1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 13 jul 2010.

  1. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Een nuke word niet uit de lucht gehaald met een EMP.

    EMP is poep, het had een 8 killstreak moeten zijn en emergency airdrop moest op 15
     
  2. brogum

    brogum dotgamer

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    EMP is juist master!

    Gisteren een harrier + pavelow + enemy UEV uit de lucht gehaald en als bonus wat al gezegt is dat de enemy geen rader/hartbeat/termal heeft!

    Kan een potje compleet omgooien :)
     
  3. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Een UAV kost je 1 magazijn van je geweer en harrier en pavelow pak je je stinger en dat ding is zo weg... Kost je geen moeite verder en die EMP moet je tog ff je best voor doen (meestal dan)
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329

    EMP op 8? Weet wat je zegt hé? :+

    Dan gaan al die noobs na hun Harrier gelijk die EMP aanzetten en verneuk je een complete game. Geen Harriers, UAV's o.i.d oproepen omdat er continu iemand is met een EMP. Ben blij dat hij op 15 zit. Overigens is de EMP wel rete handig met het neerhalen van een Harrier - CG - AC130 :)

    De Emergency Airdrop had ook op 10 kills moeten komen trouwens, wat is dat hatelijk als jij er één hebt en gelijk als camper word afgebeeld ... :emo:

    Ik heb overigens de 10 EMP's gehaald. Nu nog 10 Nukes :) Zaterdag .. tijdens de LAN
     
  5. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Inderdaad emergency zitten ook vaak k*t dingen in dus dat EMP op 15 zit is beter.
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    CCCCCCCCOMBO!

    3x een Emergency Airdrop, 2 host migrations later en ik kon ze eindelijk eens veilig gaan gebruiken. Leuk, 12 pakketjes oprapen en sommige nog laten liggen. Zo uit het bolletje ;

    2x AC130
    2x Chopper Gunner
    1x Harriers
    2x UAV's
    3x Counter UAV's
    2x Sentry Gun

    De Challenges vlogen me echt om me oren. Was wel weer lekker.
     
  7. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt zo'n pest pest pest pest hekel aan mensen die niet van m'n sentry gun pakketjes af kunnen blijven... Ik heb sentry gun voor de challenges, dus ik spaar ze in een potje altijd op tot ik er 3 / 4 heb en dan gooi ik ze tegelijk (kost minder tijd, anders moet je heletijd wachten tot ie word gedropt) en dan springt heel m'n team allemaal op mijn pakketjes en ben i kweer de helft van me sentry guns kwijt :mad:
     
  8. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Vanmiddag een emergency:
    -2x counter UAV
    -1x harrier
    -1x sentry gun
    :+
     
  9. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Sjek die kolsain!
    [​IMG]
    Eindelijk!_O_
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Je bedoelt die Snake Eyes? Hoe haal je die dan?
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Een kratje op een tegenstander laten vallen :D? Dat is wel nice....
     
  12. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja, maar niet zo maar kratje op tegenstander, moet wel in de game winning killcam! Thx boosters in FFA <3.
     
  13. gamehell01

    gamehell01 PomO

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is het leukste in ffa de hele tijd die boosters gaan opzoeken :p
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Serieus? Heb je daar zo lang over gedaan? :+

    Die had ik in December in Free-For-All geloof ik. Wat carepackages opsparen en vervolgens ergens heen smijten :) Veel geluk, dat wel.
     
  15. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Njah, heb het nooit echt geprobeerd. Speel sowieso bijna nooit met care packages en nu bedacht ik me dat ik die nog moest doen. Vond het best stoer. Was ook een flinke spawnkill, die gozer spawnde net op zijn TI en boem, krat op z'n kop :9.
     
  16. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Omg, net een epic potje Headquarters op Vacant gehad. Speelde met Harrier, Emergency Airdrop, Pave Low en had beide streaks 2 keer gehaald. Wat zat er in de AE (samen):
    2x Chopper Gunner
    1x AC-130
    1x Attack Helicopter
    1x Harrier Airstrike
    2x Predator Missle (Met eentje 4 in 1 en de ander 3 in 1 gemaakt :cool:)
    1x UAV
    Potje afgelosten met 88-8 \o/.

    Edit://

    Oeps, dubbelpost.:+

    Edit 2://

    Wat is Fuel toch een verneukte kutmap. Echt een gedrocht. Geen enkele gametype die daar lekker op speelt. Het is allemaal veel te groot, scheef en totaal uit balans.
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2010
  17. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Voor het eerst sinds maanden deze game weer s gespeeld online. Wel grappig net in 1 potje, eerst challenge voor 30 prone kills, toen challenge voor zoveel counter uav's, en toen een kill wat én de zoveelste Sleight of Hand Kill was van 10.000 punten en zoveelste kill met Famas was, 10.000 punten en mss nog wel een challenge, had in totaal meer dan 27.000 punten :9
     
  18. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al 3 maanden lvl 70 (speel nu casual) maar ik haalde eergisteren pas de Prone III Challenge:+
     
  19. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    owk, haha :D Hangt maar net van je speelstijl af, soms is ook wel handig bewust even bij de challenges te kijken en voor sommigen te gaan zodat je wat sneller levelt. Ben je nog niet in prestige dan krijg je er ook vaak titels of callsigns voor. Maar nu kwam de helft onverwachts, dat was wel leuk :)
     
  20. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Had laatst ook opeens [GET A 10 KILLSTREAK WITHOUT HAVING ANY KILLSTREAKS EQUIPPED] gehaald. Was kennelijk een hidden challenge 8)
     

Deel Deze Pagina