = :lol: en _O_

    Net 14:5 mee gehaald en bijna altijd wel een goeie score.
     
  4. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Zorg dat je downloads uit staan op de pc, als het goed is zou die het dan moeten doen. Heb het namelijk ook wel eens gehad, dat ik geen een game kon joinen, dat lag aan bitcomet die nog op volle toeren films aan het binnen halen was.
     
  5. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Vraagje, kan een team een choppergunner,ac130 en harrier tegelijk in de lucht hebben? Ik had dit op Scrapyard tegen en zelfs al wou ik die airsupport uit de lucht knallen ik werd de hele tijd bij m'n team gespawned en die hadden geen coldblooded...
     
  6. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Nee, normaal kan dat niet.
     
  7. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Misschien is de reden dat 1 van die gozers die ac130 uit een carepackage kreeg, dus een glitch? De laatste tijd lijkt het wel of ik alleen maar onmogelijke dingen tegenkom ofzo...
     
  8. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij wel, zijn toch 3 verschillende dingen. Als het nou een Pavelow, Chopper en Choppergunner was oke, maar dit zou toch moeten kunnen?
     
  9. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Choppergunner en AC-130 kan je toch niet tegelijkertijd in de lucht hebben? Ik heb echt geen idee 8)
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Kan wel toch? Kan me herinneren dat er potjes bij waren dat AC's mijn CG kills wegkaapten omdat we tegelijk in de lucht hingen. Volgens mij gaat het alleen op voor choppers, dus geen Pavelow en CG tegelijk etc.
     
  11. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan het gewoon. Je kan in ieder geval wel een CP en AC in de lucht hebben (tegelijk dan;)).
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    yup, absoluut. Je kunt inderdaad niet tegelijkertijd een pavelow en een CP in de lucht hebben maar de andere combinaties kunnen wel . Bijv Harrier + Cp + AC kan prima, Of Harrier + Pawelow + CP. Ik weet niet zeker hoe het zit met de gewone chopper. Weet vrij zeker dat die samen met de pavelow kan maar niet zeker of hij ook samen met de CP kan.
     
  13. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik speel voornamelijk FFA/TDM en S&D en hier kom ik niet vaak potjes tegen waar er meer dan 2 dingen in de lucht hangen en laat staat een CG en AC130 tegelijk. Ik vond het gewoon overkill om zoveel air support te hebben op zo'n kleine map...beetje overdreven imo.
     
  14. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Er kan maar 1 chopper in de lucht, dus een normale chopper en een pavelow kan niet.
     
  15. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    Net 24-0-3

    Ik heb een negatieve K/D dus dit helpt enorm. TY Pavelow.

    Speel nu met de TAR. Met Stopping Power Pro is dit een ongeloofelijke wapen. Alleen jammer de Iron-sight niet zo denderend is. Hierdoor ben ik gedwongen om Bling PRO te gebruiken als ik de silencer heb om bijv. Holo in te schakelen. Hierdoor mis ik Scavenger pro terwijl ik die zo hard nodig heb.
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2010
  16. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    De iron sight van de TAR is een van de beteren vind ik..
     
  17. White Muscle

    White Muscle Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad... ik gebruik hem ook alleen maar met silencer.
    Die van de TAR-21 en SCAR-H zijn de fijnste ironsights imo.
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    serieus :emo:?
    wat een gejank
    omdat ik een stinger kon pakken ben ik het spel blijven spelen hoor :+
    als ik alleen maar machteloos toe zou kunnen kijken hoe telkens een choppergunner mij spawnkillt... :x
     
  19. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    HmmmmmmmmmO-)
     
  20. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Uhm ik heb even snel gekeken op die IW forums maar ik zie niks over stingers??
    Als dit waar is dan is IW hartstikke incompetent want dan hebben ze nu iets veranderd wat niet had had veranderd moeten worden..., laat ze eerst dingen zoals commando,noobtube/oma fixen en laat ik durven zeggen zelfs de killstreaks minder sterk maken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina